Mam problem otóż po wymianie uszczelki pod głowicą gdy silnik dostał trochę"ognia" zaczęło coś stukać oraz wywaliło mi olej spod filtra oleju. Wywalanie oleju zostało załatwione gdyż zaciął się zaworek w pompie oleju i wymieniłem całą pompę. Teraz mam problem ze stukaniem. Przyczyną jest to że wałek pośredni od aparatu zapłonowego dostał luzu wzdłużnego, a jest napędzany paskiem rozrządu i stuka od 2000 obr/min.
Moje pytanie jest takie: czy da się ten luz jakoś skasować czy mam silnik do wymiany?
z teg co pamietam jak miałem silnik na stole rozbebeszony to gosc tulejki chiał zakładac mosiezne wrazie jak by sie okazało ze luz jest ale było oki. Wiec pojedz zapytaj sie kto by ci to zrobił. Nie obejdzie sie bez wyjecia silnika.
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-11-08, 15:01
Mam 2 silniki na oku z tym że jeden AGG z warszawy za 800zł a drugi pod pułtuskiem z tym że nie wiem czy ten drugi jest jeszcze do wzięcia, a na pewno byłby tańszy. Nie będę już robił kombinacji z tym silnikiem bo to nie ma sensu co miesiąc wsadzam w niego po 300zł i nie chodzi. Teraz najwcześniej kupie sobie silnik na gwiazdkę bo nie mam kasy, chyba że wezmę z 1000zł kredytu i będę miał z głowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum