Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Diesel - problem s dieslem

Fable - 2008-11-06, 19:16
Temat postu: problem s dieslem
powstal taki problem. juz z rana temperatura jest 0 a nawet do -5. i gdy probuje zapalic autko to ono jakby sie zapali i znowu gasnie... i trzesie sie strasznie. po drugiej probie sie odpala i trzesie sie jaki sec 10 a pozniej pracuje rownomiernie. czyli wyglada cos podobnego jak bywa zapowietrzony uklad paliwowy. mam pytanko czy jest jaka pompka w samym zbiorniku paliwa? ktora musi zadzialac gdy powracam kluczyk? czy czegos takiego nie ma? swiece sprawdzalem lamka i wszystkie sa ok. moze macie jakies propozycje?
p.s. jezeli jest taki tema to przepraszam i prosilbym moderatora go scalic :) dziekuje.

Fable - 2008-11-06, 21:42

sorki ze double post ale nedawalo mi edytowac... i jeszcze prosze o rysunek pompy wtryskowej ze znaczeniami co jaka sroba regulacji znaczy. bo jam ma tam taka fotke ale jest bardzo niewyrazna. chyba Tygrysek ma moze taka fotke to bardzo prosilbym o jej wlozenie. dziekuje. i prosze zeby to byla wotka wersji TD bo troche sie roznia. i jeszcze raz sorry ze dwa posty z rzadu. prosze pomozcie.
silverek - 2008-11-06, 22:03

jezeli ci tak zapala jak jest zimno to moim zdaniem masz jakas swiece do wymiany oczywiscie żarową nie grzeje i dlatego nie łapie na wszystkie gary
Fable - 2008-11-06, 22:10

ale sprawdzalem i dobre byly... mi sie wydaje ze paliwo ucieka spowrotem do zbiornika...
silverek - 2008-11-06, 22:11

a sa bombelki powietrza w przewodach
Cybul - 2008-11-07, 07:53

sprawdz tez prz\ewody powrotne od wtrysków u mojego ojca w golfie TD bylo tak samo ze paliwo wracalo a to przez te przewody bo byly juz sparciale. no i swiece to podstawa muszą byc wszystkie sprawne
Paweł J. - 2008-11-07, 08:54

Fable napisał/a:
chyba Tygrysek ma moze taka fotke to bardzo prosilbym o jej wlozenie.

Nie wiem czy to Cię usatysfakcjonuje, ale wrzucę co mam....




Fable - 2008-11-07, 10:44

jestem na pracy ale niemoge przepatrzec screenow nietwieraja sie mi :( :młotek:
ale dzieki ci Tygrysisko, :tygrysek:

Paweł J. - 2008-11-07, 11:05

Fotosik dziś padł niestety...teraz powinno być ok....











Poczytaj jeszcze to:
http://forum.vwgolf.pl/vi...+odpowietrzanie

Fable - 2008-11-07, 12:18

Tygrysisko, to z katalogu "sam naprawiam" o ten screnn 2 z koncu to jest to ale na tej pompie jak umnie turbo nalodowanej tam nic niewidac dlatego i powstal mi problem. a ta co jest wyrazniejsza jest troche inna :(
Dzieki ci klikam "Pomogl" :oklaski:

Paweł J. - 2008-11-07, 13:12

Fable, a zaglądałeś do tego linku http://forum.vwgolf.pl/vi...+odpowietrzanie ??
bradley - 2008-11-07, 15:04

Fable, a co jest na cieplym silniku? Jakie jest napiecie na calej listwie swiec?
Moze ssac powietrze z wezykow powrotnych, od filtra paliwa. Trzeba badac kazda ewentualna nieszczelnosc. A taka "piana" czy bable w wezu ktory idzie od filtra do pompy jest ponoc norma. Sam sie przygladalem temu zjawisku jak mialem problemy z odpowietrzaniem w swoim 1.6D i myslalem, ze pompe szlag trafil, bo jest taki zaworek zwrotny ktory zapobiega cofaniu sie paliwa. W koncu stanelo na tym, ze zassalem wache z weza powrotnego tuz przy zbiorniku paliwa bo byl babel powietrza i jak reka odjal ;)

Fable - 2008-11-07, 15:34

Tygrysisko, tam to o odpowietrznianu no nwm co tam jest bede na wolnych patrzal co jest z tym silnikiem ale mi sie wydaje za z paliwem cos, chyba ucieka. jutro z rana popatrze czy bedzie cos widac przez trabki moze jakie pechezyki beda czy cos.
bradley, a jak sprawdzic napiecie? za pomoca prostego aparatu takiego ktory pokazuje ile gdzie wolt jest, amperow itd? taki co elektryki nosza ze soba? bo ja lampeczka sprawdzalem kazda ze swiec i bylo |OK/

bradley - 2008-11-07, 16:02

Fable, no takiego co elektrycy maja. Wiesz, lampeczka to i przy 2V sie zapali... ;)
Fable - 2008-11-07, 16:11

to trzeba sprawdzic ile amper idzie czy ile volt? i na kazdaj swiecy czy tylko na calej plycie?
bradley - 2008-11-07, 16:57

Na calej wiazce powinno byc ok 12V, jak ktoras swieca jest trafiona to sa potem "male" spadki i masz po 5V.
Mozesz tez bez miernika. Odkręcasz listwe zasilającą od świec, bierzesz jakis kawalek kabla i podlaczasz go do plusa w akumulatorze. Pozniejdrugim koncem tego kabla dotykasz każdej świecy w miejscu gdzie jest przykręcona nakretka. Jak bedzie iskrzyc to świeca powinna być dobra. Ale bez wykrecania swiecy kazdej z osobna nie sprawdzisz czy grzeje prawidlowo.
Amperaz wychodzi kolo 10A na kazda swiece.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group