Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-03-27, 18:52 Zawieszenie Gwintowane Do Ventyla
witam wszystkich i chciałbym uzyskac od was opinie na temat tego zawieszenia http://allegro.pl/item583...awieszenie.html
a mianowicie czy to sie opłaca kupic i założyc, a może juz ktoś z was ma takie zawieszenie zamontowane wiec czekam na opinie
zawiecha wygląda obiecująco, nie wiem jak jest z jej jakością, ale widzę, że ma duże możliwości -12cm z przodu to już coś nie wiem czy ktoś na forum ma zestaw tej firmy, ale zawsze możesz być pierwszy.
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-03-27, 20:48
tego weiteca to i ja widziałem juz 2 raz jest wystawiony nie znam sie za dobrze na tych zawiasach ale jak na moje oko to tylne kolumny są chyba za krótkie jak do vento na tył i nie chcę też kupic kompletnego szrotu , który moze da się zregenerowac a jeśli się nie da zregenrowac to wtedy dopier są ładne schody bo moze się okazac ze nie dostępne sa nowe wkłady albo są ale to kosmiczna cena i bardziej się opłaca dołożyc pare stów i kupic nowy zawias tej samej firmy. Takie kupowanie ma wady i zalety albo bedzie cacy albo złom. a pro po tych nazw szukałem troche po forach i te nazwy MTS, GT CUPLINE i Ta Technix to podobno jeden i ten sam producent tylko produkt pod 3 różnymi nazwami
pawelvwgti, wiem o co chodzi sam ostatnio szukałem gwinta i miałem kupywac nowy mtsa, ale wkoncu się zdecydowałem na używke i jestem zadowolony napewno bym go na nic innego nie zamienił
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
szukałem troche po forach i te nazwy MTS, GT CUPLINE i Ta Technix to podobno jeden i ten sam producent tylko produkt pod 3 różnymi nazwami
mylisz się kolego, całkiem inaczej się jezdzi na tych gwintach
Ta Technix jest bardziej twardy, natomiast mts troche bardziej łagodny i przyjemniejszy, zależy co kto lubi.
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-03-28, 16:48
SCAND miałeś możliwośc jeździc na jednym i drugim zawiasie i tak według ciebie który zawias jest lepszy MTS czy Ta technix i który dłużej wytrzyma na naszych dziurawych drogach przy ostrożnej eksploatacji
A w codziennej eksploatacji no i przy zachowaniu wmiare z komfortu jazdy w co lepiej zainwestować w gwinty czy poprostu założyć sprężyny same? Chodzi mi oto aby tylko obniżyć auto o parę centymetrów i zachować wmiare dobry komfort jazdy.
pawelvwgti, moim skromnym zdaniem to mts jest troszke bardziej komfortowy, a ta Ta Technix to beton.
Zbleś, zalezy ile centymetrów chcesz obniżyć, Jeśli chcesz mieć troche niżej i przy tym jeszcze w miare jako taki komfort to tylko Kit. Same sprężyny to tak do -4cm, ale najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie sportowego amora i sportowych sprezyn.
Tak myślałem że ok 6cm z przodu i 4 cm z tyłu a jakie wtedy byście zaproponowali rozwiązanie i jakiej firmy najlepiej? Tak żeby co 3 miesiące tego nie zmieniać bo sie rozleci na naszych pięknych drogach
Jak chcesz z przodu obniżyc -60, to musisz mieć sportowe amory. Dobrym rozwiązaniem
jest cały zestawik z tylną regulacja talerzyka. Na allegro masz np. mts i kiedyś widziałem taki zestawik z Fk. Musisz poszukać, ogólnie autko jest sztywniejsze na takim kicie a zarazem dość komfortowe. Jeżdziłem jeden sezon na takim kicie i było ok.
No o takim zestawie mówiłem, masz dwuletnią gwarancje i pewność że Ci troche taki zawias potrzyma i nie jest po przejściach. Ja jeździłem na identycznym zestawie, tylko firmy Fk i było niżej i w miare komfortowo. Jeśli planujesz jednak większą zabawe z vento, czyli zmiane koła lub spuszczenie go troche niżej to wtedy warto się zastanowić nad gwintem. Ale wtedy zapomni o komforcie
Z tego co pamiętam to kolega 100P ma kit mts, możesz zagadać z nim jak się sprawuje.
Obecnie przód jest wyżej niż tył nawet bez żywego ducha w środku i to mi się nie podoba a jak na tył 3 osoby wsiądą do szoruje dupą po asfalcie i tu moje pytanie czy jak zastosuje tą zawieszke to czy nie bede miał podobnego efektu?? Od razu mówie że nie zależy mi na konkretnej glebie tylko chce go trochę obniżyć żeby był sztywniejszy niz teraz bo przy większych prędkościach rzuca autkiem na zakrętach. Może ktoś coś więcej powiedzieć o tym zestawie??
Amorki też sa do wimiany bo na dolkach dobija do konca a pozatym z przodu od kierowcy mam luz na kolumnie (jak podniose na windzie to jest luz ok 3 cm) i to tez mam do zrobienia. Ale najbardziej martwi mnie ten tyl bo mam gaz i to jest juz jakies obciążenie a nie chce miec takiego efektu jaki mam. Poadrawiam. Inne opinie mile widziane
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-12, 18:04
Też mam LPG (60L) ....takie samo obciążenie jak na samej benzynie...co prawda butla waży trochę ale LPG jest lżejszy od BP i przy zatankowaniu do pełna mniej/więcej ten sam efekt.
Jeśli założysz nowe amorki np gazówki (twardsze od olejowych), polikwidujesz wszystkie luzy w zawiasie, wyprofilujesz sobie wysokość tyłu, dasz dobre koło to się zdziwisz jak vento potrafi trzymać w zakrętach
A mozesz mi cos doradzic co z tym tylem zrobic?? Czytalem opinie ze seria w vento to jest lipa wiec chce cos mocniejszego. Twoje rozwiazanie raczej nie wchodzi w gre bo amorki beda nowe a jak zrobie z nimi tak jak ty to bedzie po gwarancji. Podoba mi sie ventka Spyro on ma podobno jakies wzmacniane sprężynki i tu pyt czy dostane takie w normalnym sklepie czy musze z nim pogadac?? Inne rozwiazanie to sprezynki od passata b3 variant. Sam juz nie wiem ktore rozwiazanie byloby najlepsze.... Amorki jakie mi polecaja to Bilstein...
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-12, 18:22
piotrekb90 napisał/a:
a jak zrobie z nimi tak jak ty to bedzie po gwarancji
A to dlaczego
piotrekb90 napisał/a:
Inne rozwiazanie to sprezynki od passata b3 variant
Przemolas ma sprężyny od golfa kombi.
piotrekb90 napisał/a:
Czytalem opinie ze seria w vento to jest lipa wiec chce cos mocniejszego
Też jak kupiłem vento to w zakrętach nie było źle, ale dobrze tez nie było.
piotrekb90 napisał/a:
A mozesz mi cos doradzic co z tym tylem zrobic??
Ja najpierw dałem dystans pod kielich 40mm....a na jesieni kupiłem używki sprężyny od vento, ale te mocniejsze które podniosły 25mm....i teraz mam na plusie 65mm w stosunku do tego co kupiłem.
Twoje rozwiazanie raczej nie wchodzi w gre bo amorki beda nowe a jak zrobie z nimi tak jak ty to bedzie po gwarancji.
Jak bedziesz sam zakladal to i tak bedziesz mial po gwarancji
Chyba ze dasz zarobic jakiemus mechaniorowi co ci podbije gwarancje.
Ja mam amorki blisteina gazowe i sa ok. Po zmianie samych amorow samochod podniosl sie o okolo 1 cm. Teraz zmienilem sprezynki i jest rewelka ale to masz temat nizej opisane.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-13, 09:21
babyy82 napisał/a:
Jak bedziesz sam zakladal to i tak bedziesz mial po gwarancji
Chyba wiem o co chodzi...zapewne o to jak wepchnąć dystans pod kielich...pewnie piotrekb90, myśli że bedą znaki. Otóż gdy kupowałem amorki (KYB) to one nie maja w zestawie kielichów (tylko na tyle)...trzeba dopłacić i kupić je osobno, ale tak czy siak kielichy nie są na amortyzatorze, więc musisz je wcisnąć, bez znaczenia czy wciśniesz je z dystansem czy też nie. Obecnie mam amortyzatory KYB a kielich z Monroe (moje poprzednie amortyzatory).
Oczywiście brak kielicha jest w KYB-jak w innych markach-tego nie wiem.
No ale zaraz, zaraz....chyba zboczyliśmy z tematu...miało być o gwincie, czyli o obniżeniu auta a my tu chcemy podnosić.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-05-13, 09:22, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 2009-05-13, 14:07 Re: Zawieszenie Gwintowane Do Ventyla
pawelvwgti napisał/a:
witam wszystkich i chciałbym uzyskac od was opinie na temat tego zawieszenia http://allegro.pl/item583...awieszenie.html
a mianowicie czy to sie opłaca kupic i założyc, a może juz ktoś z was ma takie zawieszenie zamontowane wiec czekam na opinie
Ja sam osobiście nie śmigam jeszcze na gwincie ale z tego co od chłopaków co śmigają na glebie słyszałem że ten gwint to żadna rewelka żywotności to długiej nie ma i polecaja dołożyć parę groszy i kupić coś lepszego chociażby MTS technik bo jest podobno bardziej wytrzymały
_________________ Vento wersja silver & black
Ostatnio zmieniony przez piru 2009-05-13, 14:08, w całości zmieniany 1 raz
Na drugim forum bedzie promocja na MTS Technik. Komplet za 1000zl
Pytanie tylko jak sie taki gwint sprawuje.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-05-13, 15:47
koledzy tu macie wszystko na temat tego gwintu co kolega pytał w temacie http://vwzone.pl/forum/vi...w=unread#unread koles sprzedaje juz jakiś czas i narazie chyba nikt nie narzeka, a no i na allegro to własnie on sprzedaje.
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-05-19, 21:10
To Ja się wypowiem.
Od miesiąca gonie na MTS skręcony 120/105mm (można skręcić 130/130mm)
i powiem że bałem się zakładać "sport" zawias bo potem auto się tłucze, wszystko
trzeszczy no i totalny brak komfortu ( przynajmniej tak było w zawiasach, które zakładali moi znajomi )
Wybrałem gwint MTS bo pomimo tego że jest to sport zawias to daje jeszcze namiastke komfortu.
W aucie nic nie trzeszczy, nie stuka ( choć to mi nie grozi bo wszystko nowe na zawiasie). Zawias nawet wybacza wpadke w dziure.
Ogólnie jestem zadowolony z zakupu.
I tak to u mnie wygląda
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum