|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Benzyna - Po swapie brak iskry
szlapa - 2010-11-13, 10:20 Temat postu: Po swapie brak iskry Witam! Po swapie silnika z AGG na 2E nie ma iskry... Zapłon ustawiony na znakach i nic. Sprawdzałem na dwóch aparatach i tez nic. Palec kopułka wcześniej na AGG działało. Kable nowe. Czy to cewka? Jak zmierzyłem to z cewki wychodzi jakieś 11-13V. Gdy przykładam kabel do masy to nawet nie iskrzy. Co to moze być? proszę o pomoc
D_M_C_ - 2010-11-13, 11:58
A czasem aparaty od @E i AGG się nie różnią czujnikami Halla Jak ja robiłem przekładkę z 2E (bo mi padł )na ADY to aparat musiałem mieć z ADY. Do tego jeszcze przekładane był układ ssący jak dobrze pamiętam z racji LPG
Wąski 2 - 2010-11-13, 14:41
sprawdż jeszcze oporność czujnika położenia wału ,no i czy zmasowałeś cewkę
pablomed - 2010-11-13, 20:21
Wąski 2 napisał/a: | położenia wału | no własnie.szlapa, napisąłeś w jakiś uproszczony sposób, orientujesz się w AGG iskra zależy głównie od czujnika położenia wału korbowego a nie czujnika halla w aparacie zapłonowym? Po za tym co znaczy "zapłon na znakach"? Wyprzedzeniem zapłonu rządzi w tym silniku sterownik silnika a nie kręcenie aparatem, który ma być tylko w swojej pozycji włożony prawidłowej.
Wąski 2 - 2010-11-13, 22:34
najlepiej jak byś podłączył pod kompa i synchronizacje wałków sprawdził
szlapa - 2010-11-15, 09:55
w 2e nie ma czujnika położenia wału... co teraz?
pablomed - 2010-11-15, 22:58
osprzęt został z AGG? zdaje się to niewykonalne zamontować czujnik do bloku w którym niema na niego otworu. Załóż wtrysk od starego 2E ( a koszty rosną, rosną rosną - radzono ci się tego nabytku pozbyć na samym początku)
szlapa - 2010-11-16, 17:14
Silnik juz musi zostać niestety. Osprzęt z AGG. Wtryski założone z AGG. Jeżeli 2E nie potzreba tego czujnika zeby miał iskre to także sie tutaj to da zrobić. Czy dobrze myśle? Czy ktoś wie jak to zobić? Auto juz miesiąc stoji! POMOCY!
pablomed - 2010-11-19, 23:03
nie no jeśli osprzęt jest z AGG to i czujnik wału korbowego musi być i czujnika halla w aparacie zapłonowym. Nie mam pojęcia jak to tanio rozwiązać. Najprościej chyba założyć wszystko od 2E ale to duże koszty, sama przepływomierz najdroższy jest - 3 stówki trzeba dać chyba że znajdziesz dawcę na wszystko co potrzeba razem. Kolego naprawde myślę że poniesiesz na to takie koszty że nadal opłaca się oddać ten silnik i wziąć właściwy czyli taki jak był. Oferta używek jest olbrzymia
szlapa - 2010-11-20, 07:44
Oferta zajechanych używek. Chyba po prostu przełoze korpus ze starego AGG. Czy tłoki, średnica i skok są takie same jak w 2E??
czorrnny - 2010-12-14, 06:17 Temat postu: cdn Witam.Jestem tu nowy.jestem po swapie agg do mojego vw,i tez niemam iskry.Powqiedz mi kolego czy wiesz o tym ze agg wychodzily na ecu z immo?
czorrnny - 2010-12-14, 06:22
sorki ze wogule odswiezam temat,w sumie nie taki stary.Ja mam ecu siemensa 5wp4
037 906 025 r.I przeglądając strony nietrafilem na ecu o tym symbolu ktore by nie mialo immo.Jak pisalem jest po nieco nieudany swapie agg,silnik odpala na sekunde i gasni,z automatu tez gubi sie iskra.Tyle ze w moim ecu jest zamontowany emulator,i bardzo mozliwe ze ten wlasnie emulator padł i immo dziala dlatego nieba isrky,(blokada zapłonu)/.Jestem to bo szukam pinout tego wlasnie sterownika.Moze ktos podesle?bede wdzieczny.
|
|