|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Gaz/Benzyna - regulator cisnienia listwy wtryskowej
krzys9262 - 2011-04-24, 16:43 Temat postu: regulator cisnienia listwy wtryskowej Siemka, denerwuje mnie jedna rzecz w moiej rakiecie... regulator cisnienia listwy wtryskowej- to coś wymnieniałem już 3 razy w ciągu roku... jest to podłaczone do podcisnieniówek i gdy chodzi na gazie to zasysa też paliwo przez to dziadostwo... kosztuje mnie to 80zł sztuka i już nie wyrabiam po znów zaczą puszczac może jest to jakaś wina układu? czy samych regulatorów? zaryzykować i kupic orginał?(180Zł) co to może być Panowie? silnik 2E...
pablomed - 2011-04-24, 18:39
Niema innej opcji tylko masz pecha lub kupujesz marne podróby. Kup sprawną uzywkę, bo te nowe najtańsze podróby za ok. 8 dych sa niewiele warte. O ile dobrze to sprawdzasz i wiesz że pojawia się benzyna w wężyku podciśnieniowym regulatora.
Ja mam 2 auta z tymi silnikami taka awaria zdarzyła mi się raz tylko w jednym przy przebiegu ok. 200 000 tys. km. a po zmianie na używkę następne sto tysięcy jeździ bez problemu. Regulator podchodzi z większości VW z tego okresu na wtrysku wielopunktowym, chyba z wyjątkiem VR6
krzys9262 - 2011-04-24, 20:03
pierwszy raz paliwo zauwarzyłem w podcisnieniówkach gdy zdejmowałem filtr powietrza, paliwo z tego przewodu poleciało mi na alternator, drugim razem zauwarzyłem ze wskaznik paliwa opadł na 0 zalewając mi silnik tak ze po odpaleniu (na nowym regulatorze) na lpg wyrzucał mi paliwo z tłumnika... i teraz przegladając silnik zdjełem z ciekawości ten przewód i znów jest tam paliwo... i krew mnie zalała tragedja z tym jest, krece sie troche po szrotach ale nigdzie nie moge tego znaleść... o ile sie nie myle to i w oplach dwulitrowych też takie były...
pablomed - 2011-05-06, 00:13
krzys9262, nawet z golfa II na wtrysku elektronicznym (1.3 lub 1.8)
krzys9262 - 2011-05-07, 21:36
kupiłem orginał na szrocie(100zł) z takiego samego silnika, i zobaczymy jak długo wytrzyma... moze cos u mnie jest nie tak z układem wtryskowym ze to sie tak często psuje
pablomed - 2011-05-07, 22:47
Nie ma takiej możliwości.
krzys9262 - 2011-05-07, 22:51
zobaczymy, dzieki i pozdrowionka
pawlunio1987 - 2011-08-29, 17:26
czy chodzi o ktorys z tych przewodów
u mnie bodajze w tym gornym jest benzyna i filtr od strony silnika jest w 1/3 mokry
tak powinno byc
pawlunio1987 - 2011-08-31, 05:19
i po raz kolejny sam musze sobie pomoc, wiec tak chodzi o te wezyki jesli w jednym jest benzyna to jak najszybciej trzeba wymienic regulator cisnienia listwy wtryskowej i ponoc przy okazji olej.
krzys9262 - 2011-09-02, 10:21
olej?? a po co? ja nie wymieniałem i jest oki,
pawlunio1987 - 2011-09-02, 17:03
tak czytalem o tym regulatorze i gdzies ktos o tym wspomnial wrecz zalecal, tak dokladnie to niewiem po co
krzys9262 - 2011-09-03, 07:34
przecież to nie ma żadnego związku z olejem ja czytałem że można samemu zregenerować regulator poprzez uderzenie młotkiem i jakimś pobijakiem w miejsce wklęśnięcia takiego po środku regulatora... podobno jest tam jakaś sprężyna dociskająca membranę takie cuda wyczytałem, może to i racja, ale nie próbowałem tego robić na swoim aucie pozdrawiam
pablomed - 2011-09-03, 23:51
Awaria regulatora to dziura w membranie gratuluję pomysłu uszczelniania go pobijakiem. A z tą wymianą oleju to chodzi o to że regulator uszkodzony powoduje zalewanie silnika nadmiarem paliwa, część się może nie spalić i spłynie do oleju po ścinkach cylindrów, to oczywiście zalezy jak nasilona była awaria i jak długo trwała, jesli oleju nie przybyło wyraźnie to bena z niego zaraz odparuje i tak więc nie trzeba zmieniać
|
|