Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Gaz/Benzyna - Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy!

Bioly888 - 2010-12-08, 20:17
Temat postu: Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy!
Witam mam takie pytanko. Po zapaleniu auta na pb i przelaczeniu na gaz na ZIMNYM silniku (mowie o temp ponizej 0stopni)samochod gsnie. Reduktor 9miesiecy BRC filterek wymieniony od gazu tydzien temu. na pb auto chodzi normalnie tylko na lpg gasnie jak jest zimny prosze o pomoc
pawel39106 - 2010-12-08, 20:27

To chyba raczej normalny objaw :co?:
arthurek20 - 2010-12-08, 20:40

Parownik potrzebuje troche czasu aby sie zagrzac i normalnie przacowac :]
sebastian - 2010-12-08, 20:58

Ja w swoim nieszczęsnym ex. gazie miałem to samo. przełączyłem za szybko na gaz i zgasł. Ratowało mnie tylko to, że w czasie jazdy było lepiej, trochę zamulił, zakrztusił się, ale zaskoczył i pojechał. Ale i tak jedna wielka padaka. A poza tym szybciej membranę szlag trafi jak zamrozi gaz w parowniku, lepiej tego nie robić i zaczekać nim trochę silnik temperatury podłapie.
D_M_C_ - 2010-12-08, 21:05
Temat postu: Re: Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy!
Bioly888 napisał/a:
Witam mam takie pytanko. Po zapaleniu auta na pb i przelaczeniu na gaz na ZIMNYM silniku (mowie o temp ponizej 0stopni)samochod gsnie. Reduktor 9miesiecy BRC filterek wymieniony od gazu tydzien temu. na pb auto chodzi normalnie tylko na lpg gasnie jak jest zimny prosze o pomoc


Bo przy rozprężaniu się gazu spada jego temp, i Ci zamarza parownik. Poczekaj aż złapie min 50 stopni. Ja tak robie i jest gites

pablomed - 2010-12-08, 23:04

do 50 stopni niema sensu czekać, byle ledwo co temperaturę złapał. Objaw gaśnięcia zwykle się zmniejsza jak się zregeneruje reduktor który już ma zestarzałe membrany
Paweł J. - 2010-12-08, 23:16

Identyczne objawy jak u mnie...czyli potrzebna jest wymiana membran....po tym zabiegu problem znika.....przynajmniej ja tak miałem.

I to bankowo nie jest normalny objaw.....mój parownik potrafi przy -30 stopniach dać gaz do motoru, tuż po odpaleniu i na biegu jałowym obroty nawet na ułamek sekundy nie spadną, oczywiście w momencie przerzucenia na drugie paliwo....raz tylko tak próbowałem. ;)

D_M_C_ - 2010-12-09, 12:56

pablomed napisał/a:
do 50 stopni niema sensu czekać, byle ledwo co temperaturę złapał.


Oto mi chodziło. Źle się wyraziłem. Ja teraz czekam aż się wskazówka od temperatury podniesie. Tak dla spokojności.

Krzysiek9042 - 2010-12-09, 17:59

a u mnie znowu jest tak ze jak jest silnik jeszcze zimny chodzi ok i na obroty wchodzi dobrze ale juz np. po przejechaniu 2 km. gdy stoje na skrzyzowaniu na biegu jalowym chodzi ok a gdy chcem ruszac i dodaje gazu nie chce wejsc na obroty obroty spadaja chodzi nie rownie i gasnie. Ale gdy go odpale zaraz jade ok. Ale np. juz w trakcie jazdy jak puszcze nieraz pedal z gazu bede ponownie chcial dodac gazu znowu te same objawy i gasnie
archeolog - 2010-12-11, 23:12

Zesztywniała- sparciała membrana ...
BANDERAS_RR - 2010-12-12, 08:21

mialem tak w golfie i faktycznie sztywna byla membrana i na dodatek uszkodzona minimalnie
jak sie nie rozgrzal pozadnie silnik na benzynie to na gazie zamarzlo wszystko do samego mieszalnika i smierdzialo gazem w samochodzie wymiana mieszalnika zalatwila wszystkie problemy

archeolog - 2010-12-12, 19:42

Proponuję nie regenerować tylko kupić nowy w pełni zintegrowany za ok 150zł :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group