|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Nasze Ventki - Red&Gray GTD swap to 1.8T 20V
partyzant - 2013-08-28, 10:29 Temat postu: Red&Gray GTD swap to 1.8T 20V Siema.
Po przywitaniu się w odpowiednim dziale chciałbym pochwalić się swoim ventylem. Auto kupiłem 08.07.2013r w total serii (nie licząc dokładki). Chciałbym byście ocenili postępy prac przy moim dupowozie oraz podpowiedzieli co mógłbym zmienić.
Marka: Volkswagen
Model: VentoGTD
Rok produkcji: 1992
Kolor: LA7U
Pojemność: 1.9
Moc:nominalnie 75KM, realne 72
Silnik: 1.9TD AAZ
Wyposażenie:
-szyberdach
-szeroka dokładka od VR'a ( niestety od golfa :/)
-regulacja wysokości pasów
-kopertówki w dzwiach
-deska starego typu
-pakiet GTD
-spoiler
-roletka tylnej szyby
-elektryka szyb z przodu
Mody:
-kity MTS'a -80, tył na regulowanym talerzyku (niedługo na sprzedaż)
-ściemnione lampy przednie
-przerobienie tylnych lamp na a'la Hella Black
-ściemnione boczne kierunki
-ciemne blendy i kierunkowskazy DEPO
-grill JOM bez znaczka ze znaczkiem
-felgi Largo 16x9" et30 z naciągniętymi oponami:
*przód 195/45
*tył 215/40
-malowanie felg na czerwono
-czerwone paski a'la golf XX Jahre
-czerwone emblematy GTD
-pare wlepek
-czarne wnętrze (podsufitka, słupki, łapki itp)
Plany wizualne:
-zderzaki US
-NIŻEEEEEEEEEEEEJ
-oryginalne HellaBlack na tył
-progi GTI
-Fotele półkubły
-ściemnienie szyb z tyłu
-wywalić hak
Plany silnikowe:
-FMIC
-turbo K24
-dolot zimnego powietrza
-większe końcówki wtryskiwaczy
-jakieś małe mody pompy
Lwomati - 2013-08-28, 10:45
partyzant, powitać
Bardzo ładnie wygląda. Dobra robota
A co pozmieniać. Hmm.. może silnik troszkę podkręcić i pomalować gril w kolor nadwozia.
muchomorek165 - 2013-08-28, 10:48
partyzant,
Ładna Ventka jak cos niedługo będe sprzedawał moje fotele pół kubły z wersji GTD Foty u mnie w temacie
vento92 - 2013-08-28, 10:55
Elegancki dupowozik
VW_Kriss_PZL - 2013-08-28, 11:16
partyzant, Witamy
Ventolot bardzo fajnie się prezentuje
Mi się podoba taki jaki jest i nic bym chyba nie zmieniał już
Hormon - 2013-08-28, 11:48
Ventyl bardzo ciekawy. Ja bym nie pchał pakietu US. Jest mu dobrze tak jak teraz.
partyzant - 2013-08-28, 12:17
Dzięki panowie za miłe opinie I byłbym wdzięczny w pomocy znalezienia używanego gwintu
szefuniopaslek - 2013-08-28, 12:32
Witam witam, vento bardzo ładnie się prezentuje powodzenia )
tom cio - 2013-08-28, 13:13
Noo kolejna dołaczyła do naszego grona i to w nie byle jakim setupie Co do gwintu to musisz szukać, szukać i jeszcze raz szukać, sam szukałem ze 2 miesiące aż w koncu trafiła się okazja. I tak jak ktoś wyżej pisał dałbym grill w kolor i bedzie piknie No i pytanie mam: mógłbyś zarzucić jakieś foto od przodu lub tyłu( żeby było widać jak koło wystaje) bo sam się zastanawiam nad doborem opon na 9j i fajno by było jakbyś zarzucił fotki jak to wygląda na ventylu.
partyzant - 2013-08-28, 13:17
Ogólnie to mam jeszcze grill starego typu (poprzedni właściciel dorzucił, bo był ten JOM założony). I tak się cały czas zastanawiam który byłby lepszy.
tom cio jak będę miał dostęp do lepszego aparatu to cyknę fotkę
pawel66600 - 2013-08-28, 16:15
Dobrze jest z tym grillem co masz obecnie, ale jeszcze lepiej będzie z grillem starego typu Vento robi wrażenie
Lwomati - 2013-08-28, 16:38
partyzant napisał/a: | I byłbym wdzięczny w pomocy znalezienia używanego gwintu |
tu akurat zły pomysł. Używany będzie niewiele tańszy od nowego MTSa a nie masz pewności, czy zaraz po założeniu amory się nie wysypią.
Osobiście kupiłbym nowy komplet, ceny są w okolicy 650 / 800zł.
pawel66600 - 2013-08-28, 16:44
Mogę polecić Tuning Art cena ok 650zł nowy, jest twardy ale to dobrze jak chcesz mieć coś bardziej miękkiego to wiele ludzi chwali sobie MTS technik cena nieco ponad 800zł
Lwomati - 2013-08-28, 16:53
pawel66600 napisał/a: | Tuning Art |
też mam u siebie. To to samo co MTS.
partyzant - 2013-08-28, 17:05
Też słyszałem że TA jest twardsze. A ja potrzebuję czegoś twardego w grom, gdyż przy kicie MTS'a i tych kołach jest za miękko. Mimo tego, że ranty błotników mam powycinane to dalej przy jakiś uskokach mi przycierają koła o poucinane ranty no i tnie oponę.
Przed chwilą się dowiedziałem, że znajomy znajomego ma na sprzedaż gwint przód FK z regulacją twardości (przelatane ok. 10000km) i tył TA. Wszystko za dosyć przystępną cenę.
vwjanekvento - 2013-08-28, 17:19
Witam, grill daj starego typu, a szyb nie przyciemniaj moda na to już minela A tak ogolnie to jest ok
partyzant - 2013-08-28, 17:39
Już załatwione, w przyszłym tyg. będzie gwint, ranty błotników będą powycinane do granic możliwości oby tylko było do czego sierp przykleić i vento będzie leżeć na ziemi.
wojtas83 - 2013-08-28, 22:13
Ładny venciak, aż miło popatrzeć jak ktoś zakłada temat i od razu samochód cieszy oko. Oby tak dalej
Swistakes - 2013-09-01, 13:06
Siemanko, git vento z ciekawymi planami
Wydym - 2013-09-01, 13:13
Fajne vento,ambitne plany....działaj panie to może coś ulepisz z niego
partyzant - 2013-09-06, 09:51
Mały uptade
[ Dodano: 2013-09-06, 09:55 ]
Mała rzecz a cieszy Przód FK G1 z regulacją twardości, tył TA Technix z jakimiś czerwonymi springami. Helpery oczywiście poszły out na pierwszym ogniu
v3n70 - 2013-09-06, 18:50
łoo proszę, temat w dobrym kierunku coraz bardziej się posuwa
partyzant - 2013-09-07, 18:00
A teraz to co misiaczki lubią najbardziej
DigitalDesign Audio DD512b
Do tego na dniach wzmacniacz peiying PY-1K76D
lesny1982 - 2013-09-16, 11:40
widze slabszego brata kupiles hehe http://www.fotosik.pl/pok...4a558342de.html dobry zakup i nie katuj go tym peiying
partyzant - 2013-09-16, 13:17
lesny1982, a Ty jakiego masz?
W tym tygodniu dogrzeje głośnik i pojadę na strojenie i pomiar głośności. Docelowo planuje w listopadzie dołożyć jeszcze jeden taki głośnik i zestaw odseparowany na przód.
Tutaj reszta grania:
Dokładka USA też jest:
i taki tam bonus
tom cio - 2013-09-16, 15:20
Kurde no niby wiele super modów nie ma, tak schludnie jest zrobiony ale bardzo mi się podoba skubaniec, ma w sobie to coś
Swistakes - 2013-09-16, 15:44
tom cio napisał/a: | ma w sobie to coś |
A no,bedą z niego ludzie
partyzant - 2013-09-16, 16:26
Być może niedługo zawita zderzak USA na przód.
Felgi obecne idą na sprzedaż i zastanawiam się jakie teraz zakupić. Macie jakieś propozycję?
lesny1982 - 2013-09-16, 19:04
ja mam 2 szt 3512 e kazda spieta w 1 ohm po 1.2kw rmska kazdy , jeden robil zeznie na testach zasilony 2kw rmsu
vwjanekvento - 2013-09-16, 20:01
lesny1982 i tak nie wiem o co chodzi co tam napisales zielony jestem w tym musze zacząć czytac jakas lekturke jak będę chciał audio u siebie robic bo teraz na razie umiem radio podlaczyc partyzant co do felgi to zalezyile masz dolcow do wydania
partyzant - 2013-09-17, 10:01
lesny1982, mierzyłeś ilość decybeli może?
vwjanekvento, mam jakieś 1500zł
lesny1982 - 2013-09-17, 11:02
jeszcze nie bo auta nie kupilem u kumpla testowalem w jego zamalej skrzynce, ale mam porownanie do poprzednika helona 15 i jest grubo
Aeternus - 2013-09-18, 13:55
partyzant, ładny bandyta z Twojego Vento!!! Wszystko zgodne ze starym dobrym "nisko i szeroko". Co do nowych felg to powinny nawiązywać do tego hasła i może 8-8,5 i 9 j z tyłu? Jakieś borbety A fajnie by tu wygladały. Klasyczny styl który się podoba Co do usa pakietów to nie wiem czemu ale przy tym kolorze lakieru zdesie Vento zajebiście pasuja Ale jak masz gril starego typu to obowiązkowo niech wskoczy na swoje miejsce
partyzant - 2013-09-19, 10:26
Aeternus, 9j z tyłu trochę za szeroko przez co właśnie nieda się zrobić "nisko". Najchętniej bym wrzucił 4x8j ale znaleźć 16 w tym wymiarze to graniczy niemal z cudem
Borbety odpadają, zbyt oklepane. Co najwyżej RST bym chętnie założył. Zastanawiałem się na Azev'em A, AC Schnitzer'em, Keskin jakimś lub stalą strukturalną z Astry.
Co do zdesia USA z przodu to ma być po to by nabrał jeszcze więcej wściekłości, tymbardziej że za jakiś czas będzie FMIC wychodzące środkową kratką.
Wydym - 2013-09-19, 10:41
ooooo DD dobry wybór..będzie dobrze trząść budą...ja juz sobie odpuściłem decybele i zabudowałem Sonica aby tylko wyglądał he Co do kół nie przesadzaj na 9j z dobrymi parametrami można klękać jak pan bóg przykazał....Co do Borbetów to jedne z lepszych kół do tej budy....7,5 i 9 i klęknąć sie da dobrze i jeszcz pomalować ich na żółto ze spolerowanym rantem robią gnój
partyzant - 2013-09-19, 10:49
mam 4x9j et30, ranty powycinane dosyć sporo, przód na upartego jeszcze z 3centy by zszedł, lecz z tyłu już przeszkadza zderzak. Trzeba byłoby ciąć zderzak żeby jeszcze niżej zejść.
Wydym - 2013-09-19, 10:56
no tylko że z ta oponą co masz to nic dziwnego...na przód i tył 195/40 i twoje problemy znikaja....i wtedy z et 30 kładziesz jak chcesz...
partyzant - 2013-09-19, 11:08
Wydym, niby tak, ale musiałbym najpierw przymierzyć czy mi to podpasuję. Nie ukrywam, że chce ventyla położyć na ziemi
Aeternus - 2013-09-19, 13:08
partyzant, co jak co ale opona z dobrym naciagiem rozwiazuje wiele problemow. Zresztą Wydym wie co mówi
vwjanekvento - 2013-09-19, 20:04
Wydym napisał/a: | i jeszcz pomalować ich na żółto ze spolerowanym rantem robią gnój |
u siebie mysle dac kolka na zolto jakas ladna perle dobrac i rant poprawić w lustro i powinno być git
partyzant - 2013-10-01, 10:11
hokus pokus, czary mary, abra Cordoba
Wydym - 2013-10-01, 12:46
Też mam w moim dupowozie tylko że od SX
Lwomati - 2013-10-01, 15:39
Całkiem, całkiem ta dokładeczka
muchomorek165 - 2013-10-01, 15:56
Ventak fajna, podoba mi sie to koło do tej Ventki
partyzant - 2013-10-02, 10:14
Dzięki za pozytywne wypowiedzi jeszcze będę pasował od toledo I tą szeroką dokładkę.
muchomorek165, koła idą na sprzedaż jakbyś chciał
muchomorek165 - 2013-10-02, 10:17
partyzant,
Cytat: | koła idą na sprzedaż jakbyś chciał |
a ile cenisz?
partyzant - 2013-10-02, 11:03
chcę chociaż odzyskać z 90% tego co mnie kosztowały. Czyli jakieś 700zł do nego.
felgi z dwiema oponami 500+ 2 opony 200 + malowanie i szpachlowanie 100zl + pierścienie 40zł. Nie liczę montażu i wyważania gdyż sam to robiłem bo pracuję na wulkanbicacji.
