|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
|
Inne auta forumowiczów - VW Passat B5 V6 2.8 by LwoMati
Lwomati - 2010-05-15, 21:45 Temat postu: VW Passat B5 V6 2.8 by LwoMati Przedstawiam Wam świeżo zakupionego Passata B5 i znów Passat
Dziękuję za pomoc Pawelvw samochodzik kupiony w lubelskim komisie.... przejeżdżałem koło Olimpu Waszej miejscówki
O wyposażeniu nie chce mi się pisać, bo trochę musiałbym się rozpisać.
Wersja highline +++
Rocznik 1999 wersja 2000
Kolor czarna perła
Silnik (moim zdaniem najbardziej słuszna jednostka w Passacie) 2.8 V6 193KM oczywiście benzynka bez gazu
Napęd 4MOTION + skrzynia manualna 5 biegowa.
Aluski 17" z zimówkami 225/45R17
Urzekło mnie w nim brak oznaczeń na tylnej klapie. To co uwielbiam, niepozorne a zapier...
Do poprawki jest niedziałająca pompka od spryskiwaczy, a raczej silniczek oraz w najbliższym czasie sprzęgło, bo już bierze u samej góry.
Obwodnica Garwolina zaliczona z wynikiem 240km/h (licznikowe) i już więcej nie chciał iść. Nawigacja w Audi A4 3.0 Quattro 220KM pokazywała 248km/h.
Resztę ukazują fotki:
WAFEL - 2010-05-15, 21:53
o cholera ale furak szczeka opada
krzeszak - 2010-05-15, 21:54
Lwomati, - na co ci drugi taki potwor co fakt to fakt fura wypasiona
WAFEL - 2010-05-15, 21:56
krzeszak napisał/a: | - na co ci drugi taki potwor |
a no wlasnie bo ani vento ani pasek to nie jest ekonomiczny dupowoz
piechu43 - 2010-05-15, 21:59
fajny pocisk
Arcaj - 2010-05-15, 22:00
miałem okazje się przejechać identycznym paskiem tz 4 buty i v6 i jazda nieziemska
Lwomati tylko potwory bierze Co ma poniżej 2,5 nawet nie patrzy
a furak konkret
Lwomati - 2010-05-15, 22:01
krzeszak napisał/a: | na co ci drugi taki potwor |
a to ma być taki dupowóz w trasę i raz na jakiś czas do pracy.
Teraz często jeździmy z mamą do dziadków do Ostrowca Św. a traska Wawa-Radom jest tak piękna, że szkoda mi Ventyla męczyć non stop 250km/h, więc trzeba było zainwestować w jakiegoś Vweja co ma ciszę w środku przy tej prędkości. Passek spełnia oczekiwania, więc na niego padło
miki9a - 2010-05-15, 22:04
niezła maszynka i ten silniczek
Paweł J. - 2010-05-15, 22:06
Furka konkretna
Lwomati napisał/a: | samochodzik kupiony w lubelskim komisie.... |
szkoda że nie dałeś cynka...byłby spocik
krzeszak - 2010-05-15, 22:06
Lwomati, - a ile taki potwor 2.8 V6 193KM oczywiście benzynka bez gazu to połyka waszki przy predkosci non stop 250km/h,
spyro - 2010-05-15, 22:08
furak zajefajny, ten silnik marzenie!
CO z Vento Lwomati? Zostaje czy niestety nie?
Pasek cudo, to wyposażenie i ten sinik. Weź go na zlocik Pewnie nieźle wciska w siedzenie.
