Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zawieszenie Gwintowane Do Ventyla
Autor Wiadomość
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-03-27, 18:52   Zawieszenie Gwintowane Do Ventyla

witam wszystkich i chciałbym uzyskac od was opinie na temat tego zawieszenia http://allegro.pl/item583...awieszenie.html
a mianowicie czy to sie opłaca kupic i założyc, a może juz ktoś z was ma takie zawieszenie zamontowane wiec czekam na opinie
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-27, 19:28   

zawiecha wygląda obiecująco, nie wiem jak jest z jej jakością, ale widzę, że ma duże możliwości -12cm z przodu to już coś ;) nie wiem czy ktoś na forum ma zestaw tej firmy, ale zawsze możesz być pierwszy.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
SCAND 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 304
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-03-27, 19:41   

jeżdziłem na czymś takim ostatnio w mk2 i nie polecam
ma krótką żywotność i jakoś tak dziwnie się jeżdziło na tym zawieszeniu

Lepiej mts lub używke z małym przebiegiem
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-27, 20:08   

Widziałem dzisiaj na allegro ładnego Weitec-a za 990 pare zlotych bardziej bym polecił niż to nowe

http://allegro.pl/item595...ibiza_golf.html
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
Ostatnio zmieniony przez Respect 2009-03-27, 20:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-03-27, 20:48   

tego weiteca to i ja widziałem juz 2 raz jest wystawiony nie znam sie za dobrze na tych zawiasach ale jak na moje oko to tylne kolumny są chyba za krótkie jak do vento na tył i nie chcę też kupic kompletnego szrotu , który moze da się zregenerowac a jeśli się nie da zregenrowac to wtedy dopier są ładne schody bo moze się okazac ze nie dostępne sa nowe wkłady albo są ale to kosmiczna cena i bardziej się opłaca dołożyc pare stów i kupic nowy zawias tej samej firmy. Takie kupowanie ma wady i zalety albo bedzie cacy albo złom. a pro po tych nazw szukałem troche po forach i te nazwy MTS, GT CUPLINE i Ta Technix to podobno jeden i ten sam producent tylko produkt pod 3 różnymi nazwami
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-27, 21:30   

pawelvwgti, wiem o co chodzi sam ostatnio szukałem gwinta i miałem kupywac nowy mtsa, ale wkoncu się zdecydowałem na używke i jestem zadowolony napewno bym go na nic innego nie zamienił
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
SCAND 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 304
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-03-27, 21:59   

pawelvwgti napisał/a:
szukałem troche po forach i te nazwy MTS, GT CUPLINE i Ta Technix to podobno jeden i ten sam producent tylko produkt pod 3 różnymi nazwami



mylisz się kolego, całkiem inaczej się jezdzi na tych gwintach
Ta Technix jest bardziej twardy, natomiast mts troche bardziej łagodny i przyjemniejszy, zależy co kto lubi.
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-03-28, 16:48   

SCAND miałeś możliwośc jeździc na jednym i drugim zawiasie i tak według ciebie który zawias jest lepszy MTS czy Ta technix i który dłużej wytrzyma na naszych dziurawych drogach przy ostrożnej eksploatacji
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-03-28, 16:57   

a możecie mi powiedziec dlaczego pod moim nickiem jest napis autostopowicz i gdzie to można zmienic lub kto to może zmienic
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-28, 17:15   

pawelvwgti napisał/a:
dlaczego pod moim nickiem jest napis autostopowicz

Po prostu masz mało postów....z czasem gdy bedzie ich przybywac będziesz awansował i napis bedzie CI się zmieniać.
 
 
Zbleś 
Kierowca eLki



Silnik: 2,0l
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańs / Pszczółki
Wysłany: 2009-03-28, 20:02   

A w codziennej eksploatacji no i przy zachowaniu wmiare z komfortu jazdy w co lepiej zainwestować w gwinty czy poprostu założyć sprężyny same? Chodzi mi oto aby tylko obniżyć auto o parę centymetrów i zachować wmiare dobry komfort jazdy.
_________________

 
 
SCAND 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 304
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-03-28, 20:32   

pawelvwgti, moim skromnym zdaniem to mts jest troszke bardziej komfortowy, a ta Ta Technix to beton.



