|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
|
Diesel - problem s dieslem
Fable - 2008-11-06, 19:16 Temat postu: problem s dieslem powstal taki problem. juz z rana temperatura jest 0 a nawet do -5. i gdy probuje zapalic autko to ono jakby sie zapali i znowu gasnie... i trzesie sie strasznie. po drugiej probie sie odpala i trzesie sie jaki sec 10 a pozniej pracuje rownomiernie. czyli wyglada cos podobnego jak bywa zapowietrzony uklad paliwowy. mam pytanko czy jest jaka pompka w samym zbiorniku paliwa? ktora musi zadzialac gdy powracam kluczyk? czy czegos takiego nie ma? swiece sprawdzalem lamka i wszystkie sa ok. moze macie jakies propozycje?
p.s. jezeli jest taki tema to przepraszam i prosilbym moderatora go scalic dziekuje.
Fable - 2008-11-06, 21:42
sorki ze double post ale nedawalo mi edytowac... i jeszcze prosze o rysunek pompy wtryskowej ze znaczeniami co jaka sroba regulacji znaczy. bo jam ma tam taka fotke ale jest bardzo niewyrazna. chyba Tygrysek ma moze taka fotke to bardzo prosilbym o jej wlozenie. dziekuje. i prosze zeby to byla wotka wersji TD bo troche sie roznia. i jeszcze raz sorry ze dwa posty z rzadu. prosze pomozcie.
silverek - 2008-11-06, 22:03
jezeli ci tak zapala jak jest zimno to moim zdaniem masz jakas swiece do wymiany oczywiscie żarową nie grzeje i dlatego nie łapie na wszystkie gary
Fable - 2008-11-06, 22:10
ale sprawdzalem i dobre byly... mi sie wydaje ze paliwo ucieka spowrotem do zbiornika...
silverek - 2008-11-06, 22:11
a sa bombelki powietrza w przewodach
Cybul - 2008-11-07, 07:53
sprawdz tez prz\ewody powrotne od wtrysków u mojego ojca w golfie TD bylo tak samo ze paliwo wracalo a to przez te przewody bo byly juz sparciale. no i swiece to podstawa muszą byc wszystkie sprawne
Paweł J. - 2008-11-07, 08:54
Fable napisał/a: | chyba Tygrysek ma moze taka fotke to bardzo prosilbym o jej wlozenie. |
Nie wiem czy to Cię usatysfakcjonuje, ale wrzucę co mam....
Fable - 2008-11-07, 10:44
jestem na pracy ale niemoge przepatrzec screenow nietwieraja sie mi
ale dzieki ci Tygrysisko,
Paweł J. - 2008-11-07, 11:05
Fotosik dziś padł niestety...teraz powinno być ok....
Poczytaj jeszcze to:
http://forum.vwgolf.pl/vi...+odpowietrzanie
Fable - 2008-11-07, 12:18
Tygrysisko, to z katalogu "sam naprawiam" o ten screnn 2 z koncu to jest to ale na tej pompie jak umnie turbo nalodowanej tam nic niewidac dlatego i powstal mi problem. a ta co jest wyrazniejsza jest troche inna
Dzieki ci klikam "Pomogl"
Paweł J. - 2008-11-07, 13:12
Fable, a zaglądałeś do tego linku http://forum.vwgolf.pl/vi...+odpowietrzanie
bradley - 2008-11-07, 15:04
Fable, a co jest na cieplym silniku? Jakie jest napiecie na calej listwie swiec?
Moze ssac powietrze z wezykow powrotnych, od filtra paliwa. Trzeba badac kazda ewentualna nieszczelnosc. A taka "piana" czy bable w wezu ktory idzie od filtra do pompy jest ponoc norma. Sam sie przygladalem temu zjawisku jak mialem problemy z odpowietrzaniem w swoim 1.6D i myslalem, ze pompe szlag trafil, bo jest taki zaworek zwrotny ktory zapobiega cofaniu sie paliwa. W koncu stanelo na tym, ze zassalem wache z weza powrotnego tuz przy zbiorniku paliwa bo byl babel powietrza i jak reka odjal
Fable - 2008-11-07, 15:34
Tygrysisko, tam to o odpowietrznianu no nwm co tam jest bede na wolnych patrzal co jest z tym silnikiem ale mi sie wydaje za z paliwem cos, chyba ucieka. jutro z rana popatrze czy bedzie cos widac przez trabki moze jakie pechezyki beda czy cos.
bradley, a jak sprawdzic napiecie? za pomoca prostego aparatu takiego ktory pokazuje ile gdzie wolt jest, amperow itd? taki co elektryki nosza ze soba? bo ja lampeczka sprawdzalem kazda ze swiec i bylo |OK/
bradley - 2008-11-07, 16:02
Fable, no takiego co elektrycy maja. Wiesz, lampeczka to i przy 2V sie zapali...
Fable - 2008-11-07, 16:11
to trzeba sprawdzic ile amper idzie czy ile volt? i na kazdaj swiecy czy tylko na calej plycie?
bradley - 2008-11-07, 16:57
Na calej wiazce powinno byc ok 12V, jak ktoras swieca jest trafiona to sa potem "male" spadki i masz po 5V.
Mozesz tez bez miernika. Odkręcasz listwe zasilającą od świec, bierzesz jakis kawalek kabla i podlaczasz go do plusa w akumulatorze. Pozniejdrugim koncem tego kabla dotykasz każdej świecy w miejscu gdzie jest przykręcona nakretka. Jak bedzie iskrzyc to świeca powinna być dobra. Ale bez wykrecania swiecy kazdej z osobna nie sprawdzisz czy grzeje prawidlowo.
Amperaz wychodzi kolo 10A na kazda swiece.
|
|