|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Tuning - Swap mechanik potrzebny :)
Rafalogiela - 2010-09-12, 22:08 Temat postu: Swap mechanik potrzebny :) Witam:)
naszła mnie pewna myśl i szukam mechanika magika na forum:)
tzn. mój silnik jest już na wykończeniu (300000 km po polskich drogach i na polskim paliwie) zrobiło swoje, kupiłem drugi silnik ale naszły mnie myśli na swapa 1.8t, tzn mam dojście do tanich anglików tzn golf 4 1.8t audi a4 lub a6 1.8t lub Leon 1.8t, szukam osoby która podjęła by się swap-a , oczywiście odpłatnie + zostawił bym resztę angola na części
jest jakiś mechanik magik na forum??
wojtaszlodziejowka - 2010-09-13, 16:55
projekt ciekawy ale czy realny???
Michcik - 2010-09-13, 19:12
na pewno realny. jest osoba na forum Audi A3 co ma golfa mk3 z silnikiem 1.8T i to konkretnie zdrowa serie. na rolkach mu wyszlo 250 kuca w serii
jak znajde to podesle linka do tematu
Rafalogiela - 2010-09-13, 19:17
wojtaszlodziejowka napisał/a: | projekt ciekawy ale czy realny??? |
realny jest tylko szukam kogoś kto się podejmie przez zimę bo sam nie mam czasu i pojęcia o elektronice wiec wole się nie pchać..... dawcą będzie a3 lub golf mk4....
jak znacie kogos do kogo moge sie odezwac w tej sprawie prosze o pomoc
Michcik - 2010-09-13, 19:20
Jak obiecalem. Prosze bardzo link do tematu kolegi z A3 forum
http://www.a3-club.net/fo...?t=39005&page=6
I opis foorki
Kevin_mkIII's Avatar
Data dołączenia: Feb 2010
Miasto: Worthersee
Płeć: mężczyzna
Podziękował: 0
Pomógł 0 razy w 0 wątkach
Marka: Golf mk3 powered by s3 engine
Model: Inny
Silnik: 1.8T APY
Thumbs up 97r. VW Golf Mk3 GTI 20 Jahre Edition powered by S3 1.8T
Witam was jako ze moje auto ma troche wspólnego z Audi chciałbym przedstawić Wam swój projekt
97r. VW Golf Mk3 GTI TDI 20 Jahre Edition
SILNIK
-1.9TDI (typ AFN) 110ps/270Nm (chip 139ps/270Nm)
-Swap na 1.8T z Audi S3 o mocy 210ps/270Nm
-moc zmierzona – 226ps / 301Nm
-zewnętrzny system chłodzenia oleju MOCAL (chłodnica, adapter z termostatem oraz przewody w stalowym oplocie)
-zaślepka EGR’a firmy FORGE
-4barowa pompa paliwa Bosch
UKŁAD WYDECHOWY
-wykonany w MG Motorsport z stali kwasoodpornej - 3 calowy downpipe + 2,5 calowy przelot na 2 tłumikach (bez katalizatora)
UKŁAD DOLOTOWY
-wykonany z stali kwasoodpornej o przekroju 2,5 cala w MG Motorsport
-modyfikacja wlotów intercoolera - MG Motorsport
-złącza elastyczne Venair
-filtr gąbkowy Pipercross
-zawór upustowy/Splitter firmy FORGE
ZAWIESZENIE
-Gwintowane zawieszenie Supersport pod silniki 110KW-128KW
-Felgi WRD Mesh 16' przód 9 cali, tył 10 cali szerokości
-opony 215/35/16 Conti SportContact 2
-ABS
-zaciski i jarzma przód Audi S3/TT
-tarcze 312mm Zimmermann wiercone
-klocki przód Ferrodo DS Performance
-tarcze tył ATE
-klocki tył Ferrodo
-płyn hamulcowy ATE Blue Racing dot4
-przewody w stalowym oplocie Goodridge
-rozpórka zawieszenia przód
WYGLĄD ZEWNETRZNY
-oryginalny lakier dedykowany do tej edycji Golfa czyli LC5M Moolightblue pokryty bezbarwnym lakierem HighGloss.
-Lusterka ProjektZwo podgrzewane i elektrycznie regulowane
-grill bez emblematu Jom
-Lampy In.Pro (ala R32) w wersji bez migaczy z zainstalowanym migaczem
-zestaw HID Xenonowy o temp. 4300K
-Hella Magic Colors (ver. WHITE&RED)
-zderzak przedni Vento wystylizowany na USA + światła obrysowe (białe) z zaślepionymi halogenami i migaczami
-dokładka zderzaka VENTO
-zderzak tylny USA z zaslepionym miejsce na hak holowniczy
-klapa tylna z wersji USA otwierana siłownikiem z przycisku wewnątrz auta
-klamki bez zamków z Polo 6n
-listwy GL polakierowane pod kolor nadwozia
-naciągnięta maska na reflektory tzw badlook
-wypchnięte nadkola po ok. 3cm na stronę
WNĘTRZE
Seria 20 Jahre Edition.:
-Elektryka szyb i lusterek
-2 poduszki w tym kierownica
-kierownica RAID Silberpfeil 32cm z poduszka powietrzną, obszyta nowa skóra z wstawkami z włókna węglowego
(przez firmę CARSDREAM)
-Climatronic,
-dzielona tylna kanapa z zaglowkami i podłokietnikiem (z najwyzszej wersji VR6)
-Podgrzewane i regulowane fotele Recaro z VR6
-kanapa i fotele obszyte skóra oraz alcantarą
-boczki skórzane z wersji VR6 z 97 roku
-czerwone pasy bezpieczeństwa
-czarne słupki z wersji Colour Concept
-czarne słoneczniki z Golfa Cabrio
-czarne uchwyty przy podsufitce z VW Passata
-podsufitka obszyta czarą Alcantarą
-słupek na dodatkowe wskaźniki firmy Raid, a w nim wskaźniki monitorujące doładowanie oraz temperaturę gazów wylotowych
-deska rozdzielcza pochodząca z Golfa 4 cabrio
AUDIO
-Seria Gamma +procesor dzwieku Nokia+ zestaw 9ciu glosnikow NOKIA + zmieniarka na 6 plyt,
-Subwoofer Earthquake Db10 + wzmacniacz
-Żelowy akumulator OPTIMA – RED TOP
gumisvento - 2010-09-14, 00:06 Temat postu: Re: Swap mechanik potrzebny :)
Rafalogiela napisał/a: | Witam:)
naszła mnie pewna myśl i szukam mechanika magika na forum:)
tzn. mój silnik jest już na wykończeniu (300000 km po polskich drogach i na polskim paliwie) zrobiło swoje, kupiłem drugi silnik ale naszły mnie myśli na swapa 1.8t, tzn mam dojście do tanich anglików tzn golf 4 1.8t audi a4 lub a6 1.8t lub Leon 1.8t, szukam osoby która podjęła by się swap-a , oczywiście odpłatnie + zostawił bym resztę angola na części
jest jakiś mechanik magik na forum?? |
Ja Ci to moge zrobic jak bedziesz chciał jestem z wrocka pozdro
car84 - 2010-09-14, 22:22
jak cos to mam znajomego ktory robi takie wynalazki
ma juz na koncie pare przerobek dizli na vr6 np
jak cos to napisz na pw dam ci na niego namaiary
wszystko dzialo by sie w gdyni
|
|