Dokładniej o felgaach mogę opowiedzieć na PW
Kruchy69 - 2013-10-02, 21:20
zaraz, zaraz. Od cordoby pasuje plug&play? ;>
Wydym - 2013-10-02, 21:57
cza nawet skrócic bynajmniej ja od sx skracałem...
vwjanekvento - 2013-10-02, 22:55
O prosze jak ladnie pasi trzeba będzie komus wyrwac
vwkrzysio - 2013-10-03, 07:40
może być
Ale od vra to jednak najlepiej pasuje, jak dla mnie
partyzant - 2013-10-03, 11:16
Wszystko nie jest takie proste, w cordobie jest inny gięcie zderzaka. Z 2h się bawiłem żeby to jakoś wyglądało a i tak doskonale nie jest. Bez wkrętów dokładka nawet nie chhciała się trzymać
partyzant - 2013-12-12, 15:22
Dawno mnie nie było, wiadomo; praca, imprezy, spanie no i oczywiście mody
Vento jakiś czas temu wyciągnęło wahaczem takie o to coś z pod ziemi a następnie przeciągnęło podłogą:
a skutki następujące:
Skutkiem tego wszystkiego było trochę spawania podłogi i wymiana przewodów hamulcowych
Ale nie było samych złych momentów, venciak dostał trochę fantów, np:
Recaro z przodu i z tyłu (kupione za niezłe pieniądze)
Twarde boczki i próg bagażnika oraz małą zabudowę (dokładnie podwójną podłogę):
Co prawda poziom -1 nie wygląda ekscytująco, ale miało być praktycznie i ładnie wizualnie na samej górze. Podłoga i boki bagażnika zostały również wygłuszone.
Dodatkowo skompletowałem CarAudio na przód składające się z zestawu odseparowanego DLS C6a (lecz na zwrotnicach Signat'a) oraz wzmacniacza GroundZero GZTA 4120MK2 oraz maskownice wymienione na Morel'a :
oraz nowe radio Sony X-Plod CDX-GT540UI
Została obita skrzynka
W końcu nadszedł czas na setup zimowy (czyt. dokładka USA, grill starego typu oraz zimówki z ori kapslami i rantami pomalowane na czarny mat, zostały założone również dyplomatki)
Na dniach wpadają jeszcze boczki Recaro, grzane dupy, nowe mieszki i gałka zmiany biegów z golfa 4. Byc może jeszcze uda się założyć kierownice z lupo/polo gti
vwjanekvento - 2013-12-12, 15:57
Bardziej mi się podoba na tym grillu
partyzant - 2013-12-12, 16:15
Jeszcze bonus, takie rzeczy wychodzą jak wulkanizatorzy tuningowcy mają zmułe w robocie
Swistakes - 2013-12-12, 19:03
Nooo to dobre fotele Ci ie trafily, sam na takie zaczynamchorowac rozmyslajac sie ze skóry
lesny1982 - 2013-12-12, 19:05
Eeeeeee o co kaman Sony X-Plod CDX-GT540UI = 1 RCA i do tego mono i 4 kanalowka i tam tyle tego zasilania lezy w kole ? i dlsy ciagniesz pasywnie czy wszystko po kanale
tom cio - 2013-12-12, 21:19
O (*^*^%$ jak zobaczyłem coś ty zrobił z podłagą to mi kopara opadła, pewnie niektóry machnął by ręką i na złom oddał. Dobrze, że działasz z ventką, czekam na dalsze mody
partyzant - 2013-12-14, 10:28
lesny1982, dopiero jak napisales to sprawdzilem i rzeczywiscie wg. oznaczenia ma 1x2 RCA a u mnie 3x2 i do tego jeszcze 1x2 wejsciowe. wychodzi na to, ze mam jakiegos skladaka. A w zapasie to nie zasilanie tylko kable rozruchowe DLSy mam spiete, ze jedna strona (czyt. zwrotnica, niskotonowy i gwizdek) pod jeden kanal a druga pod drugi. Zostaja mi jeszcze 2 kanaly wolne. Ostatnio uzyskalem nowy wynik na poziomie 138,2 Db
lesny1982 - 2013-12-15, 12:36
no to ciekawie sony opisuj swoje produkty heeh to nie lepiej dlsy z mostka pojechac ten miernik to pokazuje co chce nic nie zmienione a wynik wyzszy od poprzedniego o 3 db dziwne
partyzant - 2013-12-17, 12:12
Potem się dowiedziałem, że te moje radio to prawdopodobnie składak, panel ma od czegoś innego.
Odnośnie mostka na dls'ach myślałem o tym.
A co do pomiaru to urządzenie pokazuję powtarzalne wyniki. Odnośnie grania to jednak się trochę zmieniło bo jednak lepsze radio, wygłuszona podloga i boczki bagażnika taśmą dekarską i przednie drzwi. Delikatnie też podkręcony wzmacniacz.
partyzant - 2013-12-17, 13:27
Na tych felgach rozpocznę nowy sezon a docelowo będę poszukiwał bbs rsII
Hormon - 2013-12-17, 14:13
Ładnie
tom cio - 2013-12-17, 15:59
16"??
partyzant - 2013-12-18, 09:40
4x9j r16 et25 i et15
tom cio - 2013-12-18, 22:06
Fajne parametry Nie wyglądają na 9j, ale pasują do Twojego Ventyla.
partyzant - 2014-04-21, 13:11
Jak zwykle długo mnie niemal, ale jak już jestem to sporo nowego pokażę
Taka mała zachętka dla was; więcej zdjęć i opis już niebawem
muchomorek165 - 2014-04-21, 13:19
Widzę IC .... I coś tam jeszcze grzebal ?
Mack - 2014-04-25, 16:27
fajnie fajnie. tylko te dekielki jakbyś założył
ps. dojechaliście bezpiecznie do domu?
corek - 2014-04-28, 09:37
Widziałem na żywca robi robotę do zobaczenia 11-stego maja
partyzant - 2014-07-10, 12:52
Jakoś w końcu się wziąłem to napisze co nieco o tym co się zmieniło w Venciku.
Została trochę poprawiona blacharka tzn. dwa nowe błotniki przednie, tylny zderzak nowy oraz przedni zrobiony na a'la USA (wykorzystując stary tylny zderzak) oraz został porezany pod FMIC.
Wpadły nowe opony, z tyłu 195/45 Hankook Ventus S1 Evo które dały bardzo fajny naciąg oraz przednie 195/40 Falken Ziex ZE912 które rozciągnęły się nieziemsko, tzn. ranty opon nie doszły do rantów felg
Jako, że choruje na kute nakrętki z długimi główkami (np. d1spec typowo JDM), ale jako nie mogłem znaleźć takich śrub to zostały założone nakładki na szpilki w kolorze czerwonym by dodać trochę akcentu na kołach by pasowały do pasków XX Jahre. Może niektórym to zawieje wiochą ale mi się podoba
W końcu udało się dorwać sprawny szyber na którym zagościła inwencja twórcza koleżanki. (bałem się rozbierać zasuwe szybra do obszycia by nie rozwalić prowadnic)
Vencik w tym sezonie zgarnął już pare nagród:
III miejscu na Rozpoczęciu sezonu Vag Podlasie w konkursie na glebe
I miejsce na XX Olsztyńskim MotoPikniku w kategorii Najlepsze CarAudio
II miejsce na XX Olsztyńskim MotoPikniku w kategorii Najgłośniejsze Auto
Fotka z pracy nad zderzakami:
Inwencja twórcza na szyberdachu:
Z rozpoczęcie sezonu VAG Podlasie, pamiary na glebe:
Parę innych fotek:
Tutaj z kolegą Leszczem na XX Olsztyńskim MotoPikniku przed pomiarami na glebe:
Rozpoczęcie sezonu VagPodlasie:
Wyjazd do Olsztyna na XX MotoPiknik:
I z innymi Białostockimi Ventami:
Taki tam naciąg
Po zawodach w Olsztynie spalił się jeden głośnik a parę dni później wzmacniacz
Tak więc jakby może ktoś słyszał o jakimś Monoblocku, który przy 2ohm ma 1200watt RMS.
I dzisiaj zamówił już oryginalny zderzak USA, który był w temacie o ciekawych fantach do Vento.
Oglądajcie, oceniajcie i komentucie.
Paweł_R - 2014-07-10, 22:24
Gratuluje zdobycia nagród! Venciak prezentuje się bardzo dobrze, ładny kolorek i ciekawy, oryginalny pomysł na zasłonkę szyberdachu Ładnie leży
kowal323 - 2014-07-10, 22:50
Pięknie się prezenci Zadbane i przemyślane Vento, a szyberek miodzio
Hormon - 2014-07-11, 07:58
Bardzo ładnie zrobione autko, prezentuje się super.
Budda - 2014-07-11, 10:32
Jak zobaczyłem to oniemiałem, super ventka
Gratulacje za zdobycie nagród
wojtas83 - 2014-07-11, 14:49
ventka prezenci się znakomicie
Tomaszex - 2014-07-11, 21:46
Jak napisali wyżej vento świetnie się prezentuje naprawde extra I od początku jak widziałem Twoje vento jeszcze gdzieś w googlach spodobał mi się tak umieszczony znaczek na grillu świetnie wygląda
Przemek - 2014-07-12, 08:01
GUT JOB
Budda - 2014-07-12, 11:08
Miałbym jeszcze dwa pytania
Tylne lampy to oryginał Hella?
Z czego zrobiłeś rury do FMIC
Mam nadzieję, że uchylisz rąbka tajemnicy
partyzant - 2014-07-12, 13:14
Dzięki chłopaki za miłe słowa, dobrze po wielu godzinach prac i nerwów można chociaż tyle usłyszeć
Budda, Lampy z tyłu nie są oryginalne, są po prostu przyciemnione sprayem do lamp. Aczkolwiek na dniach wpadają całe czerwone.
A jeśli chodzi o rury... To ich niema Czekam na swap silnika, wtedy wszystko będzie spięte.
Budda - 2014-07-13, 00:09
Chyba że tak
A jak wygląda wmontowanie FMICa? Dużo cięcia? Masz już pomysł z czego rury? Bo sam chce dotlenić swojego AAZ i nie wiem czy dużo roboty będzie z cięciem czy lepiej dołożyć oryginalny IC
partyzant - 2014-07-13, 11:41
No trochę trzeba porzeźbić, pas przedni pociąłem, zderzak pociąłem, ciekawe jeszcze ile cięcia będzie przy puszczaniu rur. A rury będą z LeroyMerlin czy jak to tam sie pisze, dokładniej chromowana noga od stołu o odpowiedniej srednicy
Budda - 2014-07-14, 00:26
Ja rury chce zrobić z takiej co na poręcze się daje
wojtas83 - 2014-07-14, 08:16
Budda, z dolotem roboty jest sporo jak chcesz żeby było dobrze i estetycznie, możesz zerknąć sobie w mój temat bo właśnie ostatnio robiłem u siebie. http://forum.vwvento.org/...r=asc&start=455
Jak nie masz klimy będziesz miał łatwiej bo z klimą mało miejsca na FIMIC i sporo cięcia jest.
slaw71 - 2014-07-14, 18:36
partyzant napisał/a: | rury będą z LeroyMerlin czy jak to tam sie pisze, dokładniej chromowana noga od stołu o odpowiedniej srednicy |
nie kupuj tego ścierwa,bo rdzewieje.Wiem bo sam takie miałem na początku.Zainwestuj w nierdzewkę i masz spokój na lata
Przemek - 2014-07-14, 19:22
slaw71 napisał/a: | nie kupuj tego ścierwa,bo rdzewieje.Wiem bo sam takie miałem na początku |
bo jeździłeś z otwartą maską
slaw71 - 2014-07-14, 19:43
Cytat: | bo jeździłeś z otwartą maską |
lepiej jeździć z otwartą maską niż w ogóle nie jeździć
Budda - 2014-07-15, 00:20
wojtas83 dzięki, trochę rozjaśniło mi to klimy nie mam więc mam trochę więcej luzu trzeba tylko teraz działać
partyzant - 2014-07-29, 08:54
Po ostatnich tygodniach przemyśleń obrałem docelowy punkt modyfikacji vencika. Vento ma max za 2 lata dostać się na Raceism Kto wie czy się uda, ale można próbować.
Głowne zmiany:
- Malowanie całego auta oraz kompletna blacharka (wyrzucenie sierpów, zostawienie szerokich listew gti, dołożenie progów gti, pakiet usa, oczywiście wszystkie listwy w kolorze)
-SWAP 1.8T + jakieś mody
-felgi 17 o szerokościach 8,5j przód oraz 10j tył i wszystko przy ET20
-AIR RIDE
-negatywy
Za pare lat będzie plan wrzucić jakiś napęd AWD
A teraz czas zacząć odkładać hajsy
Hitchhiker - 2014-07-29, 10:05
partyzant napisał/a: |
-felgi 17 o szerokościach 8,5j przód oraz 10j tył i wszystko przy ET20
|
Łoooo Panie... Dwa miejsca parkingowe normalnie a poszerzyć budę będziesz musiał konkretnie. Ja przy 7j i et24 muszę rozciągać nadkoła bo nawet na wysoko rozkręconym gwincie jest cieżko jak załaduję ludzi i bagaże.
partyzant - 2014-07-29, 11:29
Nic nie będę wyciągał
Tylko zaklepie się ranty, a resztę uratuje 4,5 stopnia negatywu
idgray_new - 2014-07-29, 11:41
partyzant napisał/a: | Tylko zaklepie się ranty, a resztę uratuje 4,5 stopnia negatywu |
10 cali to sporo i jest raczej pewne, że przy takim negatywie koło wejdzie ci na amortyzator i twój plan spali na panewce
chyba, że masz to sprawdzone? jeśli tak to proszę o info, bo ja zastanawiam się jakie musiał bym mieć ET przy 9,5 calach by weszło to ładnie na przód i tył? gdzie bardziej martwi mnie przód czy wejdzie te 9,5 nie dotykając amortyzatora od wewnątrz i nie wystając zbyt ordynarnie za nadkole z przodem jest o tyle lepiej że negatyw idzie razem z amortyzatorem na tyle niestety amortyzator zostaje w miejscu koło zbliża się do niego
tom cio - 2014-07-29, 17:02
partyzant, grube plany, nic tylko powodzenia życzyć A pytanko takie: co w tym raceism'ie jest takiego super że koniecznie chcesz się tam dostać?
idgray_new - 2014-07-30, 09:17
tom cio napisał/a: | A pytanko takie: co w tym raceism'ie jest takiego super że koniecznie chcesz się tam dostać? |
jeden z lepszych o ile nie najlepszy zlot w PL gdzie można zobaczyć najlepsze projekty z europy
partyzant - 2014-07-30, 10:22
idgray_new, jakoś się upchnie, jak sie zaprze o amor to bd dystansem wypychać i jeszcze bardziej pochylać koło.
tom cio, dokładnie tak jak kolega wyżej napisał. Można powiedzieć, że nawet jedna z bardziej prestiżowych imprez w europie
Heavy - 2014-07-30, 11:56
jak przez zimę ogarnę projekt i się dostanę to się zobaczymy
partyzant - 2014-07-30, 13:55
Ja to na przyszły sezon raczej się nie wyrobie z kasą na wszystko, ale za dwa lata będziemy próbować
Heavy - 2014-07-30, 14:05
ja spróbuję ogarnąć auto już na przyszły, choć nigdy nie wiadmo ale powodzenia życzę bo ventyl ma mega potencjał :3
kowal323 - 2014-07-30, 16:33
Heavy napisał/a: | ja spróbuję ogarnąć auto już na przyszły |
Toć Ty żeś go dopiero co odpalił a już o końcu projektu myślisz ?
partyzant - 2014-08-26, 10:13
Tak więc jak już pisze to znowu dostanie dużego posta
Vencikowi jakiś czas temu przytrafiła się nie miła sytuacja, dokładnie padło turbo. Niechcąc inwestować w ten silnik szybko przerobiliśmy go na wolnossącego, zmniejszyliśmy dawke paliwa itp. Vento przejechało tak 50km W efekcie po rozebraniu silnika, wysrało pierścienie, pogieło zawory, przeskoczył rozrząd. Do tej pory nwm co było tego przyczyną, ale mniejsza o to.
Chcąc szybko włożyć silnik, gdyż vento jest autem do jazdy na codzień udałem się na zaprzyjaźniony szrot. Po próbach odpalenia Bóg wie ilu silników jeden odpalił. Niestety była to magiczna jednostka 1.9d. Silnik zmieniliśmy dosyć szybko, w dwa wieczory i tak sobie się tacza jak narazie.
W sobote późnym wieczorem (jakieś 8h przed wyjazdem na V Mazurski Moto Show w Ełku oraz Bitwą Klubów) został pomalowany oraz założony przedni zderzak USA oraz wpadł grill starego typu z Rabittem.
Został też naprawiony wzmacniacz, co odziwo na gwarancji. Wszystkie rezystory jakie były w środku zostały spalone
Wiozę się pomału do garażu
Parę fotek z przerzutki silnika:
I to co zostało po pobojowisku:
Vencik na Wojnie Klubów podczas V Mazurskiego Moto Show zgarnął pare nagród, a mianowicie:
3 Miejsce na glebe
3 Miejsce w DB Tuning Cup w klasie amator
3 Miejsce w DB Drag w klasie Street Trunk
Oraz zgarnęliśmy naszym klubem "Driver's Club" pierwsze miejsce w całęj edycji Wojny Klubów rozkładając konkurencję na łopatki
A tak prezentował się podczas tego zlotu:
Kocurrr..
Część aut z naszego klubu, można powiedzieć że jesteśmy najniższym klubem na podlasiu i mazurach
Budda - 2014-08-26, 13:08
Aaaarr robi robotę A co z poprzednim grillem? Nie chcesz się pozbyć?
Jakieś dalsze plany? Bo raczej już niewiele zostało do modzenia
Leszczu - 2014-08-26, 13:10
z Rabbitem mega wygląda, gratuluje nagród w audio zasłużyłeś, gleby też gratuluje (nie wiem jak udało mi sie to napisać )
Tomaszex - 2014-08-26, 13:16
No to miałes akcje Alee z tym grillem jakiś się taki "zwyczajny" zrobił, tamten robił niezłą robote
No i gratuluje nagród bo troche tego nazbierałes
partyzant - 2014-08-26, 13:33
Budda, Grill zostaje, kiedyś jeszcze go założe. A odnośnie planów to jest ich jeszcze bardzo dużo, a opisane są parę postów wyżej
Leszczu, Dobry Rabbit bo od dobrego ziomka Ale się nie spodziewałeś, że rozłożę Cię na glebe
Tomaszex, no jest napewno inaczej niż wcześniej i dzięki bardzo za gratulacje. Zobaczymy ile nagród będzie za cały ten sezon
kowal323 - 2014-08-26, 13:42
Ale fura Również jestem zdania, że z tym grillem wygląda może nie gorzej a inaczej, poprzednio wygląd Venciaka był bardziej oryginalny ale nie powiem, nadal robi robotę
Heavy - 2014-08-26, 15:02
ten grill mi się cholernie podoba!
partyzant - 2014-09-03, 12:42
I znowu się stało, znowu padł silnik...
Poszukuję jakiegoś ABF'a, może ktoś coś słyszał?
partyzant - 2014-11-07, 20:59
No to długa zima przede mną, jest dawca
wojtas83 - 2014-11-07, 21:04
Wnioskuje że w audi ABF nie siedzi więc ja obstawiam że pod maską zagości 1.8T
partyzant - 2014-11-07, 21:24
wojtas83, Dokładnie
Z tego co się orientuję to chyba niema jeszcze w PL Venta 1.8T ?
tom cio - 2014-11-07, 21:26
partyzant, Jak dobrze pójdzie to po zimie już będzie
partyzant - 2014-11-07, 21:28
Też planujesz 1.8T?
Już AAM oturbiony nie wystarcza?
pawel66600 - 2014-11-07, 23:20
Tak to może chodzić https://www.youtube.com/w...GU&spfreload=10
vwjanekvento - 2014-11-07, 23:23
No to grubo
patryk1989 - 2014-11-08, 00:25
Gruby projekt , grube mody Powodzenia w dalszych pracach nad autem
tom cio - 2014-11-08, 00:59
partyzant, silnik kaput od jakiegoś czasu, teraz już wiem że jak chce się dobrze uturbić to trzeba grubą kasę kłaść. Mam dwa warianty do wyboru u siebie i nie wiem do końca co wybrać. Ale nie o tym temat, u Ciebie dawca już stoi, powodzenia w swapie, w razie czego pomożesz? Co w a3? AGU, AUM, AUQ? A może BAM ?
partyzant - 2014-11-08, 03:09
AGU niestety :/
Jak bd kupować to bierz coś nowszego, na elektronicznej przepustnicy
Ja niestety na AGU nie bede mógł wgrać ani Anti Laga, ani Launch lunch controla :/
Przemek - 2014-11-08, 17:38
Jak dla mnie najlepszym motorem jest VR5 170 kunia. Kolega swapował w GG i powiem wam jego b4 variant zap#$%#% aż miło . Spalanie w granicach 8 litrów benzin.
1.8T tylko z TT czyli najmocniejszy. Ewentualnie ASZ i do tego program.
tom cio - 2014-11-08, 17:50
Przemek, wg mnie vr5 to najgorsze co można zrobić, wkładasz 170km i na tym koniec w 1.8t masz ogromne możliwości tuningu, podnoszenia mocy. W tdi też 250km i koniec bo więcej wielkie koszty, 1.8t potencjał do 350km na seryjnym dole, jak trafisz dobre agu na starych dobrych korbach z s2 to i więcej też mu wiele nie zaszkodzi. partyzant, ja się jeszcze waham między ABF T a 1.8T robione na 300km. Po przygodzie z aam, tak mi to zryło banie, że zmieniam naciągi, drogie koła itp na więcej km pod maską Ale jak 1.8t to na pewno aum, auq lub może apx, bam jak kasy styknie. Więcej nie offtopuję, powodzenia w swapie
partyzant - 2014-11-08, 18:07
16vT tez kiedyś chodziło mi po głowie, ale doszedłem do wniosku ze lepiej 1.8t.
Dużo mniej kasy i łatwiej go krecic.
U mnie wpadl AGU bo a3 było w dobrej kasie i niedaleko mnie
Gesiu_15 - 2014-11-08, 18:19
partyzant, gratki czekam na przebieg sytuacji i działaj
partyzant - 2014-11-21, 20:07
Swap się jeszcze nie zaczął, ale chociaż zakupiłem progi GTI od kolegi tom cio
partyzant - 2014-12-17, 10:00
Takie zdjęcie wam rzucę na rozgrzewkę. Tarcze Bozarto GTR, z opinii które o nich słyszałem to są całkiem przyzwoite (to samo co Mikoda). Dobrze odprowadzają ciepło i się nie wichrują. No i cena bardzo fajny, gdyż tarcze 280mm + klocki TRW to koszt 362zł
Wpadła cała zawiecha, od Golfa GTI Edition.
Niestety właśnie przez nią całe prace nad Vencikiem stoją. Zawias leży w zakładzie i czeka na piaskowanie, a następnie malowanie prochem aczkolwiek firma leci sobie w kulki i już trzeci tydzień czekam
Oczywiście, lecą wszystkie nowe gumy zawieszenia, końcówki, swożnie itp, kompletna regeneracja hebli od gumek i tłoczków aż po odpowietrzniki.
Prawdopodobnie wyrzuce też korektor siły hamowania, gdyż na glebie i tak nie spełnia swojego zadania.
tom cio - 2014-12-17, 11:35
partyzant, co do korektora wystarczy go odpowiednio ustawić. Mówią że TRW trochę twarde do mikody Lecisz grubo z tematem, na wiosnę szykuje się sporo grubych projektów
partyzant - 2014-12-17, 12:33
Walić ten korektor Tylko przewody się ukręcają w nim
Nie słyszałem nic o tym że TRW za twarde, ale to się okaże
Gdyby to nie było w zestawie sprzedawane (klocki + tarcze) to by wpadły Mikody i klocki Ferrodo, ale cena Bozarto była bardzo ciekawa i zaryzykowałem
tom cio - 2014-12-17, 13:23
O właśnie ja będę brał Ferodo także jak coś napiszę potem jak to współgra.
wojtas83 - 2014-12-17, 17:38
Mikoda robi niezłe tarcze to pochodne tarcze co speedlayne sprzedawane przez intercars na których jeździłem trochę. Aczkolwiek teraz nie polecam zestawów brembo+ferrodo bo strasznie piszczą. A co do tematu to czekamy na kolejne aktuale bo temat zapowiada się bardzo ciekawie.
partyzant - 2014-12-24, 17:01
Sprzedam felgi z Venta! ViWięcej info na priv.
A jeśli chodzi o prace nad Vencikiem to już zawieszenie wypiaskowane, ale niestety w nowych sankach powychodziły dziury... Trzeba spawać...
pawelw_1986 - 2015-01-10, 18:46
aż takie słabe były? wydawały się całkiem spoko. No i z gti edytion
partyzant - 2015-01-11, 23:25
co słabe?
tom cio - 2015-01-11, 23:36
Jakieś postępy, co tam się dzieje?
partyzant - 2015-01-11, 23:47
Jak narazie tyle
Nie mogę się jakoś zmobilizować
No i zawiecha już wypiaskowana, trzeba spawać sanki i leci do malowania prochem.
Ale jakoś na dniach się wezmę za dziada bo samo się nie zrobi.
partyzant - 2015-01-13, 01:52
HOT OR NOT?
Zrobiłem takie małe VT, ale moja obsługa painta pozwala tylko na tyle.
Co powiecie?
Przypominam, że Vento będzie robiony w DTM Style.
tom cio - 2015-01-13, 09:21
DTM czyli jakieś dokładki, dyfuzory i poszerzenia też się znajdą? Mi to średnio się podoba.
partyzant - 2015-01-13, 10:11
tom cio, poszerzenia w stylu golfa którego wstawiałeś w innym temacie
Przedni zderzak z dokładkami to moja mała tajemnica. Z tyłu na klapie duck tail.
Koła to szeroka stal strukturalna jak starczy pieniędzy, a wtedy zagoszczą wymiary 16x9 i 16x10j.
Do tego półklatka z tyłu, a wewnątrz pasy szelkowe i sportowa kierownica.
Właściwie to wyjdzie taki remix JDM'u, DTM'u i German Style'u
tom cio - 2015-01-13, 14:46
No jak będzie w full pakiecie to może wyjść coś ciekawego i ten wydech będzie tam pasował. Na pewno będzie to coś nowego i będzie duża rozbieżność w opiniach Środek goły czy kanapy, boczki na miejscu?
majkel00230 - 2015-01-13, 15:09
nie rób wydechu na środku bo to chyba słabe trochę ;> zrób podwójny po obu stronach plus do tego exhaust valve i liga ;>
partyzant - 2015-01-13, 16:50
tom cio, Środek zostaje cywilny, gdyż za często są wypady ze znajomymi i trzeba pomieścić te 5 osób Dołożona zostanie tylko tak jak pisałem; mała klatka, pasy szelkowe i kiera sportowa.
majkel00230, Z tymi dwoma wydechami to dzisiaj wieczorem pokombinuje, ale to może trochę za mocno s6 przypominać.
Leszczu - 2015-01-13, 17:24
a ja bym widział ten Twój wydech jak w tym lupo, delikatnie do góry.
partyzant - 2015-01-13, 17:25
Leszczu, To jeszcze się ogarnie jak dokładnie się wypuści, a tymczasem wpadaj zaraz pomóc mi grzebać parcha
majkel00230 - 2015-01-13, 18:45
tom cio - 2015-01-13, 20:08
majkel00230, eee to ja już bym wolał dwie rurki na śrdoku.
partyzant, klatka i wożenie osób z tyłu nie będzie raczej bezpieczne, poza tym klatka bez krzyżaka to jakby jej nie było.
majkel00230 - 2015-01-13, 20:11
gusta i guściki ;>
partyzant - 2015-01-14, 18:22
tom cio, Nie chodzi tyle o klatke co o zrobienie "IKSA" na tylej szybie. Puścić dwie rury po przekątnej, od górnego mocowania amora do dachu. Bardziej taka rozpórka efektowniej wyglądająca
Hormon - 2015-01-14, 19:48
Będzie kozackie Vento. Takie jak mi sie od zawsze marzyło.
Pozor - 2015-01-16, 19:31
No no żałuję że dopiero teraz zajrzałem do tego tematu na prawdę szczere gratulacje . Co do wydechu to może trochę kiczowato to wygląda ale mi się bardziej podoba opcja którą podał majkel00230, https://www.youtube.com/watch?v=80AS_Wa8XOo
Heavy - 2015-01-16, 20:04
hehe jak wydech to może dwie rurki wychodzące z progów?
majkel00230 - 2015-01-17, 09:06
Heavy, jaj ma Maclaren😁???
p1.pichost.me/i/34/1570513.jpg
partyzant - 2015-01-21, 02:02
Vencik się robi, dużo się dzieje ostatnio, zaczęliśmy spawanie i wzmacnianie podłogi, kielichów:
A tutaj widać mnie i mojego nadwornego lakiernika czyli kolege Leszcza (z pistoletem), a w tle widnieje coś z czego jestem jak narazie najbardziej dumny
Sanki, wahacze, zwrotnice, jarzma, zaciski, tylna belka zostały wypiaskowane i pomalowane jakąś specjalną farbą ściaganą z Hameryki, w kolorze SignalRot (Leszcza ojciec pracuje w sklepie lakierniczym i uruchomił tajne dojścia )
Farba stosowana do naczep przyczep ciężarowych i maszyn budowlanych. Dostałem 10lat gwarancji na rdze i obicia.
Zawieszenie dosłownie dostało 10 warstw lakieru więc licze, że przeżyje 50 lat
Ale jako sanki dosyć mocno obrywają przy glebie to zobaczymy co z tego będzie
Przed i po:
I parę fotek więcej:
I na koniec z zimującym Ventem Leszcza, dzięki Leszczu za pomoc!
Jak znowu znajdę chwile wolnego to będzie dalsza relacja z remontu
Pozor - 2015-01-21, 11:28
gruboo też nie mogę się doczekać aż swojego tak zrobię
Hitchhiker - 2015-01-21, 12:01
Co tu dużo mówić... Kawał dobrej roboty
Leszczu - 2015-01-21, 12:45
spoko jest, wiecorem dalej działamy w temacie.
janez07 - 2015-01-21, 19:11
Ach nie mogę się doczekać efektu końcowego To jaki kolejny etap?
majkel00230 - 2015-01-21, 21:05
mogłeś zaciski rozebrać na 100% bo wydaję się że tego nie zrobiłeś i pomalowałeś gumowe elementy a one później zaczną pękać przez farbę
wojtas83 - 2015-01-21, 21:12
Jak się rozbierze to dobrze ale mi nigdy guma nie popękała przez farbę, tylko farba pęka i sama odpada od gumowych osłonek po jakimś czasie.
majkel00230 - 2015-01-21, 21:31
wojtas83, mi popękała na przednich hamulcach, może zbyt dużo jej nałożyłem ale tak czy siak powinno się i nie dyskutuj
wojtas83 - 2015-01-21, 21:45
majkel00230, powinno się nie dyskutować z moderatorami A tak poważnie to wystarczy okleić osłonki taśmą papierową
majkel00230 - 2015-01-21, 21:53
wojtas83, przepraszam xD
z tyłu przy tym mechaniźmie od ręcznego jest taka gumką że jej nie oblekisz jak nie rozbierzesz. mówię Ci krzychu tego się nie maluje ! xD
partyzant - 2015-01-21, 23:31
Panowie, spokojnie.
Zaciski nie rozebrane, gdyż nie chciałem by podczas piaskowania porysowało się miejsce w którym chodzi tłoczek.
Hamulce dostaną tak samo jak zawieszenie kompletną regeneracje. Wszystkie gumy, końcówki itp, tak samo sprawa z hamulcami, nowe klocki, tarcze, gumki, tloczki, przewody, odpowietrzniki.
po prostu wszystko co sie da
majkel00230 - 2015-01-22, 08:11
partyzant, no i liga, też teraz regeneruje wszystkie możliwe elementy zacisku,
tylko nie mam gdzie piaskować ;/
vwjanekvento - 2015-01-22, 17:52
partyzant jakbys zostawil tłoczek w srodku razem z ta uszczelka gumowa i dal do piaskowania to bys spokojnie to zrobil potem tylko zmienil ta uszczelke, Ja swoje osobiście robie na firmie zawsze można jakos to zabezpieczyć tak samo gwinty
tom cio - 2015-01-22, 18:50
Tylko wtedy nie doczyścisz miejsca styku z uszczelką, najlepiej mieć dorobione korki na kształt tłoczka.
partyzant - 2015-01-23, 00:41
Jak to mówią w ameryce, łan &*($&&+_
I tak miałem wszystko zmieniać, bo tu już niema co bawić się w połśrodki. Tyle kasy co pochłania Vencik to 100 zł różnicy mnie nie zbawi
partyzant - 2015-01-29, 00:31
No to kolejne postępy
komora wyczyszczona ze smarów, rdzy, pospawane kielichy oraz wszystko zabezpieczone coriną a następnie pomalowane na czarno:
Takie tam 1500PLN:
Spawanie podłogi:
Zmontowane już heble:
P.S. Gwinty tak wysoko rozkręcone tylko na czas remontu, żeby ktoś sobie nie pomyślał że tak wysoko gibam
Tu już zamontowane sanki i wahaczory:
No i pojechał Vencik i a3 do VAG Doctor, doszedłem do wniosku że to będzie lepsza opcja niż swap samemu (nawet jeśli chodzi o koszta)
wojtas83 - 2015-01-29, 07:13
dobra robota z ciekawości zapytam ile płacisz za swap pod kluczyk?
