Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Gaz/Benzyna - Gaśnie mimo ze bylo wszystko OK

Domaniak - 2011-02-15, 12:14
Temat postu: Gaśnie mimo ze bylo wszystko OK
Witam..
Odrazu przechodze do rzeczy. Otoż dzisiaj gdy jeździłem po mieście było wszystko OK. Gdy nagle nacisnąłem sprzęgło, patrze obroty trzymają sie w granicach 500:O mimo ze bylo 850-950 wczesniej . Poźniej naciskam sprzegło i obroty spadaja spadają i gaśnie.. :O Filtr powietrza byl wymieniony 100 km temu. Parownik wymieniany miesiac temu. Swiece, przewody kopułka wymienione.. Czym to moze byc spowodowane ze tak sie stalo;/ Jakies podpowiedz czy cos. Mimo, ze wczesniej bylo OK. Czekam na podpowiedzi.

MihasZiom - 2011-02-15, 16:19

A odpalił potem ?? zgasł na benzynie czy gazie ?? jeśli zgasł na benzynie to czy próbowałeś odpalać na gazie ?? i odwrotnie ?
archeolog - 2011-02-15, 16:55

Opisz dokładniej sytuacje co sie dzieje jak dodasz gazu na jakim paliwie itp ...
Paweł J. - 2011-02-15, 16:59

Domaniak napisał/a:
Parownik wymieniany miesiac temu

A ustawiałeś nowy reduktor (parownik) ??

Domaniak napisał/a:
Filtr powietrza byl wymieniony 100 km temu

Filtr wymieniłeś przed czy po (ewentualnym) ustawieniu reduktora ??

Domaniak - 2011-02-16, 09:58

Parownik był na ponownej regulacji po wymianie filtra powietrza. Wszystko ładnie chodził itp. z 500 km zrobiłem bylo ok. Gdy tu nagle jadę, naciskam sprzegło a on trzyma obroty w granicach 500 i spadaja spadają i gaśnie. Zgasł odpalilem na benzynie sprawdzilem czy tak samo sie dzieje na benzynie jak sie dzialo na gazie i bylo wszystko ok trzymał obroty. Przezucilem na gaz i dalej gaśnie. A gdy trzymam pedał gazu zeby mial jakies tam obroty zeby nie zgasł to dobrze chodzi itp. Nie przerywa ani nic z tych rzeczy.
archeolog - 2011-02-16, 10:32

Wygląda na filtr podaj model reduktora wykręć mu troche bypassu
Domaniak - 2011-02-16, 13:00

Posiadam dokładnie taki sam reduktor jak na tej aukcji: http://allegro.pl/lovato-...1458183083.html a co to jest ten bypass?
archeolog - 2011-02-16, 19:08

To jest ilośc gazu która reduktor puszcza non stop bez względu na pedał gazu ... tkz puszczanie bokiem
archeolog - 2011-02-16, 19:17

Metalowy kołeczek zamontowany pionowo prosto z parownika to jest bypass ale ten reduktor nie zbyt udany moim zdaniem .Kołeczek wykręć oczywiście .jeżeli to nic nie da , wykręć o pół obrotu tą śrubę na rurce
Krzysiek9042 - 2011-02-17, 19:56

ja mam cos na podobe tego reduktora tyle ze moj jest z 2002 roku. I tez teraz patrzylem na taki sam parowniczek na allegro bo mam do wymiany
pablomed - 2011-02-18, 22:22

To jest świetny i tani reduktor na którym oblatałem 200 tysięcy bez żadnych problemów tylko zmieniam membrany co 80 tysięcy więc już latam na trzecim zestawie naprawczym
archeolog - 2011-02-19, 00:46

To podaj konkretny model reduktora bo tak to nie bede miał jak sie pomóc
Domaniak - 2011-02-21, 10:33

Mam taki reduktor: http://allegro.pl/lovato-...1458183083.html . Mowie teraz to co dostrzegłem. Samochód gdy zimny itp mimo tego ze gasł wczesniej chodzi elegancko ale obroty są cos okolo 1 tys. Gdy jednak z czasem nabiera temperatury obroty spadają tak coraz nizej do 950-900. Gdy jednak zauważe na wskażniku ze temp. wynosi 70-80* to od tego momentu samochod wariuje i jest tak jak wczesniej czyli spadają obroty spadają i gaśnie. Czym to moze być spowodowane? Może zbyt duza dawka? Lub zbyt uboga? Dodam, ze mam krokowca a nie śrube..
archeolog - 2011-02-22, 10:51

Wykręc tego bypassa na opalonym silniku ten mosiężny kołeczek ! i napisz cos sie dzieje
Masz drugą generacje LPG moze reset kompa ?

Domaniak - 2011-02-24, 10:02

Instalacja II generacji. Wcześniej samochód jezdził na krokowcu elektornicznym(na sonde) teraz jeździ na srubie. Wydawało sie wszystko ok gdy nagle dziś zauważylem spadek obrotów do 500;/ i zgasł.Reset kompa nic nie pomógł. Dużo tego bypassu należy wykrecić? I gdy odkrece i będzie źle to czy jak wróce do poprzedniego stanu z tym bypassem to będzie tak samo jak wcześniej czy jednak nie? Czekam na odpowiedz.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group