|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Diesel - vento TDi 1Z wymiana uszczelki pod glowica
lukasz17 - 2011-01-11, 23:35 Temat postu: vento TDi 1Z wymiana uszczelki pod glowica Witam czeka mnie jednak wymiana uszczelki pod glowica(raz grzeje raz nie i tak duze cisnienie w ukladzie ze jak odkrecam korek to plyn wywala i w plynie czuc rope) co trzeba demontowac?? mam nadzieje ze pompy wtryskowej nie trzeba??
Jakie czesci potrzeba do wymiany??
napewno
-nowa uszcelka pod glowice
-zapewne nowy rozrzad
-uszczelka kol. dolotowego
-uszczelke pod pokrywe zaworow
-nowy plyn chlodniczy
-jeszcze cos??
czytalem tez z emogla glowica peknac jak to mozna spradwzic??plynu m inie ubywa i do oleju tez nie poszedl...
Z gory dziekuje wszytskim za pomo, napewno kazda wskazowka sie przyda
Brutal - 2011-01-12, 22:49
Głowice dajesz do planowania i ewentualnie możesz sobie wzi±¶c opcje żeby ci sprawdzili komputerowo głowice czy niema Mirko pęknięć
lukasz17 - 2011-01-12, 22:59
kurde nie mam czasu teraz tego robic mysle ze prezjezdze jeszzce z tydzien dwa bo narazie tropch eroboty mam... jaki laczny koszt wymiany?? oczywscie bede robil sam tylko planowanie zlece koledze
Brutal - 2011-01-13, 03:09
Mi się wydaje ze z 500 stówek
czarnysauber - 2011-01-13, 03:43
lukasz17 napisał/a: | oczywscie bede robil sam tylko planowanie zlece koledze |
ja polecam Nowaka w Kalinowicach
lukasz17 - 2011-01-13, 12:41
kurde narazie nie mam czasu tego robic:/ co trzeba wymienic jescz eprzy wymianie uszczelki?? moz ektos sie wypowie co ma tdika
driver1811 - 2011-01-21, 02:36
Olej,bo przy sciaganiu czapki płyn moze sie przelac do kanałów olejowych,oczywiscie przy tym filter :p co do mikro pękniec to w VW powstaja juz przy 120 ty¶ km wiec napewno beda,wazne zeby głowica nie pekła co mało kiedy sie zdarza w VW,ale jak oddasz głowice do planowania to niech sprawdza szczelnosc płaszcza wodnego,planowanie ze sprawdzeniam ok 120zl
lukasz17 - 2011-01-21, 09:28
narazie jeszcze jezdze plyn nie poszedl do oleju a narazie nie ma kiedy robic moze w nastepnym tygodniu bedzie troche czasu wolnego
lukasz17 - 2011-02-01, 21:29
no i problem... dzisiaj wyminialismy uszczelke i ukrec il sie gwint w bloku na srodkowej srubie.... wiec problem spory...dokrecalismy wedlug instrukcji...kluczem dynamometrycxznym... jutro sprobujemy dac dluzsza srube jak zlapie to sie ja wklei i na handel tak czy siak auto napewno juz idzie na sprzedaz tylko jakos trzeba to zlacac....
lukasz17 - 2011-02-03, 15:05
po zlozeniu wszytskiego do kupy wykakuje mi blad sporadyczny "cisnienie w kolektorze ssacym" co jest nie tak nieszczelnosc tego wezyka co idzie od kolektora do ecu??
bradley - 2011-02-03, 15:40
Numer bledu zapodaj.
lukasz17 - 2011-02-03, 15:47
575
bradley - 2011-02-03, 16:01
A to jest 110tka czy 90tka?
bradley - 2011-02-03, 16:03
Tak czy inaczej musisz sprawdzic szczelnosc oraz poprawnosc zamontowania wezykow od turbo do n75.
Rowniez nieszczelny waz od kolektora do komputera spowoduje taki blad.
Po logach 11 grupy bedzie widac czy n75 czy dziurawy waz.
lukasz17 - 2011-02-03, 16:21
bradley napisał/a: | A to jest 110tka czy 90tka? |
90...
postaram sie zroibc logi
|
|