Lwomati - 2010-05-15, 22:09
krzeszak, jakieś głupie pytania zadajesz... połyka ile mu się wleje. Nie interesuje mnie to. Ma wciskać w fotel i szybko jeździć
Tak na marginesie Lublin-Wawa spalanie 11l średnie. Przy ciskaniu coś koło 18 było.
spyro napisał/a: | Weź go na zlocik |
a jak niby mam dwoma furami przyjechać Martyna będzie siedziała w Ventylu a Passkiem będę go holował
Ventyl zostaje jak najbardziej. Teraz będzie tylko inwest żeby była elegancka seria + gleba + koło. Taki zlotowy samochodzik.
pawelvw - 2010-05-15, 22:18
no tak pierwszy miałem okazję tego pasia oblukać na żywca i chciałbym mieć takie wyposażenie w moim kombi ale fura jest konkretna
Lwomati - 2010-05-15, 22:22
pawelvw, dzięki wielkie jeszcze raz bez Ciebie bym się nawet tam nie wybierał
krzeszak - 2010-05-15, 22:23
Lwomati napisał/a: | jakieś głupie pytania zadajesz... połyka ile mu się wleje. |
to nie jest głupie a jedynie konkretne pytanie
Lwomati napisał/a: | Tak na marginesie Lublin-Wawa spalanie 11l średnie. Przy ciskaniu coś koło 18 było. |
no to tragedia nie ma
miki9a - 2010-05-15, 22:25
Lwomati napisał/a: | Przy ciskaniu coś koło 18 było. |
ja swoim TDI to prawie 400 km
Lwomati - 2010-05-15, 22:29
Ja patrzę przez aspekt wygody i elastyczności silnika a nie ile pali. Jak temu miałbym się przyglądać, to nigdy w życiu bym vra nie kupił tylko 1.8 bym się woził. Zauważyłem, że jak się ma dużo mocy w aucie, to tak na prawdę jej brakuje. Teraz to już się zastanawiałem przez chwilę nad Passkiem W8 co stał tam w komisie... tylko ten silnik taki awaryjny
pawelvw - 2010-05-15, 22:37
Lwomati,jak mogłem tak ci pomogłem i już nie jestem sam co na tym forum ma pasia jest juz nas czterech dwóch z lublina i dwóch z wawy
krzeszak - 2010-05-15, 22:38
Lwomati napisał/a: | Ja patrzę przez aspekt wygody i elastyczności silnika a nie ile pali. |
a ja zapytałem bo mnie zawsze nurtowało czy jak silnik 2.8 to musi wechlac duzo ... a 11l to nie jest tragedia biorąc pod uwagę ze 1.8 75KM pali średnio 8l
spyro - 2010-05-15, 23:07
11 l to pewnie średnia z trasy W sumie takiej fury nie kupuje się dla oszczędności na pewno efekt przyjemny ale tankowanie mniej przyjemne.
Lwomati 95 czy 98 musisz lać do takiego silnika? No i nie waż się tego gazować jakby Ci taki głupi pomysł do głowy przyszedł, chociaż ty Ventyla nie gazowałeś to pewnie tego nie będziesz...
Lwomati - 2010-05-15, 23:10
spyro luzik gazu nie będzie. Leje się 95, bo w sumie to żadnej różnicy nie ma a silnik nie jest wymagający. To są solidne audiolowskie V6 montowane jeszcze w setkach.
cinek82 - 2010-05-15, 23:29
Jaaaaakkkkaaaa zajefajna furmanka
Bezawaryjnego użytkowania no i żeby jak najmniej palił
Vento-Łukasz - 2010-05-15, 23:57
czego nic nie powiedziałes ze bedziesz w LBN byśmy spota skombinowali jakiegos
A co do furaka to KONKRET, nie mam pytań
czarnysauber - 2010-05-16, 00:08
Lwomati napisał/a: | Dziękuję za pomoc Pawelvw |
Vento-Łukasz napisał/a: | czego nic nie powiedziałes ze bedziesz w LBN byśmy spota skombinowali jakiegos |
Paweł wiedział i nie powiedział
Lwomati - 2010-05-16, 00:24
sorry chłopaki, ale tajna misja to była mało czasu szybko trzeba było wracać itd...
piotr nowok - 2010-05-16, 11:11
stary powaliles mnie na kolana furka ladny wozik
tez bym chcial jettke przeznaczyc tylko na zloty i niedziele lecz niestety nie pretko tak bedzie
astaroth - 2010-05-16, 11:46
No furka konkret Taki sam to aktualnie moje marzenie
Jak możesz to napisz tu albo na pw ile taka zabaweczka kosztuje
Rafik - 2010-05-16, 11:51
no Lwomati furak wypas zdarza mi sie mykac tym samym silniczkiem o identycznej mocy tylko w audi a4 super sprawa ale pasek na wypasie silniczek naprawde Lwomati tak jak mówisz słuszny
Buli - 2010-05-16, 12:11
ooo bracie bezawaryjnosci zycze;) fura jak najbardziej na plus
bradley - 2010-05-16, 12:13
Faktycznie na wypasie. Teraz tylko zagazowac i mozna jezdzic
Vento-Łukasz - 2010-05-16, 12:17
czarnysauber napisał/a: | Paweł wiedział i nie powiedział |
z Pawłem na spocie o tym pogadamy
zeniTh - 2010-05-16, 13:31
no pieknie kolejny nastepca venti to passat
nie wiem ale chyba cos w tym jest ze ventkarze wybieraja passaty jako nastepne auta, nie ukrywam ze mi tez podoba sie taki passat, mozr byc tez w kombi, chyba ze bede mial wiecej kasy przy zmianie auta i kupie juz cos nowszego.
TomeQTomeQ - 2010-05-16, 20:20
qrde miałem chetke na tego passata chciałem go kupic
aro1120 - 2010-05-16, 20:59
zaszalałes fura konkret teraz masz dwa potworki ze stajni vw
piechu43 - 2010-05-16, 21:02
jeszcze Corrado brakuje do stajni
bradley - 2010-05-16, 21:17
Dziwne, ze 4motion i 5biegow bo do diesli dawali nur 6 gang
levis521 - 2010-05-16, 21:22
ja pierdziele,ale maszyna
Bimber - 2010-05-17, 15:33
nie no coś pięknego tylko jeździć
lukasz17 - 2010-05-18, 23:08
piekny srodeczek i ogolnie pasek swietny
sebastian - 2010-05-30, 11:41
Ogólnie może i fajny, ale nie ma co podniecać się tym silnikiem. Co z tego, że ma 193 KM Jak to w ogóle nie jeździ. Miałem okazję dwoma takimi paskami się przejechać i jakoś ta moc to tylko na papierze. Żeby uzyskać jakąś tam moc, to trzeba ostro go na obroty wkręcić, bo inaczej to zamula. przy 60 km/h na czwórce wciskam gaz w dechę a to w ogóle nie jedzie! Pozazdrościć tylko pięknego dźwięku silnika i napędy quatro jako jedyny przeniesiony z audi. 4motion, ale tu jest prawdziwe quatro prosto z audi a nie vw
A i tak TDI go bije na łeb. Takie 2.0 140 KM i 320 NM miażdży tego passsata że aż piszczy
bradley - 2010-05-30, 11:51
sebastian napisał/a: | Takie 2.0 140 KM i 320 NM |
Bez przesady Jesli mowimy o 2.0 po wirusie to porownywalnie ale bez... nie ma nawet co startowac. Przeciez to jezdzi tak samo jak moje Vento
sebastian - 2010-05-30, 11:56
Bez żadnego wirusowania. Przy 1500 obr nie ma szans żebyś tym paskiem kogoś wyprzedził nawet na 3 czy 4 biegu. pasek będzie wąchał spaliny od TDIka fakt faktem, że po jakimś czasie moga role się odwrócić, ale jeśli chodzi o przyspieszanie i o dynamikę, to niestety, ale wstyd nawet mówić że 2.8 to pocisk i rakieta (no chyba że mu dasz ostro po garach)
lukasz17 - 2010-05-30, 13:10
Lowmati wrzuc filmik i pokaz chlopakom jak pasek sie kreci benzyne zawsze trzeba wysoko krecic bo ona przy 3tys zaczyna zycie a diesel juz konczy
sebastian - 2010-05-30, 13:32
Tu właśnie diesle mają przewagę nad benzyniakami, że nie chodzi o moc silnika, a o moment obrotowy a co za tym idzie jest o niebo bardziej dynamiczny. Śmiać mi się chciało, jak koleś mi opowiadał że taki passat zmiata wszystkie inne samochody spod świateł. To mu udowodniłem, że nawet przy 50 na godzinę może sobie te prawie 200 koni wsadzić w tyłek, bo można tym rower wyprzedzić a nie samochód. Tyle że diesel nie jest do wyścigów, tylko do normalnej i DYNAMICZNEJ jazdy, więc nie potrzeba go kręcić nie wiadomo na ile obrotów
Vento-Łukasz - 2010-05-30, 13:54
sebastian napisał/a: | Miałem okazję dwoma takimi paskami się przejechać i jakoś ta moc to tylko na papierze. |
zakatowane auta tak mają
sebastian napisał/a: | To mu udowodniłem, że nawet przy 50 na godzinę może sobie te prawie 200 koni wsadzić w tyłek |
widocznie kierowca beznadziejny
sam jestem ciekaw jak taka rywalizacja by sie skonczyła
pawelvw - 2010-05-30, 14:43
może kiedyś się przekonasz o tym Vento-Łukasz,
lukasz17 - 2010-05-30, 16:58
sebastian, zalezy na jakim biegu przy 50km/h nie wierze ze diesel 140Km dalby trade takiemu paskowi co ma o 50KM wiecej
sebastian - 2010-05-30, 20:42
lukasz17 napisał/a: | alezy na jakim biegu przy 50km/h |
śmiało na 4 biegu. (no co najmniej żeby miał 1500 obrotów by turbinka mogła swobodnie pracować).
lukasz17 napisał/a: | ie wierze ze diesel 140Km dalby trade takiemu paskowi co ma o 50KM wiecej |
Oj wież mi, że jakbyś zobaczył, to by Ci szczena po kolana opadła. Wszyscy patrzycie na moc, bo ma 200 koni to zwija asfalt. A to nie tak. Popatrz sobie i porównaj na pozostałe parametry obu tych silników, moment obrotowy, przy ilu uzyskuje max moc itp. itd. na prawdę, nie moc tu odgrywa najwazniejszą rolę. Touran, bo o nim cały czas mówię, na prawdę zmiażdży tego passata, że ma o 50 koni mniej od niego, a jest o wiele cięższym samochodem od passata.
Przy prędkości 90 km/h jadąc na 6 biegu wciskasz gaz w podłogę i wciska cie w fotel przy wyprzedzaniu - leci jak z procy. Paskiem tego nie osiągniesz. No chyba, że zredukujesz na 4 czy 3 bieg, to owszem. A wydawać by się mogło, że 30 zaworów to masakra. A jednak nie... Śmiało, bryknij się touranem, a sie przekonasz co mówię.
CINO - 2010-05-30, 22:22
sebastian napisał/a: | Przy prędkości 90 km/h jadąc na 6 biegu wciskasz gaz w podłogę i wciska cie w fotel przy wyprzedzaniu - leci jak z procy. |
Rewelacji nie ma ja mam 90 koni jade 90km/h wrzucam 3 bieg i uwierz tez wciska w fotel Po to są biegi żeby je redukować Jaki sens jest jechać na 6 biegu podczas rozpędzania/wyprzedzania przy 90
Paweł J. - 2010-05-30, 22:25
Te wstrętne benzynowe silniki do niczego się nie nadają....
