bandżola Felunek będzie pikny, ten pójdzie na sprzedaz zaraz po ogarnieciu zimówek, coraz bardziej nachodzi mnie na kupno szerokiej stali bo na ori felgach golfik wygląda tragicznie..
pawlunio1987, właśnie tez wszędzie widze ze nie ma się czym przejmować, na poczatek planuje zaatakowac termostat, po sprawdzeniu w wodzie wyjdzie czy to on jest winny czy uszczelka
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
No i wszystko się wyjaśniło Najprawdopodobniej gotowało płyn przez termostat który wogóle się nie otwierał. Zresztą nieważne bo po wymianie termostatu na Wahlera wszystko wróciło do normy
Dzisiaj zrobiony rozrząd więc jeszcze podkładka pod wtryskiem i silnik jak narazie będzie ogarnięty W kolejce już czeka miękka deska
W między czasie jeszcze pomaluje ramiona wycieraczek lusterka itp zeby nie szpeciło
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Parę dni temu udało mi się wyrwać z szrotu manetkę z MFA, jednak z tego co udało mi się wyczytać na necie, w dieselku ogarniecie prawidłowo działajacego MFA to nie taka prosta sprawa
Ale na to czas będzie później bo teraz czeka mnie "kopanie" w schematach żeby odnaleźdź przyczyne nie działającej kontrolki świec żarowych
Obecnie zastanawiam się nad wydechem,a dokładnie jego końcówką bo obecny mi nie leży, tylko zastanawiam sie czy bardziej będą pasowały dwa krany czy jeden grubszy
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Wiązka do licznika nie była właśnie wymieniana. Jesteś pewny z tym jednym pinem? Bo raczej nic innego nie zostało. Chyba że w skrzynce bezpieczników jest taki mostek (czerwony gruby przewód) i tylko jego nie jestem pewien, ale piny porównam bo mam wiązkę od diesla
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
No i wyszło tak jak pisał tom cio, W benzyniaku jest 14 przewodów a w TDi jeden przewód więcej Szybka przekładka wiązki licznika i kontrolka hula aż miło
Miałem trochę czasu więc wpadła brewka, wygłuszenie maski, załozyłem tunel środkowy z duzym schowkiem, ciemne orginalne tło ikon nawiewów, i podłaczyłem porządniej głosniki do radia bo zawsze 4 lepiej zagrają niz 1
Jest już nowy plan wyeksponowania kokpitu w czym pomogą mi wskaźniki z Audi 80
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Poszukałem zdjęć i tak się brewka prezentuje, po kupnie od razu została wyczyszczona i pomalowana w czarny mat
i bestia w nocy z Mk3 kolegi
Efekt postojówek bardzo mi sie podoba, Ledy SMD w halogenach, a w reszta te o szerokim kącie świecenia
I walka z kabelkami przekładka wiązki i opanowywanie kabelków od radia i głośników, wszystko opanowane, tylko syki pasowałoby jakieś konkretniejsze, załozone Radio pioneer mhv 170ub więc koniec udręki z transmiterem
Tuba już czeka wiec teraz powoli można zaczynać polować za wzmacniaczem
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Hmm od zawsze w dwójkach podobały mi się borbety A i zapewne takie koło kiedyś zagości, ale puki co skromne fundusze to celuje w szeroką stal serduszka
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Ponowie potrzebuję porady jako ze ostatnio sprawdzałem stan płynu chłodniczego i zobaczyłem to to od razu nasuwa sie do głowy że uszczelka, a jeszcze bardziej sugerowało to że na miarce troszkę ubywa oleju. Jednak podczas przekładki załozony zbiorniczek nie był od poczatku przejzysty (akuratnie ja go nie zakładałem), pomyslałem ze wyczyszcze zbiorniczek. I gdy odciagałem płyn wygladał tak
Oczywiscie w zbiorniczku pełno czarnej mazi którą z trudem wyplukałem, i tu moje pytanie : czy gdy jest nieszczelność przy głowicy i olej przedostaje się do płynu to pojawia się tylko korzuch w zbiorniczku, czy barwi cały płyn ?
