|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Benzyna - vento mnie zawiodlo !!!!!!!!!! zgasl i koniec .
przemolas4 - 2007-01-07, 00:20 Temat postu: vento mnie zawiodlo !!!!!!!!!! zgasl i koniec . panowie i panie . temat dla mnie nader denerwujacy poniewaz moja ukochana ventka mnie po raz pierwszy zawiodla .
pojecia nie mam dlaczego .
pojechalem do miasta i gdy ruszylem po wysprzegleniu zgasl .
odpaliem go , troszke pomarudzil i ruszyl dalej , poczym ponownie zgasl , tym razem na amen .
odrazu sprawdzilem pasek rozrzadu . wszystko good.
wszystkie zlaczki i tez nic .
ogulne moje wrazenie jest takie ze to najprawdopodobnniej pompa paliwa.
sprawdzilem bespieczniki , i sa dobre .
przyznam sie ze zeby cos sprawdzic kawaleczek go pociagnalem i zachowywal sie doklanie tak jak zachowuje sie auto bez wachy .
i tu nasowa sie pytanie ....
kto jest mi w stanie pomuc , jak sprawdzic pompe paliwa nie wyciagajac jej i t d .
pomuszcie ludzie. bardzo was prose .
przemo.
Andziula - 2007-01-07, 00:26
I chciałam dodać, że zamiast miłego wieczoru z Przemusiem, Ventką i pizzą mieliśmy pchanie autka i kopanie przez Przemusia Ventylka w opony (i trochę w zderzaki).
A co się kurw.... nasłuchałam to na dwa lata mi starczy.
Jeszcze jest blady i wkurw...
[ Dodano: 2007-01-07, 00:34 ]
P.S. Ale za to jem teraz chipsy:)
theority - 2007-01-07, 00:34
przemolas4 napisał/a: | kto jest mi w stanie pomuc |
Ja wam niestety nie pomogę bo mam przecież diselka (a to raczej inaczej się przedstawia), ale za to wam serdecznie współczuje Wiem co to znaczy jak autko się zaboli
Andziula - 2007-01-07, 00:58
Ból jak sto &*($&&+_...
Jeszcze mieliśmy nadzieje, jak sprawdzaliśmy bezpieczniki, ale i to nie było to...
MAPET - 2007-01-07, 02:14
po 1 wiesz ze sie nie ciaga fury
po 2 masz tam czujnik polozenia walu czy nie bo ja np w vr6 mam i raz mi padl i tak mialem ze nei odpalil...
przemolas4 - 2007-01-07, 10:00
wiem, ze sie nie ciagnie samochodu, ale musialem cos zrobic.
czytalem w ksiazce vwvento ale nic takiego nie znalazlem.
ale jak wciagne pepek i wstane z lozka to bede lukal co jest
z nim nie tak.
spyro - 2007-01-07, 10:57
przemolas4, pompę bardzo łatwo sprawdzić nie wymontowując jej. Po prostu dostań się do niej i podłącz na krótko i będziesz wiedział czy działa. U mnie jak padła to podjechałem do elektryka, ten dostał się od niej, podłączył miernik i wszystko było jasne. Lub po prostu na słuch, dobierz się do miejsca gdzie jest ( albo pod siedzeniem tylnym lub jak u mnie w bagażniku w okolicach tylnego siedzenia. Ogólnie pompa po przekręceniu kluczyka na pierwsza pozycję wydaje taki charakterystyczny cichy dźwięk. Jak jest cisza jak makiem zasiał to po zabawie...
A drugie co od razu bym sprawdził to nieszczęsny czujnik temperatury. Za pierwszym razem, gdy nit nie potrafił mi pomóc tez mi wróżyli pompę paliwa. Objawy identyczne, nie ma możliwości odpalenia auta. najlepiej pożycz od kogoś kto ma taki sam silnik,albo jak masz dobry sklep to kup go i podłącz, jak auto ci odpali na nowym czujniku będziesz miał już pewność, że to on jest winny całemu zajściu.
Gavel - 2007-01-07, 11:10
przemolas4 napisał/a: | jak zachowuje sie auto bez wachy | a może jej nie masz
mówię serio - może pękł Ci np. zbiornik paliwa i powolutku benzynka "wyparowywała"
ale i tak pierwsze co bym sprawdził to pompa
przemolas4 - 2007-01-07, 12:01
no to dobra . teraz juz cos wiem .
powiedzcie mi tylo jeszcze gdzie szukac tego czujnika temperatury .
najpierw sprawdze pompe paliwa .
jesli ona bedzie w pozadku to wezme sie za czujnik .
no i podstawowa sprawa.
najpierw sprawdze czy w aucie jest wacha .
co prawda auto dopiero co po sporawym tankowaniu . ale nigdy nic nie wiadomo .
dzieki za pomoc .
jakby ktos jescze mial jakies pomysly to prosze pisac .
[ Dodano: 2007-01-07, 13:33 ]
no t dobra . paliwko jest .
pozostaje jeszcze pompa paliwa i ewentualnie ten czujnik .
o ktorym pisal spyro .
cyba ze ktos jesze cos moze mi podpowiedziec .....
..... jaca . masz gg?
jaca - 2007-01-07, 13:51
Przemo czujnik temperatury jest tu
A co do pompy to bym sprawdzał ja z przodu to znaczy odłączył bym waz
Paliwowy i włączył zapłon
Wtedy zobaczysz czy ci paliwo daje
[ Dodano: 2007-01-07, 13:52 ]
jeszcze nie mam
tam jest opaska odkrec i masz z bani
czujnik temperatury
przemolas4 - 2007-01-07, 14:46
ziomale .....
pompa zapier.....a jak poparzona .
to nie to .
to w takim ukladzie musi byc ten czujnik .
czy mozna jakos sprawdzic taki czujnik?
np. polaczyc porty na krotko i zobaczyc czy pujdzie?
nie zabardzo mam pozyczyc taki czujnik .
vebto w toruniu to zadkosc , a co dopiero 2.0 .
czy mamy na pokjladzie jakiegos elektromechanika od aut .
z gory dziekuje za pomoc wam chlopaki i juz rozdaje punktasy ...
czekam na pomoc ziomki . czacha .
theority - 2007-01-07, 15:25
Jedyne co przychodzi do mojego diselkowego mózgu to wydaje mi się mało prawdopodobnym ale mogły Ci też świece walnąć. Sprawdź napięcia na świecach.
A tak podglądowo to znalazłem pompkę http://www.allegro.pl/ite...to_1_2_bar.html
Cena nie jest zachęcająca tylko po to żeby sprawdzić czy to to
Andziula - 2007-01-07, 16:09
To nie jest dobra poma do naszego samochodu.
Ja znalazłam za połowe ceny i z numeracją naszego silnika.
Ale dzięki za dobre chęci.
jaca - 2007-01-07, 16:16
przemo sprawdz iskre czy dochodzi do kopulki moze modem ci padl
wkoncu jest mokro ma prawo
spyro - 2007-01-07, 21:34
kable, świece, kopułka i palec to podstawa, potem czujnik temp i pompa paliwa.
CO do tego gdzie jest czujnik wrzuciłem niedawno foteczki na forum, ale widzę, że Jaca się postarał i pstryknął u siebie...
Andziula - 2007-01-07, 22:47
No niestety Przemek ma styke, pół dnia w samochodzie i nie doszedł
do co może być przyczyną "choroby" samochodu
Już się dogadywaliśmy z mechanikiem i jutro oddajemy ventyla
do "doktora".
Bardzo dziękujemy za pomoc wszystkim.
Jak się dowiemy co mu było to napiszemy na forum
i mam nadzieje, że niebawem.
spyro - 2007-01-07, 23:25
Oby to była jakaś pierdółka za parę groszy...
jaca - 2007-01-11, 22:05
i co bolalo twoja ventke
Chyba już śmigasz
przemolas4 - 2007-01-11, 22:16
zostawilem swoja strzale w warsztacie .
facet dzwoni do mnie za 3 godziny i mowi . autko zrobione . mozna odebrac .
no to ja go sie pytam ..... hehe . tak szybko?
a co mu bylo?..... a on mi .... "CEWKA Z MODULEM"
.
220 ZL. CEWKA Z MODULEM
40 ZL ROBOCIZNA .
40ZL. KOMPUTER .
JAKBY NIE LICZYL 300 NA BOKU .
a;e z tego co pamietam JACA dobrze stwierdzil ze to moze byc modul .
300 troszke bol szczegolnie wtedy gdy sie nie planuje tego wydatku prawda ?
a w tym miechu oponki i kierunki boczne. gumy zawieszenia i teraz to . istny bol .
fura na fali
spyro - 2007-01-12, 00:24
Ano najważniejsze, że nie cały silnik padł, ale znam ten bół, 300 zł to kupa kasy i to jeszcze jak nie planowany wydatek to w ogóle istna kicha...
jarkkolo - 2007-01-27, 16:57
siema przemolas4
ja tez miałem kiedys taki przypadek ,jechałem i zgasł mi skrzyżowaniu i umarł w butach niechciał zagadać i jak sie okazało spadł przewód wysokiego napięcia z cewki ,nie wiem jak to sie stało nikt tam nie grzebał a podczas jazdy spadł to chyba jakieś czary ,tez kombinacje i z alarmem cuda wyprawiałem a okazała sie drobnica pozdro
przemolas4 - 2007-01-29, 16:21
dzieki za pomoc . ale faktycznie to byl modul . facet sprawdzal przy mnie miernikiem stary i nowy i byly ruznice , a pozatym stary dostalem na panmiatke i moge sobie nim s noge pograc . heheh . takie male gowniusztko i tyle zupy . strach
spyro - 2007-01-30, 22:07
przemolas4, zostaw sobie, może się przyda jeszcze do czegoś...
sebastian - 2007-07-04, 19:18
Witam. dzisiaj rano mnie po raz pierwszy Vento zawiodło. Próbóję odpalić i nic, kręcę, kręcę - kaplica. Odpaliłem na gazie (z resztą spieszyłem sie do pracy), i działa, odpalił za pierwszym razem. W czasie drogi dałem mu wysokie obroty, przełączyłem z powrotem na benzynę i dalej nic, auto nie reaguje, gaśnie. Powiedzieli mi w pracy, że pompa paliwa, z resztą tak, jak tu na forum też jest napisane. czujnik temperatury odpada, bo pokazuje normalnie jak na gazie jadę, bezpiecznik też w porządku, także pompa paliwa (i nawet schylałem sie pod spód auta w poszukiwaniu tajemniczego dźwięku tej że pompy - też nic). i teraz pytanie. W Vento pompa paliwa jest w baku? i czy do jej wymiany potrzeba spuścić paliwo? A mam pełny bak... Silnik 1.8 AAM.
[ Dodano: 04-07-2007, 19:42 ]
Jeszcze coś słyszałem, żeby sprawdzić przekaźnik, ale który to?
Morfeusz142 - 2007-07-04, 20:36
Vento ma pompę paliwa w zbiorniku. Nie musisz spuszczać paliwa żeby sie do niej dostać. Pod wykładziną bagażnika jest duzy czarny dekiel przykręcony paroma wkrętami. Po odkręceniu dekla dostaniesz sie do pompy paliwa. Za pompe paliwa odpowiada bezpiecznik nr 18 natężenie 20A. Sorry pomyliłem bezpiecznik z przekażnikiem. Mam gdzieś wykazprzekazników. Jak znajdę to się odezwę.
Stopa - 2007-07-04, 21:28
..no tak, spóźniłem się, wszyscy już się wypowiedzieli
sebastian - 2007-07-04, 21:52
Kod: | Vento ma pompę paliwa w zbiorniku. Nie musisz spuszczać paliwa żeby sie do niej dostać |
ale jeżeli mam pełny bak, tez to w niczym nie przeszkadza?
theority - 2007-07-04, 21:58
sebastian napisał/a: | tez to w niczym nie przeszkadza? |
a w czym ma przeszkadzać ? napewno nie ma po brzegi
sebastian - 2007-07-04, 22:04
theority napisał/a: | sebastian napisał/a: | tez to w niczym nie przeszkadza? |
a w czym ma przeszkadzać ? napewno nie ma po brzegi |
no właśnie po brzegi, bo tankowałem do samego końca, pare razy jeszcze odpowietrzałem, wlałem, ile się dało, także bankowo jest pełny aż po sam korek
theority - 2007-07-04, 22:08
no to po prostu powoli odkręcaj śruby, ale wątpię żeby coś się stało
sebastian - 2007-07-04, 22:19
a później trzeba bak odpowietrzyć? to tym dynksem przy korku wlawu olejo, no nie? ;>
[ Dodano: 04-07-2007, 22:23 ]
wlewu paliwa
theority - 2007-07-04, 22:24
nie no, po co ?
To nie silnik
Wczoraj miałem akcję że mi się auto nie chciało odpalić, i musiałem długo kręcić po czym ruszyło ale gasło, jakoś do pracy dojechałem. Po pracy chciałem jechać do domu ale znów to samo, podniosłem maskę jak odpaliłem i patrze na wtrysk, i po prostu wężyk mi pękł paliwowy i łapał lewe powietrze Od razu pobiegłem na magazyn i sobie dociąłem nowy
sebastian - 2007-07-06, 21:39
A powiedzcie mi, ile taka pompa paliwa, w miarę dobra, może kosztować i jakiej firmy? Jaką macie u siebie założoną (pomijając jeszcze oryginalną ) Bo 300 zł to jednak troche dużo, ale te za 70 zł na allegro to raczej chyba bym nie kupił, a Bosch za 800... odpada
|
|