Zbleś, zalezy ile centymetrów chcesz obniżyć, Jeśli chcesz mieć troche niżej i przy tym jeszcze w miare jako taki komfort to tylko Kit. Same sprężyny to tak do -4cm, ale najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie sportowego amora i sportowych sprezyn.
 
 
Zbleś 
Kierowca eLki



Silnik: 2,0l
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańs / Pszczółki
Wysłany: 2009-03-29, 12:13   

Tak myślałem że ok 6cm z przodu i 4 cm z tyłu a jakie wtedy byście zaproponowali rozwiązanie i jakiej firmy najlepiej? Tak żeby co 3 miesiące tego nie zmieniać bo sie rozleci na naszych pięknych drogach
_________________

 
 
SCAND 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 304
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-03-29, 13:06   

Jak chcesz z przodu obniżyc -60, to musisz mieć sportowe amory. Dobrym rozwiązaniem
jest cały zestawik z tylną regulacja talerzyka. Na allegro masz np. mts i kiedyś widziałem taki zestawik z Fk. Musisz poszukać, ogólnie autko jest sztywniejsze na takim kicie a zarazem dość komfortowe. Jeżdziłem jeden sezon na takim kicie i było ok.
 
 
Zbleś 
Kierowca eLki



Silnik: 2,0l
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańs / Pszczółki
Wysłany: 2009-03-29, 13:56   

http://www.allegro.pl/ite...6_2_0_40mm.html

mówisz o czymś takim warte jest swojej ceny czy szukać czegoś innego
_________________

 
 
SCAND 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 304
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-03-29, 14:56   

No o takim zestawie mówiłem, masz dwuletnią gwarancje i pewność że Ci troche taki zawias potrzyma i nie jest po przejściach. Ja jeździłem na identycznym zestawie, tylko firmy Fk i było niżej i w miare komfortowo. Jeśli planujesz jednak większą zabawe z vento, czyli zmiane koła lub spuszczenie go troche niżej to wtedy warto się zastanowić nad gwintem. Ale wtedy zapomni o komforcie :faja:


Z tego co pamiętam to kolega 100P ma kit mts, możesz zagadać z nim jak się sprawuje.
 
 
Zbleś 
Kierowca eLki



Silnik: 2,0l
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańs / Pszczółki
Wysłany: 2009-03-29, 15:52   

ok dzięki jak kupie i założę to wstawię fotki jak to wygląda razem z alu 15 bo już je mam kupione
_________________

 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-05-12, 16:21   

Przymierzam sie do zmiany zawieszki w moim ventylu i chciałbym go trosze obniżyć. Zastanawiam się właśnie nad tym zestawem
http://www.allegro.pl/ite...6_2_0_40mm.html

Obecnie przód jest wyżej niż tył nawet bez żywego ducha w środku i to mi się nie podoba a jak na tył 3 osoby wsiądą do szoruje dupą po asfalcie i tu moje pytanie czy jak zastosuje tą zawieszke to czy nie bede miał podobnego efektu?? Od razu mówie że nie zależy mi na konkretnej glebie tylko chce go trochę obniżyć żeby był sztywniejszy niz teraz bo przy większych prędkościach rzuca autkiem na zakrętach. Może ktoś coś więcej powiedzieć o tym zestawie??
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-12, 16:31   

piotrekb90 napisał/a:
Obecnie przód jest wyżej niż tył nawet bez żywego ducha w środku i to mi się nie podoba a jak na tył 3 osoby wsiądą do szoruje dupą po asfalcie

Dużo vent tak ma...siadły Ci sprężyny ;)

piotrekb90 napisał/a:
czy jak zastosuje tą zawieszke to czy nie bede miał podobnego efektu??

