|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Gaz/Benzyna - Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy!
Bioly888 - 2010-12-08, 20:17 Temat postu: Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy! Witam mam takie pytanko. Po zapaleniu auta na pb i przelaczeniu na gaz na ZIMNYM silniku (mowie o temp ponizej 0stopni)samochod gsnie. Reduktor 9miesiecy BRC filterek wymieniony od gazu tydzien temu. na pb auto chodzi normalnie tylko na lpg gasnie jak jest zimny prosze o pomoc
pawel39106 - 2010-12-08, 20:27
To chyba raczej normalny objaw
arthurek20 - 2010-12-08, 20:40
Parownik potrzebuje troche czasu aby sie zagrzac i normalnie przacowac
sebastian - 2010-12-08, 20:58
Ja w swoim nieszczęsnym ex. gazie miałem to samo. przełączyłem za szybko na gaz i zgasł. Ratowało mnie tylko to, że w czasie jazdy było lepiej, trochę zamulił, zakrztusił się, ale zaskoczył i pojechał. Ale i tak jedna wielka padaka. A poza tym szybciej membranę szlag trafi jak zamrozi gaz w parowniku, lepiej tego nie robić i zaczekać nim trochę silnik temperatury podłapie.
D_M_C_ - 2010-12-08, 21:05 Temat postu: Re: Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy!
Bioly888 napisał/a: | Witam mam takie pytanko. Po zapaleniu auta na pb i przelaczeniu na gaz na ZIMNYM silniku (mowie o temp ponizej 0stopni)samochod gsnie. Reduktor 9miesiecy BRC filterek wymieniony od gazu tydzien temu. na pb auto chodzi normalnie tylko na lpg gasnie jak jest zimny prosze o pomoc |
Bo przy rozprężaniu się gazu spada jego temp, i Ci zamarza parownik. Poczekaj aż złapie min 50 stopni. Ja tak robie i jest gites
pablomed - 2010-12-08, 23:04
do 50 stopni niema sensu czekać, byle ledwo co temperaturę złapał. Objaw gaśnięcia zwykle się zmniejsza jak się zregeneruje reduktor który już ma zestarzałe membrany
Paweł J. - 2010-12-08, 23:16
Identyczne objawy jak u mnie...czyli potrzebna jest wymiana membran....po tym zabiegu problem znika.....przynajmniej ja tak miałem.
I to bankowo nie jest normalny objaw.....mój parownik potrafi przy -30 stopniach dać gaz do motoru, tuż po odpaleniu i na biegu jałowym obroty nawet na ułamek sekundy nie spadną, oczywiście w momencie przerzucenia na drugie paliwo....raz tylko tak próbowałem.
D_M_C_ - 2010-12-09, 12:56
pablomed napisał/a: | do 50 stopni niema sensu czekać, byle ledwo co temperaturę złapał. |
Oto mi chodziło. Źle się wyraziłem. Ja teraz czekam aż się wskazówka od temperatury podniesie. Tak dla spokojności.
Krzysiek9042 - 2010-12-09, 17:59
a u mnie znowu jest tak ze jak jest silnik jeszcze zimny chodzi ok i na obroty wchodzi dobrze ale juz np. po przejechaniu 2 km. gdy stoje na skrzyzowaniu na biegu jalowym chodzi ok a gdy chcem ruszac i dodaje gazu nie chce wejsc na obroty obroty spadaja chodzi nie rownie i gasnie. Ale gdy go odpale zaraz jade ok. Ale np. juz w trakcie jazdy jak puszcze nieraz pedal z gazu bede ponownie chcial dodac gazu znowu te same objawy i gasnie
archeolog - 2010-12-11, 23:12
Zesztywniała- sparciała membrana ...
BANDERAS_RR - 2010-12-12, 08:21
mialem tak w golfie i faktycznie sztywna byla membrana i na dodatek uszkodzona minimalnie
jak sie nie rozgrzal pozadnie silnik na benzynie to na gazie zamarzlo wszystko do samego mieszalnika i smierdzialo gazem w samochodzie wymiana mieszalnika zalatwila wszystkie problemy
archeolog - 2010-12-12, 19:42
Proponuję nie regenerować tylko kupić nowy w pełni zintegrowany za ok 150zł
|
|