Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Benzyna - Vento, 1.8, gaśnie na zakrętach.

Lukas_Vento - 2010-09-28, 17:38
Temat postu: Vento, 1.8, gaśnie na zakrętach.
Witam,

mam problem z moim Vento, 1.8 66kW. Mianowicie gdy wskazówka od paliwa wchodzi na pierwsza kreskę od rezerwy (w sumie to jest kilka milimetrów nad rezerwą), gdy wchodzę w zakręt jest wszystko ok, gdy już wyjeżdżam na prosto, auto się dławi, i gaśnie, tak jak by pompa na zakręcie nie zassysała paliwa z baku.

Może być np. pompa wymieniona kiedyś i np. źle została zamontowana przez co gdy jest paliwo na rezerwie nie jest w stanie go pompować do silnika?

Pozdrawiam,
Łukasz

arthur - 2010-09-28, 20:16

Hmm...
Pompę to ciężko źle zamontować.
A wskaźnik poziomu paliwa dobrze Ci wskazuje??

Lukas_Vento - 2010-09-28, 20:31

No raczej dobrze, w razie czego jak to sprawdzić? Z tego co czytałem to rezerwa w Vencie to 7l, więc powinno pompka powinna bez problemu zassysać paliwo do przewodów.
vst93 - 2010-09-28, 21:57

Przy rezerwie na zakręcie może odsłania się pompa i spada ciśnienie paliwa. Jeżeli w tym tkwi problem to dochodzi pewnie do zubożenia mieszanki i wzrostu temp spalania. Niski stan paliwa zwiększa też możliwość zatarcia pompy jak dostanie się do niej powietrze albo zanieczyszczenia z dna baku. Przy różnicach temperatur w pustym baku osadza się też woda.
Zobacz czy to samo się dzieje po nakarmieniu ventki :pizza:

Lukas_Vento - 2010-09-29, 02:51

Jak się zatankuje ponad rezerwę to jest wszystko ok.
vst93 - 2010-09-29, 16:09

Lukas_Vento napisał/a:
Jak się zatankuje ponad rezerwę to jest wszystko ok.

Pewnie pompa się na zakręcie nie kąpie w paliwie i wtedy spada ciśnienie i dzieją się takie cuda.

pablomed - 2010-10-04, 20:38

Lukas_Vento, pompa do wyjęcia, przy ponownym montażu nie wolno zapomnieć o o-ringu który jest na nią nałożony, i zawsze dodany w pudełku do nowej pompy. Założysz go i na 99 procent masz po problemie. Niestety nie potrafię ci pomóc fotkami, nie mogę żadnej akurat znaleźć ani w domu ani w necie, w razie czego każdy mechanik powie gdzie ten o-ring ma być.
Lukas_Vento - 2010-10-05, 11:29

pablomed, dobrze mówisz, wyjąłem pompę, i ku mojemu zdziwieniu ten o ring był w baku, a nie w tym koszyczku, przez co na zakrętach paliwo uciekało z tego koszyczka. Tak mi się wydaje :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group