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
czyli najlepiej zrobić eksperyment czy jedno miesza się z drugim Dzisiaj troszkę pojeżdzę i zobacze jak bedzie wygladała sytuacja w zbiorniczku i wszystko bd wiadomo
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
mały aktual, Żeby w Golfie nie było tak cicho wrzuciłem wzmacniacz mac audio 1200W max, i tube jbl 200rms, i od razu jakoś się raźniej zrobiło
jako ze w bagaju nic się nie świeciło zamontowałem tak jak miałem w vento, ventylowskie lampki z podsufitki z tyłu, jak narazie normalne żarówki ale ładniej będzie zimny biały
No i w końcu miękka deska doczekała się załozenia, jak się okazało po ściągnięciu były urwane obydwa mocowania do podszybia i dlatego tak trzeszczała. Teraz wszystko jest porządnie skręcone, podłaczone podświetlenie schowka, przy okazji ściągnietej deski ogranąłem trochę kable żeby się tak nie motały.
Teraz do kompletu pasuje jeszcze oznaczenia GTD
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
W golfie coś tam porzdurałem, jako że w środku troszkę sztyrgotało bo miał za niskie obroty podniosłem mu lekko dawkę uregulowałem obroty i jest git, wymieniony czujnik wstecznych świateł, emblematy w błotniki wolfsburg edition, emblemat z tyłu z golf GTi zmienił się na turbo intercooler, poprawiona folia na halogenach w grillu, pomalowana lotka szyberdachu i wymienione jej przerdzewiałe elementy.
Tak z ciekawosci spróbowałem go wypolerować pastą k2 turbo i miejscami jakiś tam efekt jest ale szału nie ma
została również wymieniona podkładka pod wtryskiem i jest sucho, pasowałoby jeszcze wykombinować osłonę pod silnik bo aż żal patrzeć jak silnik się tak brudzi..
Przerobione podświetlenie panelu nawiewów zrobione na diodzie led, jak narazie biało ale będzie na zielono żeby pasowało do licznika
No i to na co tyle czekałem, czyli krany od tdi'ka Na wydechu jest tylko koncowy tłumik wm sport bez wyciszenia i brzmi świetnie tzn tak https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
No to jakoś nie jestem fanem rynien choć mojemu do rynny i tak było daleko ale to taki sentyment z vento Jak już to niebieski mi się podoba, ale czerwony tak średnio, tzn może i wygląda fajnie ale trzeba dobrze dobrać barwę żeby nie męczyło oczu.
Troszkę insiej z ta klapą, ale fachowcy tak zrobili że wszystko wychodzi W planach jest ori klapa z lotką i zamaskowany przycisk otwierania wtedy będzie pięknie
Za radą chłopaków z vag podkapacie (a właściwie hejtów ) rejestracja załozona na swoje miejsce i nawet nie myślałem że będzie tak spoko wyglądać
No i zmienione podświetlenie na zielony tak żeby nie krasić
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Mały up, jako ze ciekło spod kolektora dolotowego wziałem sie za wymiane uszczelki i miałem go wyczyścić ale okazał się czysty jak łza tak jak kanały w głowicy
Został również obrócony boost pin o 90 stopni i spiłowana podkładka, tylko zastanawia mnie skąd wział się na nim zaschniety brazowy osad
Wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów a sama pokrywa zaworów ładnie wymalowana w czarny mat i od razu mniej szczypie w oczy, a odma została puszczona poza dolot bo trochę oleju było w wężu
Małe przygotowanie do wskaźnika doładowania, czyli radio w konsole środką i mała przeróbka umiejscowienia zapalniczki
I wreszcie wpadł wskaźnik, umiejscowienie bedzie jeszcze przerabiane żeby było ładnie
Jak narazie suszrka dmucha 0,7 bara ale będzię więcej, chcę dojśc do 1 tak bezpiecznie żeby w najblizszym czasie nie było potrzeby wymienia uszczelki pod głowicą
PO obróceniu pina w dolnych obrotach golf zbiera się duzo lepiej ale znowu przy górze szału nie ma i wydaje mi się że to może być przed zbyt niskie doładowanie ale zobaczymy
Czarnego dymu troszkę przybyło, a spalanie z 5.7 do 6.5 zmieniło się na 4.7 do 8.5L/100km
Teraz jeszcze FMIC i można z ciekawości wybrać się na hamownie co tam ciekawego pokaże
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum