Wysłany: 2008-02-21, 14:46 Chce kupic Vento i prosze o opinie.
Witam jestem nowy na tym forum.Przepraszam jeżeli umieściłem posta w złym miejscu.Mam prośbę do was bo pewnie sie znacie a ja jestem zielony.Znalazłem fajne vento. 1900 cm3, olej napędowy Rok 1994.I chciałem uzyskać opinie was kierowców vento.Informacje na temat silnika,karoserii i awaryjności tego autka jeżeli takowe występują..I wo gule żebyście wypowiedzieli sie na temat niego i ogólnie vento..Czy ta cena jest odpowiednia.Dzieki wielkie i czekam na odpowiedzi.A oto link do tego cacka Volkswagen Vento
Ostatnio zmieniony przez dzonson 2008-02-21, 15:05, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 11 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2008-02-21, 16:43
1,9 TDI dobry silniczek, malo pali, malo awaryjny, tanie czesci.
za 10tys i rok 94..... mogloby byc ciut lepiej. no ale TDi najlepiej cene trzymaja. nawet chyba lepiej od VRek. nie ma klimy duzy minus, ABS, poduszek. z zewnatrz wyglada ok.stare lampy z tylu. rdza go napewno wpiep.... w miejscach tych co zwykle. poszukasz na forum to znajdziesz. ja bym dolozyl te 3tys i kupil 96-97 z klima, ABS, poduchami, elektryka.
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-02-21, 17:25
rewelacyjna cena to nie jest ( zalezy ile zejdziesz ) cena przecietna o no ale jesli po zakupie auta chcesz jak najmniej stracic na wartosci jak pise kovval, to to dobry wybor. silnik nie dosc, ze oszczedny, to mocny ( jesli jestes amatorem diezli to w sam raz, a jesi masz dojscie do jakiejs tanszej ropki to juz wogole ) ale po wyposarzeniu mozna wnioskowac, ze to zwykla CLka jest-jesli Ci na wyposarzeniu nie zalerzy to spoko, jesli myslisz, ze kupisz takie i moze cos tam pozniej dolozysz(el szyby np), to duzo za to zaplacisz (chyba, ze jakies okazyjnie kupione czesci)
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą