|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Wymiana maglownicy
KickAss - 2010-08-08, 20:55 Temat postu: Wymiana maglownicy Witam.
Sprawa przedstawia się tak:
Byłem na przeglądzie technicznym i kolo powiedział mi, że mam luz na lewym drążku kierowniczym. Na 99% walnięta maglownica.
Dalej...
Mam możliwość skołowania maglownicy od Golfa Mk II 1.6D. Pytanie: Czy będzie pasowała i czy "skórka warta wyprawki"? Podobno Golf Mk II, Mk III i Vento mają te same zawieszenia (przynajmniej przód).
andrzej12311 - 2010-08-08, 21:34
Witam! Maglownicę można wyregulować, jest tam taka śruba na imbus 21 mm.
Najpierw postaraj się wyregulować jak to nic nie da dopiero zastanów się nad wymianą. Poza tym przejrzyj http://forum.vwvento.org/...acja+maglownicy oraz http://forum.vwgolf.pl/vi...acja+maglownicy
Pozdrawiam
sebastian - 2010-08-08, 21:41
KickAss napisał/a: | Podobno Golf Mk II, Mk III i Vento mają te same zawieszenia | Po części i tak, ale przekładnie kierownicza różni się co do wersji ze wspomaganiem i bez wspomagania. Golfy II praktycznie nie miały wspomagania poza nielicznymi wyjątkami. Jednak i tak wątpię, żeby pasowało... jeśli nie da jej się naprawić, musisz szukać takiej od wersji ze wspomaganiem.
KickAss - 2010-08-09, 20:47
sebastian napisał/a: | ze wspomaganiem i bez wspomagania | Ta, którą mam do dyspozycji jest od MkII ze wspomaganiem.
andrzej12311 napisał/a: | Najpierw postaraj się wyregulować | yyyyy, tego nie wiedziałem. Na dniach sprawdzę i dam znać.
wojtaszlodziejowka - 2010-08-12, 11:45
Panowie ja potrzebuje wskazówek co do wymiany maglownicy od A do Z nie zakładam nowego tematu mysle ze mozna ten pociągnąc
senah - 2010-08-27, 18:24
mnie czeka tez wymiana maglownicy i chetnie poczytalbym jakies wskazowki
wojtaszlodziejowka - 2010-09-01, 13:52
???????????????????????!!!!!!!!!
KickAss - 2010-09-15, 07:11
Sprawa się rozwiązała.
Kosztowało mnie to trochę ale jest nie przesadzając wspaniale.
Do wymiany poszło:
- amory przód (Bilstein);
- gumy amortyzatorów przód;
- amory tył (Bilstein);
- gumy amortyzatorów tył;
- gumy wahaczy;
- gumy belki tylnej;
- końcówki drążków kierowniczych.
Okazało się, że po wymianie ^^tego^^ wszystkiego układ jezdny ucichł. Poprostu luzy na tych wszystkich po kolei elementach się sumowały i dawały złudzenie walniętej maglownicy.
Jeszcze tylko we czwartek na geometrię i samochodzik (prawie) nówka
... no i przy okazji mech. zmienił mi mażetę bo była rozerwana
Dzięki wszystkim za sugestie.
|
|