Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Tuning - autoalarm

przemolas4 - 2006-12-23, 17:35
Temat postu: autoalarm
w nawiazaniu do faktu iz obecny autoalarm sie juz muwiac krotko skonczyl rozgladam sie za nowym . poprzedni jak i obecny autoalarm montowalem sam wie i z tym nie bede mial mniejszych problemow .
znalazlem pewien alarm , ktorym bylbym zainteresowany , z tego co pisze producent autko pilnuje sie samo .
no i na dodatek ma trzy kanaly , przez co moze obslugiwac rowniez otwieranie bagaznika z pilota jak i odpalac autko . co wy na to ?
bardzo prosze o ocene .
http://moto.allegro.pl/it...ek_4_drzwi.html

pozdro z RYDZYKOWA i weslego mika .

spyro - 2006-12-23, 17:47

Nie znam się aż tak na alarmach w sensie elektronicznym, ale parę już przeszedłem w życiu więc mogę doradzić ci jedną najważniejszą rzecz. Niech to będzie alarm albo z atestem PIMOT'u (zniżki na ubezpieczenie AC, jeśli masz + brak problemów razie uszkodzenia itp itd).Ogólne chodzi mi o to , że albo z atestem, albo chociaż znanej marki. Miałem już do czynienia z alarmem, który był tani i miał mase bajerów w matki aucie, I wszystko było super, póki sie nie rozsypał po niecałych 2 latach, niestety nigdzie nie dał się do kupić do niego żadnej najmniejszej części, a najlepsze było to, że po paru miesiącach sypnęła się obudowa pilota stwierdziłem, że pewnie mata trzepnęła kluczykami z pilotem o chodnik, wymieniłem na drugiego pilota i p paru miechach znowu t samo. Niestety, obudowa była nie do kupienia nigdzie, więc trzeba było radzić sobie kropelką i innymi dziwnymi pomysłami. Reasumując. Wybierz coś, d czego będziesz mógl dokupić potem jakiekolwiek części... Bo montując go samemu i tak nie masz gwarancji, tzn nikt nie uzna naprawy gwarancyjnej, no chyba że dogadasz się z kimś kto ma zakład montujący alarmy i CI wystawi taki kwitek.
przemolas4 - 2006-12-23, 18:36

dzieki spyro za opinie . czy jescze ktos moze sie wypowiedziec na temat tego alarmu?
MAPET - 2006-12-23, 20:53