|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Założenie gazu.. Jaki koszt? Procedura.??
dikus14 - 2010-10-22, 17:21 Temat postu: Założenie gazu.. Jaki koszt? Procedura.?? Witam. Na byłem nowego Ventowoza:P Niestety jest to zwykla benzyna:) Chce zalozyć Gaz. Pytanie tylko jaka cena jezeli mam swoja butle?? Jaka jest procedura wbijania go w dowod.. Czy musze robic przeglad jesli zrobilem wczoraj nowy??
Paweł J. - 2010-10-22, 19:00
dikus14 napisał/a: | Pytanie tylko jaka cena jezeli mam swoja butle?? |
Zapewne nie kazdy gaziarz będzie chcial się tego podjąć z Twoją butlą.
dikus14 napisał/a: | Czy musze robic przeglad jesli zrobilem wczoraj nowy?? |
http://forum.vwvento.org/...p?t=255&start=0
dikus14 - 2010-10-23, 13:39
Mój ojciec robił gaz u gościa i wlasna butle wzial i gaziarz mu wsadzil:) Dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam
pablomed - 2010-10-28, 20:35
dikus14, jednym z najważniejszych dokumentów jest certyfikat do butli, można go zdobyć jako duplikat za 3-4 dychy wszystko legalnie. Cena nowej butli plus wielozawór to 450 - 500 zeta, nie napisałeś czy masz ten wielozawór, sama butla nowa w koło 260 zeta, butla jest ważna 10 lat przedłużanie legalizacji się kompletnie nie opłaca więc musisz wiedzieć jaka stara jest butla kórą dysponujesz.
Co do ceny całości instalacji - musisz wiedzieć jaki masz silnik bo od tego zależy czy podejdzie instalacja II generacji czy sekwencja musi być. Ceny za II gen. jakieś 1600 - 1700, za sekwencję od 2300 w górę
zeniTh - 2010-10-28, 22:49
Cytat: | Ceny za II gen. jakieś 1600 - 1700, za sekwencję od 2300 w górę |
sekwencja do jednopunktowego wtrysku nie ma sensu,
koszt instalacji II gen. Lovato/Landirenzo to 1500 zł ( wiem bo zakładałem w Auto Gaz Centrum )
nie opłaca się pakować starej instalki bo koszt czy tak czy tak wyjdzie w granicach 1000 zł
lepiej dołożyć i mieć spokój i gwarancję, że pojeździsz na gazie ...
Przeglądu nie musisz robić, po prostu jedziesz, zakładasz, dostajesz papiery (certyfikat itp, nawet fakturę musisz mieć w WK, że zakładałeś gaz, bez tego mi nie chcieli wbić w dowód, jeśli auto ma kartę pojazdu to także musisz ją wziąć do WK )
tyle z mojej strony ;P
pablomed - 2010-10-28, 23:07
zeniTh napisał/a: | sekwencja do jednopunktowego wtrysku nie ma sensu, | autor tematu nie napisał co ma od maską. Może mieć np jakiś z tych nowszych 1.6 z plastykowym kolektorem, albo inny na wielopunkcie sekwencyjnym i wówczas założenie sekwencji jest sensowne albo nawet konieczne.
marek03 - 2010-10-29, 10:52
Ja mam 2.0 AGG i sekwencję. Chodzi super zapłaciłem 2400zł.
archeolog - 2010-10-30, 15:42
Jaki silnik ? Czy masz homologacje butli jak nie to możesz za 50zł ją uzyskać jeżeli butla nie jest stara . Jeżeli masz mono-wtrysk to z twoją butlą powinieneś założyć sobie gaz jeżeli najprostszy To ok 600-1000zł - mi naprawdę przyzwoicie chodzi przy 1.8
Gen 2 ze sterowaniem elektronicznym - nic sam raczej nie wyregulujesz chyba że kupisz kabel do PC ok 800-1400 zł z tego co ja wiem a wlaśnie wbijam gaz w dowód przeglądu robić nie musisz
Paweł J. - 2010-10-30, 19:41
archeolog napisał/a: | nic sam raczej nie wyregulujesz |
Przy żadnej instalacji sam nic nie wyregulujesz....tzn obroty na jałowym można się wstrzelić, ale żeby to miało ręce i nogi musi być zrobiona analiza spalin czy to poprzez komp LPG podpięty do sondy lub włożenie w wydech miernika, w przypadku najprostszych instalek.
archeolog - 2010-10-31, 15:10
Inaczej napisze jak chce to może próbować w 2 gen jest to utrudnione bo trzeba mieć inter face xD
pablomed - 2010-10-31, 18:02
Konieczny jest interfejs, analiza spalin z tyłu w rurze wydechowej nic nie daje jeśli auto ma sprawny katalizator, chyba że pomiaru dokonuje się w rurce pomiarowej wychodzącej z kolektora wydechowego ale nie każdy silnik to ma.
archeolog - 2010-10-31, 18:26
Podpina się bo Lambdę i już masz jakiś pogląd na skład spalin
|
|