Wydym - 2015-01-29, 08:13
1,8 t pewnie koło 2.000
tom cio - 2015-01-29, 10:05
Czemu nie samemu? Ja ostatnio robiłem od podstaw elektrykę silnika całą i w sumie nie taki diabeł straszny
Wydym - 2015-01-29, 10:22
tylko że tu trzeba troszkę więcej inwencji elektrycznej
tom cio - 2015-01-29, 10:33
Do AGU? Obrotek, pompa paliwa, wskaźnik temp płynu, czujniki ciśnienia oleju, grzałka sondy lambda, jakieś +12 po zapłonie i stałe, i pewnie kilka przekaźników. Co więcej byłoby do podłączenia? Myślę że trochę czasu nad schematami i chłopaki daliby sobie radę, tym bardziej że widać że mają zgraną ekipę.
Leszczu - 2015-01-29, 12:36
ogólnie fajowo jest, mam elegancką foteczke z prac to wrzuce. ;p
Pozdro z ChesterGarage, klepiemy dziś zmułe w &*($&&+_. ;p
partyzant - 2015-01-29, 16:57
Swap będzie kosztował mnie 1500-2000zł wraz z pospawaniem rur pod IC.
Ogarnął elektrykę, podepną licznik z a3 i połączą z manetkami mfa ( Licznik ma Full Fis'a więc będzie odrazu więcej info o silniku)
Wyłączął immo, i pokasują wszystkie błędy od przepalanych żarówek itp
Do tego zostaje skrzynia z 1.8t więc wszystkie linki od lewarka też przekładają.
Jak dobrze pójdzie, tzn. jak będą pieniądze to będą spawać odrazu TIP 3" i DP 3" -> 2,5".
Jeszcze trzeba rezać kosz w zbiorniku, bo odrazu wpada wydajniejsza pompa paliwa Bosch 040.
tomcio dla mnie kabelki to czarna magia, ja już bym się zgubił przy manetkach MFA
Zresztą chłopaki mają pojęcie już i o tych silnikach i o takich swapach, więc lepiej to będzie wykonane z ich rąk. A dodatkowo współpracują z TurboDiesel.pl więc będzie dobra zniżka na strojenie
partyzant - 2015-02-10, 00:12
Silnik już wisi, odrazu przerabiamy na elektroniczną przepustnice. Ten zabieg jest głownie po to by móc wgrać Lauch Controla i AntiLaga
Dla mnie to się najbardziej liczy, ale ogólnie to jeszcze pomaga w sterowaniu silnika.
Następnym problemem okazała się misa... Na tak wysoko ustawionym gwincie (tak jak na zdjęciu gdzieś wyżej) okazało się, że misa jest centymetr nad ziemią...
Prawdopodobnie bd podnosić tył silnika, a następnie robić customową misę. W tej chwili jest niżej o jakieś 3cm od sanek
majkel00230 - 2015-02-10, 08:11
Lauch control to do ruszania a AntiLag ?
tom cio - 2015-02-10, 09:16
Podtrzymanie ciśnienia turbo przy przepięciach biegów. Kolega pewnie ścigać się ventem nie zamierza więc sądzę że chodzi tu głównie o efektowny płomyczek z wydechu
partyzant - 2015-02-10, 16:57
Z tym ściganiem to różnie będzie tymbardziej, że mamy w Białymstoku takie właśnie nocne ustawki.
Swoją droga to bardzo efektownie wygląda, a auto jest też robione pod zloty.
Tak w roli wyjaśnienia Launch Control pomaga w efektywnym starcie (nie efektownym, chociaż może i też ) , a AntiLag cały czas podtrzymuje doładowanie przy zmianie biegu, by nie było turbo dziury. Czyli po prostu mówiąc jest cały czas pompa
Tutaj macie byłą Ibizę chłopaka który wkłada mi silnik:
https://www.youtube.com/watch?v=bGGjf0HAtk8
P.S. wyświetlają się wam zdjęcia? Bo mi raz tak, a raz nie...
wojtas83 - 2015-02-10, 18:05
Co do zdjęć to te ostatnie się nie wyświetlają. A projekt zapowiada się coraz ciekawiej
Heavy - 2015-02-10, 18:06
ja zdjęc wcale nie widze ;/ a szkoda bo z chęcią bym popatrzył
majkel00230 - 2015-02-10, 19:00
no dobra ale jakim sposobem montujecie launch cotrol'a ? i na jakiej zasadzie działa to potrzymanie turbo
partyzant - 2015-02-10, 19:08
Launch control jest po prostu wgrywany w kompa.
A Anti Lag działa na zasadzie przepuszczania mieszanki paliwowo-powietrznej do kolektora wydechowego jeszcze przed turbiną, gdzie występuję jej wybuch. Tym samym właśnie przez te spalanie mieszanki w tym miejscu, turbo jest cały czas napędzane i niema spadku doładowania.
A jeśli chodzi o zdjęcia to wrzucę wszystkie gdzieś na jakiś serwer i dam link.
partyzant - 2015-03-04, 00:48
Mały Uptade;
Wiązka położona i odrazu przerobiona pod sterownik me7.5. Wyjazd prawdopodobnie w sobotę.
Problem z misą częściowo rozwiązany, jutro napiszę co i jak dokładnie.
Zakupiłem olej 10w60 Valvoline'a, filtr oleju K&N'a i zapinki do maski których użyję do zderzaka.
Leszczu - 2015-04-27, 09:37
Kolego, jak tam postępy przy oprawcy ? Jakaś taka cisza w temacie sie zrobiła. ;p
Pozdro od: SzymiE30, NiemiecMK2, KrzysiuRBR (btw. Jette mk2 kupił), no i ja.
PS. Nudzimy sie w robocie. ;p
tom cio - 2015-07-09, 00:28
I jak, co tam wyszło z tą misą? Co tam w projekcie słychać?
partyzant - 2015-07-18, 00:07
https://www.facebook.com/...62/?pnref=story
https://www.facebook.com/...03840966327482/
Póki co wyjeżdża od czasu do czasu.
Nie wystrojone, bez przepływki i szerokiej lambdy, buda nie pospawana, zawiecha z tyłu nie zmieniona. Ogólnie słabo jak narazie. Trochę się przeliczyłem z robieniem wszystkiego naraz.
Jest plan zmienić budę, ale zobaczymy
partyzant - 2015-12-03, 17:29
Swap jak i całe vento na sprzedaż.
Jak pójdzie silnik to rozsprzedaję resztę na części!
partyzant - 2015-12-03, 17:37
Swap jak i całe vento na sprzedaż.
Jak pójdzie silnik to rozsprzedaję resztę na części!
A to filmik już od kamerzysty weselnego na poprawę humoru
https://vimeo.com/138954789
Helu - 2015-12-03, 22:56
Skąd gościu który przekładał ci silnik? Bo na zdjęciu z lawetą widzę rejestracje EWI to nie daleko mnie.
|
|