Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Pozostałe - problem z drzwiami garazowymi:(

kikan82 - 2011-05-27, 20:35
Temat postu: problem z drzwiami garazowymi:(
Witam!!!
Wiem że ten temat nie bardzo ma coś wspólnego z ventem ale no nie mam się kogo poradzić wiec nosze wielką nadzieje że ktoś coś wie na mój temat. Więc mam garaż w którym główne drzwi są zrobione z kątowników( nie są wzmocnione) i podczas wymiany płaskownika zakrywającego dziurę miedzy jednym skrzydłem a drugim i podczas gdy przyspawałem te nowy to góra i dól się od kształciły i teraz troszkę przypominają łuk drogi lecz środek jest prosty( podkreślę ze spawałem spawarką transformatorową- jestem początkujący( powinienem spawać punktowo) i teraz moje pytanie co z nimi zrobić czy dało by rade je naciągnąć poprzez przyspawanie prętów z gwintem na śrubę po środku wcisnąć coś twardego i na dole pręt i jakąś twardą rurę i grzać palnikiem po całości i ściągnąć śrubami?

Hormon - 2011-05-27, 20:42

Jak tak mi robiło to spawałem drut po przekątnej. Wtedy mi naciągało te drzwi. Albo szlifierka do reki i odcinaj te spawy co zrobiles, wtedy zrobisz spawy punktowe i powinno byc ok.
kikan82 - 2011-05-27, 20:51

to mówisz ze albo je nagiąć od góry i przyspawać gorę potem dol nagiąć i dół przyspawać i samo się wyprostuje czy podgrzać i pobawić się palnikiem?
Hormon - 2011-05-27, 21:01

Jak masz palnik to możesz próbować podgrzać, ale nie wiem czy pomoże.

Tak jak pisałem wcześniej, spawałem drut na krzyż jak mi tak przeginało drzwi czy coś innego.

Wvojtek - 2011-05-27, 22:10

kolego spawy odetnij i punktowo to szczep od nowa. zgodnie z zasadani spawania materiał spawany powinien być szczepiany przed spawaniem co 30-sto krotność grubości materiału czyli tego płaskownika. dopiero po szczepieniu w ten sposób można spawać spokojnie i wtedy niema siły żeby to sie odgieło.... podgrzanie bez ścięcia spawów to marnowanie gazów i czasu ;)
kikan82 - 2011-05-28, 08:05