|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Diesel - egr
jaski82 - 2011-01-25, 16:49 Temat postu: egr jak zaślepić egr w którym miejscu wstawić zaślepkę vento 1.9 tdi
bradley - 2011-01-25, 17:53
Zaslepiajac dziure w kolektorze.
miki9a - 2011-01-25, 18:01
tak sie zapytam co da zaślepienie tego egr
rino125 - 2011-01-25, 20:14
zaślepienie egr-u powoduje że samochód jest mocniejszy i co z tym idzie szybszy, (miałem zaślepiony egr w toledzie 1.9 td, mocy nie odczułem a na prędkości był szybszy o 10km/h) zaślepiając wstawiasz w przewód który idzie do egr jakąś blokadę, np wkręt, bądź kulkę z łożyska.
sebastian - 2011-01-25, 20:47
A o wrażeniach, opiniach, spostrzeżeniach, wszystko tutaj pięknie opisane:
http://forum.vwgolf.pl/vi...t=51401&start=0
jaski82 - 2011-01-25, 21:11
zaślepienie jest konieczna auto powyżej 120 dostaje muła zaślepienie wyjaśni czy problem tkwi egr czy szukać innej usterki aktualnie strach tym autem autobusy pks-u wyprzedzać
bradley - 2011-01-25, 23:08
To nawet nie ma sensu zaslepiac. Zrob logi dynamiczne
A jak lubisz wrozyc z fusow to poszukaj o bajpasie n75
o diodzie zamiast przeplywomierza.
Bo to prawdopodobnie bedzie jedno z dwojga.
lukasz17 - 2011-01-27, 22:00
rino125 napisał/a: | zaślepienie egr-u powoduje że samochód jest mocniejszy i co z tym idzie szybszy, (miałem zaślepiony egr w toledzie 1.9 td, mocy nie odczułem a na prędkości był szybszy o 10km/h) zaślepiając wstawiasz w przewód który idzie do egr jakąś blokadę, np wkręt, bądź kulkę z łożyska. |
ciekawe jakim cudem robi sie szybszy o 10km/h przeciez to mas ztakie prezlozenie w skrzyni wiec przez zaslepienie egr nie dostanie wiekszego prezlozenia
z tego co czytalem to jak sie zaslepi egr to pasowaloby odrazu kolektor wyczyscic wtedy moze jakas minimalna roznica by byla...
te zczytalem ze odme trzeba zaslepic zeby spalin na turbo nie walila ale czy to prawda??oplaca sie robic takie zabiegi??
bradley - 2011-01-27, 22:08
Odpowietrzenia skrzyni korbowej nie wolno zaslepiac.
lukasz17 - 2011-01-27, 22:16
znacy sie zle wyrazilem zaslepic wejscie w rure do turba a odpowietrzenie puscic niech leci sobie na ziemie itp?? mozna takie cos zrobic bo czytalem ze tak robia i ze niby turba niezanieczyszcza... ale ile w tym prawdy to ja nie wiem
rino125 - 2011-01-28, 08:52
lukasz17, kolego na v-max był szybszy, chyba że ślepy jestem, zawsze osiągał 190 i to max a po egr 200, no nie wiem albo ślepy jestem albo licznik zaczął przekłamywać, a z czyszczeniem dolotu to prawda, czyściłem.
lukasz17 - 2011-01-28, 09:24
no na v-max moze i tak ale nie chche mi sie wierzyc z etyle daje... ale zobaczymy bo bede robil u siebie uszczelke pod glowica to wyczyszcze dolot i zaslepie egr to napisz eo wrazeniach z jazdy
rino125 - 2011-01-28, 10:02
zobaczymy jak to zrobisz, ale myślę ze będzie to miłe zaskoczenie i przyznasz mi racje
lukasz17 - 2011-01-28, 11:55
zalezy tez jak kolektor bedzie zasyfiony... bo ja bardzo to napewno odczuje roznice.... a moze powiesz kolego jak czysciles kolektor i czym?? u mnie juz prawie 300tys to pewnie zasyfiony jest bardzo
jaski82 - 2011-01-29, 04:13
dziś w planach czyszczenie n75 przybliżcie mi temat z dioda zamiast przepływki pod kóre styki podłączyć i jak robi sie logi
jaski82 - 2011-01-29, 19:29
Baniok szczęśliwy bo problem z jego ventem rozwiązany uszkodzony zawór n75 chwilowo zmostkowane przewody do momentu aż kurier przywiezie zawór
rino125 - 2011-01-31, 11:14
do czyszczenia kolektora to moczysz go w benzynie przez jakąś godzinę, później ja śrubokrętem wykrzywionym wydrapywałem,a na końcu wszystko przeczyściłem środkiem odtłuszczającym i przemyłem myjką ciśnieniową ciepłą woda:)
Grucha85 - 2011-02-13, 09:52
kolego jak miales n75 zepsuty to jechal wogole czy slaby jak cholera i nie ciagnol?
bradley - 2011-02-13, 10:10
Grucha85 napisał/a: | kolego jak miales n75 zepsuty to jechal wogole czy slaby jak cholera i nie ciagnol? |
Jakbym mial blizej to bym przyjechal i ogarnal twego bolida bo juz patrzec nie moge;)
Jak masz n75 zepsuty to auto jedzie normalnie na biegach 1-2-3. Przy koncowce 3 biegu zaszarpuje i auto wchodzi w notlaufa. To samo przy dluzszym jechaniu na 4 czy 5 biegu, z reguly przy predkosci ok 110-120km/h. Tryb awaryjny i juz na kazdym biegu do momentu zgaszenia silnika auto muli.
n75 da sie obejsc, aktualnie sam tak jezdze bo mi kolejny zawor po roku padl. Laczysz czerwony (z muszli) i niebieski (z wastegatu) za pomoca jakiegos wkladu od dlugopisu. Tak zlaczone wezyki zostawiasz, kostki elektrycznej z n75 nie wypiniasz. Auto bedzie troche slabsze, bedzie podkapcalo mocniej ale nie bedzie wpadac w tryb awaryjny.
|
|