Vento-Łukasz - 2010-05-30, 22:34
pawelvw napisał/a: | może kiedyś się przekonasz o tym Vento-Łukasz, |
licze na to pewnie ty tez bys chciał to zobaczyc
Mati_89 - 2010-05-30, 22:42
CINO napisał/a: | Rewelacji nie ma ja mam 90 koni jade 90km/h wrzucam 3 bieg i uwierz tez wciska w fotel |
CINO, sam tez mam ten sam silnik i troche tu przesadziłeś że w fotel wciska
ferdek_lublin - 2010-05-30, 22:42
Sebastian... zacznijmy od tego ze porownujesz silnik wolnossacy do turbodoladowanego... wez pod uwage rowniez roznike wieku miedzy tym paskiem a touranem ktory jak sam powiedziales ma silnik 2.0 TDI 140KM ktory jest na common rail'u i jest to najnowoczesniejsza technologia stosowana przez VW. Gdybys z tym touranem zestawil cokolwiek z silnikiem 1.4 TSI to jestem przekonany ze to touran wachal by te spaliny. Tyle z mojej wypowiedzi, wracajac do Paska to naprawde furka konkretna. Wiele osob uwaze ze VR6 sa duzo lepsze jesli chodzi o przyspieszenie i dynamiczna jazde niz V6
Lwomati - 2010-05-31, 04:13
sebastian, po pierwsze to powodzenia jeżeli dieslem chcesz non stop przyspieszenie max robić co dnia zajeździsz go moment.
Po drugie to passek zbiera się całkiem miło. Przyspieszenie porównywalne do ventyla, chociaż wydaje mi się, że ventka jakoś lepiej się zbiera do setki...
Jak się ścigałem z Audi A4 V6 3.0 Quattro 220KM to Passek i te Audi idą porównywalnie.
Filmik może kiedyś będzie... Kupiony został po to żeby nic nie dłubać i się o nic nie martwić. Silnik jest duży i tak samo będzie długo żywotny, tylko tyle. Ma być dla wygody i komfortu jazdy a nie do wyścigów
sebastian - 2010-05-31, 21:12
CINO napisał/a: | aki sens jest jechać na 6 biegu podczas rozpędzania/wyprzedzania przy 90 |
ano taki, żebyś nie musiał cały czas redukować, tylko kiedy zachodzi potrzeba wyprzedzania, po prostu wciskasz gaz i nic Cię więcej nie obchodzi. ferdek_lublin napisał/a: | ktory jest na common rail'u |
akurat na pompowtryskiwaczach jeszcze. Lwomati napisał/a: | po pierwsze to powodzenia jeżeli dieslem chcesz non stop przyspieszenie max robić co dnia |
nikt ni ekupuje diesla żeby się nim ścigać, tylko do normalnej dynamicznej jazdy. Od ścigania są sportowe samochody. Lwomati napisał/a: | Po drugie to passek zbiera się całkiem miło | nie mówię, że nie, tylko żeby się zebrał, to muszą być spore obroty
Mówiłem, że wszystko spoko, ale spodziewałem się czegos lepszego mając 6 cylindrów, układ V, 30 zaworów i moc prawie 200 koni, że dla mnie rewelacji nie było żadnej, taki emoje zdanie po jeździe takim paskiem
lukasz17 - 2010-06-01, 14:50
sebastian napisał/a: | ano taki, żebyś nie musiał cały czas redukować, tylko kiedy zachodzi potrzeba wyprzedzania, po prostu wciskasz gaz i nic Cię więcej nie obchodzi.ferdek_lublin napisał/a: |
jak chcesz tak jezdzic to kup sobie automat i po problemie
Rafik - 2010-06-02, 22:42
sebastian, no mysle ze diesel mialby problemy jezdze czasami audiolą A4 2.8 V6 quattro czyli identyko co pasek Mateusza jak dla mnie silnik miazdzy zbiera sie bardzo i to bardzo dobrze jest elsastyczny i przy wyprzedzaniu nie ma jak najmiejszych problemów bo leciutko wcisniesz gazik i leci i mimo to ze bardzo lubie ropniaki to musze powiedziec naprawde diesel miałby cięzko
sebastian - 2010-06-03, 10:55
Spoko, niech będzie Ja powiedziałem tyle co sam doświadczyłem, mając okazję dwoma egzemplarzami się bryknąć i już koniec w tym temacie, co by nie robić OT. Także z mojej strony i obserwacji to by było tyle, ja swoje wiem i tyle
TomeQTomeQ - 2010-06-06, 00:19
diesel jest dobry jak jest nowy i ma mały przebieg bo potem to padaka
vezet22 - 2010-06-06, 00:38
TomeQTomeQ napisał/a: | diesel jest dobry jak jest nowy i ma mały przebieg bo potem to padaka |
teraz to pojechałeś
jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi
Arcaj - 2010-06-06, 11:54
vezet22 napisał/a: | jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi |
no właśnie Sławek i jego TDi rządzi
TomeQTomeQ - 2010-06-06, 13:01
Arcaj napisał/a: | vezet22 napisał/a: | jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi |
no właśnie Sławek i jego TDi rządzi |
ja tam wole bęzyne jeże dieslem ale nieznosze diesli ten dzwiek diesla doprowadza mnie do szału jedni wola diesla inni bezyne ja mam takie zdanie ze diesel jat fajny jak jest nowy i ma mały przebieg bo tak powyzej 200000/300000 km juz nie jest fajny klekocze kopci w zimie słabo pali wolno sie nagrzewa a bezyna jest czysta cicha ale kazdy jedzi tym co lubi i na co go stac proste pracując w komise samochodowym miałem okazje jedzic wieloma samochodami dlatego mam porównanie i zdecydowanie wole bęzyne
Rafik - 2010-06-06, 13:06
TomeQTomeQ, mój ma ponad 400000 Km przebiegu i pali łądnie nawet w zimie i szybko sie nagrzewa nie kopci chodzi przyzwoicie więc nie każdy TomeQTomeQ napisał/a: | bo tak powyzej 200000/300000 km juz nie jest fajny klekocze kopci w zimie słabo pali wolno sie nagrzewa |
ale zrobiło sie Małe OT i to u Zielonego w temacie
Przepraszamy i konczymy
Nie gniewaj się LWomati na nas
Arcaj - 2010-06-06, 13:11
Żeby diesel był w dobrej kondycji to trzeba mieć o tym pojęcie i dbać o niego. A większość kierowców wsiada jedzie, przypomni mu się że jest wymiana oleju itp. a jak wiadomo na samym paliwie i wymianie oleju nie zadbasz o silnik.
TomeQTomeQ napisał/a: | jedni wola diesla inni bezyne |
i to jest święta racja.
KONIEC OT
slaw71 - 2010-06-06, 21:52
Arcaj ,jakie koniec OT jak już śmiecić to na całego .Po pierwsze,Lwomati gratuluję fajnego furaka ,tylko po co mamie taki silnik ,no chyba że Ty będziesz więcej użytkował to auto .
TomeQTomeQ napisał/a: | diesel jest dobry jak jest nowy i ma mały przebieg bo potem to padaka |
TomeQTomeQ napisał/a: | pracując w komise samochodowym |
bez urazy,popracuj jeszcze troche w tym komisie to zobaczysz co znaczy diesel
vezet22 napisał/a: | teraz to pojechałeś
jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi |
czarna moc jest z nami
Arcaj napisał/a: | Sławek i jego TDi rządzi |
bez przesady Arcajku ,moje TDI szału nie robi
Pomijając może trochę czy diesel wciągnie benzynę,powiem tylko tyle.Jeżdzi u nas po Gdańsku zrobione Uno 1.4 benzin ,uturbiony i wciąga EVO i inne co lepsze fury,oraz ibiza AFN zrobiona na 160KM ,która połyka audi Q5 więc nie ma na to reguły.Mina gościa w dobrej furze,jak dostaje baty-bezcenne,za wszystko inne zapłacisz karta MasterCard
Arcaj - 2010-06-07, 06:43
slaw71 napisał/a: | bez przesady Arcajku ,moje TDI szału nie robi |
oj robi robi. Najmocniejszy klekot na forum. Nie jeden by chciał mieć takie. (Miedzy innymi ja)
slaw71 napisał/a: | Mina gościa w dobrej furze,jak dostaje baty-bezcenne,za wszystko inne zapłacisz karta MasterCard |
najlepsze jest tłumaczenie takiego gościa:
"yyyyyyyyyyy niezła fura"
Lwomati - 2010-06-07, 07:01
slaw71 napisał/a: | tylko po co mamie taki silnik |
jak to po co żebym ja sobie mógł spokojnie użytkować ten pojazd. Matula na razie jest w stadium uczenia się na nowo jeździć samochodem. Troszkę szkoda mi ventyla, bo passek jest świetny i jak z niego wysiadam i mam jechać ventylem to aż mi się odechciewa jednak inna klasa samochodu robi swoje Pocieszające jest jedynie to, że silnikowo nie odbiegają od siebie znacznie i obydwa dają mi dużo radości z jazdy.
P.S. tak ostatnio się rozglądam za passkami i widzę, że bardzo dużo kobiet jeździ tym modelem taki kobiecy wózek
bradley - 2010-06-07, 08:37
Wczoraj jak wracalem z Helu to na dupie siedzial mi Pasek i jak ja wyprzedzalem to zaraz on (a tam pani za kierownica). W sumie tylko kierowcy Audi z dwoma rurkami z tylu i Passaty trzymaly sie i wyprzedzaly ze mna
Lwomati - 2010-09-07, 00:10
W passku wymieniony rozrząd. Części za 1150zł, robota 300zł u znajomego.
Dodakowo uszczelnił pokrywy w głowicach, bo tak jak można było się spodziewać były lekkie wycieki. Nie mam za wiele zdjęć, tylko takie, że coś się działo
Są plany na mały tuning
- lampy tył diodowe ciemne - na razie zastanawiam się, bo zalatuje mi to wieśtjuningiem
- zawiecha gwintowana
- nowy gril chrom bez znaczka
pawelvw - 2010-09-07, 11:32
ty jak chcesz to ci moge sprzedac moj gril w chromie bez znaczka
Lwomati - 2010-09-07, 17:24
ile za niego chcesz? Dajesz na PW.
pawelvw - 2010-09-08, 00:49
ja ci dam ten w chromie bez znaczka a ty kup mi czarny bez znaczka na wymiane
sebastian - 2010-09-08, 18:55
Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach, cały przód trzeba rozbebeszać, żeby do tego się dobrać, przez ten silnik umieszczony wzdłużnie... :/
Rafik - 2010-09-08, 19:05
sebastian napisał/a: | Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach, cały przód trzeba rozbebeszać, żeby do tego się dobrać, przez ten silnik umieszczony wzdłużnie... :/ |
Seba to dopiero teraz o tym wiesz roboty jest z tym troche
sebastian - 2010-09-08, 19:16
Ja od dawna o tym wiedziałem i szukając auta starałem omijać się Pasków szerokim łukiem... Przez to dziadostwo...
Paweł J. - 2010-09-08, 19:20
sebastian napisał/a: | Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach |
Ktoś po prostu tak silnik i skrzynię ułożył......w sumie 2.8 rozumiem...kawał motoru, więc jakoś go upchnąć trzeba, ale żeby np w a4 1.6 beznin, takze trzeba taki zabieg przeprowadzać-to juz przegięcie. Ciekawe czy nie dało rady ułożyć silnika tak jak np w Vento
Powiem szczerze że rozrząd jak na VR6 w B5-nawet, nawet tanio
sebastian - 2010-09-08, 19:27
Paweł J. napisał/a: | rozrząd jak na VR6 w B5 |
To nie VR6 tylko V6
Paweł J. napisał/a: | nawet tanio |
Bo pisał, że znajomy mu robił, jakby dał gdzieś do warsztatu to by na pewno skasowali jeszcze lepiej... Mnie tylko 2 stówki skasowali bo wymiana w zasadzie lajtowa była, tylko części najdroższe. Mój, zwykły diesel ma aż 4 rolki, gdzie w slinikach na PD występują albo dwie, albo jedna.
Ciekawostka... W Fordzie S-Max w silniku 1.8 diesla Koszt rozrządu to tylko 160 zł - przychodzi tam tylko pasek i napinacz A wymiana co 160 tysięcy km
Paweł J. - 2010-09-08, 19:40
sebastian napisał/a: | To nie VR6 tylko V6 |
Być może nie doczytałem
sebastian napisał/a: | W Fordzie S-Max w silniku 1.8 diesla Koszt rozrządu to tylko 160 zł - przychodzi tam tylko pasek i napinacz A wymiana co 160 tysięcy km |
I tak drożej niż w 1.8 w Ventowskim nadwoziu. Ale tak powinno być. Dla mnie bez sensu kilka napinaczy (czasami hydrauliczne bez możliwości kupienia zamiennika), pompy na rozrządzie itp. Rozrząd powinien być po to aby zgrać koło na wałku rozrządu z kołem na wale, czyli zgrać tłoki z zaworami. A takich rozrządów teraz nie czaję.....tyle udziwnień w dodatku durne sprzęgła z dwumasem za 2 tysie-masakra
sebastian napisał/a: | Bo pisał, że znajomy mu robił |
Zgoda, ale postaw się na miejscu mechanika.....pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić
sebastian - 2010-09-08, 21:51
Paweł J. napisał/a: | postaw się na miejscu mechanika.....pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić |
Cały dzień rozbierania samochodu, żeby wymienić nagrzewnicę wartą... 40 zł
Lwomati - 2010-09-08, 23:25
ok. Dlatego niektóre rzeczy można robić samemu (jeżeli nie jest się mechanikiem), ale już te trudniejsze trzeba powierzać fachowcom.
bradley - 2010-09-08, 23:29
sebastian napisał/a: | Paweł J. napisał/a: | postaw się na miejscu mechanika.....pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić |
Cały dzień rozbierania samochodu, żeby wymienić nagrzewnicę wartą... 40 zł |
Pol dnia zeby wymienic zarowke
vezet22 - 2010-09-09, 07:24
Paweł J. napisał/a: | .pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić |
przesadzacie, rozebranie takiego przodu zajmuje max 1-2 godz.
Paweł J. napisał/a: | ale żeby np w a4 1.6 beznin, takze trzeba taki zabieg przeprowadzać-to juz przegięcie. |
w tym motorze nie trzeba rozbierać przodu ani jak jest afn tylko do pompowtrysków, 2.5tdi no i do takiego co ma mati
Paweł J. - 2010-09-09, 08:06
vezet22 napisał/a: | w tym motorze nie trzeba rozbierać przodu |
Widziałem rozebrane 1.6 w a4 u mechanika przy wymianie rozrządu....nie wiem czy miało ściągany pas, ale zderzak na bank.
Dzolo - 2010-10-03, 01:50
Kocham tą V6 . Często miałem okazję latać A6 C4 2.8. Moim zdaniem
nie realne jest aby taki Pasek był złojony przez TDI .
Lwomati - 2016-05-05, 14:12
SPRZEDANY!
Poszedł ponad miecha temu do Ostrowi Mazowieckiej.
Temat zamykam.
|
|