Zdaje się że tył można regulować więc powinno być OK.

piotrekb90 napisał/a:
przy większych prędkościach rzuca autkiem na zakrętach

A to nie dobrze....masz sprawne amortyzatory ??
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
  Wysłany: 2009-05-12, 17:58   

Amorki też sa do wimiany bo na dolkach dobija do konca a pozatym z przodu od kierowcy mam luz na kolumnie (jak podniose na windzie to jest luz ok 3 cm) i to tez mam do zrobienia. Ale najbardziej martwi mnie ten tyl bo mam gaz i to jest juz jakies obciążenie a nie chce miec takiego efektu jaki mam. Poadrawiam. Inne opinie mile widziane :]
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-12, 18:04   

Też mam LPG (60L) ....takie samo obciążenie jak na samej benzynie...co prawda butla waży trochę ale LPG jest lżejszy od BP i przy zatankowaniu do pełna mniej/więcej ten sam efekt.

Jeśli założysz nowe amorki np gazówki (twardsze od olejowych), polikwidujesz wszystkie luzy w zawiasie, wyprofilujesz sobie wysokość tyłu, dasz dobre koło to się zdziwisz jak vento potrafi trzymać w zakrętach ;)
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-05-12, 18:10   

A mozesz mi cos doradzic co z tym tylem zrobic?? Czytalem opinie ze seria w vento to jest lipa wiec chce cos mocniejszego. Twoje rozwiazanie raczej nie wchodzi w gre bo amorki beda nowe a jak zrobie z nimi tak jak ty to bedzie po gwarancji. Podoba mi sie ventka Spyro on ma podobno jakies wzmacniane sprężynki i tu pyt czy dostane takie w normalnym sklepie czy musze z nim pogadac?? Inne rozwiazanie to sprezynki od passata b3 variant. Sam juz nie wiem ktore rozwiazanie byloby najlepsze.... Amorki jakie mi polecaja to Bilstein...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-12, 18:22   

piotrekb90 napisał/a:
a jak zrobie z nimi tak jak ty to bedzie po gwarancji

A to dlaczego ??

piotrekb90 napisał/a:
Inne rozwiazanie to sprezynki od passata b3 variant

Przemolas ma sprężyny od golfa kombi.

piotrekb90 napisał/a:
Czytalem opinie ze seria w vento to jest lipa wiec chce cos mocniejszego

Też jak kupiłem vento to w zakrętach nie było źle, ale dobrze tez nie było.

piotrekb90 napisał/a:
A mozesz mi cos doradzic co z tym tylem zrobic??

Ja najpierw dałem dystans pod kielich 40mm....a na jesieni kupiłem używki sprężyny od vento, ale te mocniejsze które podniosły 25mm....i teraz mam na plusie 65mm w stosunku do tego co kupiłem.

Cytat:
Amorki jakie mi polecaja to Bilstein...

Dobry wybór...od siebie dorzucę sachs i kyb.
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-05-12, 23:42   

Cytat:
Twoje rozwiazanie raczej nie wchodzi w gre bo amorki beda nowe a jak zrobie z nimi tak jak ty to bedzie po gwarancji.


Jak bedziesz sam zakladal to i tak bedziesz mial po gwarancji :P
Chyba ze dasz zarobic jakiemus mechaniorowi co ci podbije gwarancje.

Ja mam amorki blisteina gazowe i sa ok. Po zmianie samych amorow samochod podniosl sie o okolo 1 cm. Teraz zmienilem sprezynki i jest rewelka ale to masz temat nizej opisane.
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-13, 09:21   

babyy82 napisał/a:
Jak bedziesz sam zakladal to i tak bedziesz mial po gwarancji :P

Chyba wiem o co chodzi...zapewne o to jak wepchnąć dystans pod kielich...pewnie piotrekb90, myśli że bedą znaki. Otóż gdy kupowałem amorki (KYB) to one nie maja w zestawie kielichów (tylko na tyle)...trzeba dopłacić i kupić je osobno, ale tak czy siak kielichy nie są na amortyzatorze, więc musisz je wcisnąć, bez znaczenia czy wciśniesz je z dystansem czy też nie. Obecnie mam amortyzatory KYB a kielich z Monroe (moje poprzednie amortyzatory).

Oczywiście brak kielicha jest w KYB-jak w innych markach-tego nie wiem.

No ale zaraz, zaraz....chyba zboczyliśmy z tematu...miało być o gwincie, czyli o obniżeniu auta a my tu chcemy podnosić. :P
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-05-13, 09:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-05-13, 09:58   

W Blisteinach kielichy sa na amorach co nie przeszkadza w ich zdjeciubez zadnego problemu.
Tygrysie ja obnizalem tyl podnoszac go :P :D
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
piru 
Zapalony Ventkarz
Ventka 1,9 D 92 r


Silnik: diesel
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: cz-wa
Wysłany: 2009-05-13, 14:07   Re: Zawieszenie Gwintowane Do Ventyla

pawelvwgti napisał/a:
witam wszystkich i chciałbym uzyskac od was opinie na temat tego zawieszenia http://allegro.pl/item583...awieszenie.html
a mianowicie czy to sie opłaca kupic i założyc, a może juz ktoś z was ma takie zawieszenie zamontowane wiec czekam na opinie



Ja sam osobiście nie śmigam jeszcze na gwincie ale z tego co od chłopaków co śmigają na glebie słyszałem że ten gwint to żadna rewelka :( żywotności to długiej nie ma i polecaja dołożyć parę groszy i kupić coś lepszego chociażby MTS technik bo jest podobno bardziej wytrzymały :D
_________________
Vento wersja silver & black
Ostatnio zmieniony przez piru 2009-05-13, 14:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-05-13, 14:25   

Panowie co myslicie o tym??
http://www.allegro.pl/ite...rado_caddy.html
_________________

Mój Yachting

 
 
piru 
Zapalony Ventkarz
Ventka 1,9 D 92 r


Silnik: diesel
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: cz-wa
Wysłany: 2009-05-13, 14:30   

Buli napisał/a:
Panowie co myslicie o tym??
http://www.allegro.pl/ite...rado_caddy.html


Buli to jest dokładnie ten sam gwint TA technik co w pierwszym poście :bezradny: :bezradny: :bezradny: tylko inna firma go sprzedaje :P
_________________
Vento wersja silver & black
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-05-13, 14:32   

no to skad takie roznice w cenach bo juz niewiem?
_________________

Mój Yachting

 
 
idgray 
Pan i władca oktanów
vwVento-Fans.com


Silnik: z przodu
Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 1419
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2009-05-13, 14:32   

Buli, czytaj uważnie treść bo można się nadziać ;)
Cytat:
UWAGA!!! NA tej aukcji kupujesz tylko przód lub tył
_________________
vwVento-Fans.com
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-05-13, 14:37   

Na drugim forum bedzie promocja na MTS Technik. Komplet za 1000zl
Pytanie tylko jak sie taki gwint sprawuje.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2009-05-13, 15:00   

musicie sie zapytac marco polo on smiga na nim :D
a morzecie mi cos doradzic
szukam betonu :D gwinta oczywiscie
_________________

 
 
Cybul 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 tdi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 341
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-05-13, 15:47   

koledzy tu macie wszystko na temat tego gwintu co kolega pytał w temacie http://vwzone.pl/forum/vi...w=unread#unread koles sprzedaje juz jakiś czas i narazie chyba nikt nie narzeka, a no i na allegro to własnie on sprzedaje.
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-05-19, 21:10   

To Ja się wypowiem.
Od miesiąca gonie na MTS skręcony 120/105mm (można skręcić 130/130mm)
i powiem że bałem się zakładać "sport" zawias bo potem auto się tłucze, wszystko
trzeszczy no i totalny brak komfortu ( przynajmniej tak było w zawiasach, które zakładali moi znajomi )
Wybrałem gwint MTS bo pomimo tego że jest to sport zawias to daje jeszcze namiastke komfortu.
W aucie nic nie trzeszczy, nie stuka ( choć to mi nie grozi bo wszystko nowe na zawiasie). Zawias nawet wybacza wpadke w dziure.
Ogólnie jestem zadowolony z zakupu.
I tak to u mnie wygląda

_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
Ostatnio zmieniony przez pablo170 2009-05-19, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 11