Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Golf 2 prodżekt by Tomaszex
Autor Wiadomość
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-12-08, 17:50   

no no coraz ładniejsza ta Twoja bandżola :) :oklaski: jeszcze felunek i będzie miodzio ;)
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2014-12-08, 22:31   

Tomaszex napisał/a:
zauwazyłem że dmucha po odkreceniu korka wlewu oleju,

u mnie tez tak jest i z tego co wyczytałem niema czym sie przejmować :D
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-12-11, 21:39   

bandżola :diabełek: Felunek będzie pikny, ten pójdzie na sprzedaz zaraz po ogarnieciu zimówek, coraz bardziej nachodzi mnie na kupno szerokiej stali bo na ori felgach golfik wygląda tragicznie..

pawlunio1987, właśnie tez wszędzie widze ze nie ma się czym przejmować, na poczatek planuje zaatakowac termostat, po sprawdzeniu w wodzie wyjdzie czy to on jest winny czy uszczelka :)
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-12-21, 22:17   

No i wszystko się wyjaśniło ;) Najprawdopodobniej gotowało płyn przez termostat który wogóle się nie otwierał. Zresztą nieważne bo po wymianie termostatu na Wahlera wszystko wróciło do normy ;)

Dzisiaj zrobiony rozrząd więc jeszcze podkładka pod wtryskiem i silnik jak narazie będzie ogarnięty :) W kolejce już czeka miękka deska



W między czasie jeszcze pomaluje ramiona wycieraczek lusterka itp zeby nie szpeciło :faja:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-12-21, 23:42   

Zawsze mnie ciekawiło: te "miękkie deski" różnią się jeszcze czymś czy tyle zachodu żeby dotknąć palcem i trochę wgnieść deskę rozdzielczą?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
pawlik1993 
Zapalony Ventkarz
Golf mkII



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2014-12-22, 10:03   

jak nacsniesz sa miekcejsze bo tamte typowy plastik i sa przyjemniejsze dla oka :)
NAjbardziej miekkie sa USA tamte to juz mieciutkie jak podusia :P
_________________
Diesel musi dymić

oferujemy:
-uslugi blacharsko lakiernicze
-elektryka samochodowa
-Swapy silnikow
-remonty silnikow
Wszystko w przystepnych cenach
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-12-22, 12:28   

tom cio napisał/a:
Zawsze mnie ciekawiło: te "miękkie deski" różnią się jeszcze czymś czy tyle zachodu żeby dotknąć palcem i trochę wgnieść deskę rozdzielczą?

o dokładnie mam to samo zdanie :D ale optycznie wydaje mi się że troszkę ładniej wygląda, no i sam fakt że jest miękka a nie twarda :p
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-01-04, 15:58   

Parę dni temu udało mi się wyrwać z szrotu manetkę z MFA, jednak z tego co udało mi się wyczytać na necie, w dieselku ogarniecie prawidłowo działajacego MFA to nie taka prosta sprawa :buuu:

Ale na to czas będzie później bo teraz czeka mnie "kopanie" w schematach żeby odnaleźdź przyczyne nie działającej kontrolki świec żarowych :beczy:

Obecnie zastanawiam się nad wydechem,a dokładnie jego końcówką bo obecny mi nie leży, tylko zastanawiam sie czy bardziej będą pasowały dwa krany czy jeden grubszy :co?:

_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-01-04, 22:06   

Co do kontrolki sprawdz zarowke, przekaznik swiec zarowych. Co do wydechu jeden grubszy ale z glowa.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-01-04, 22:26   

muchomorek165 napisał/a:
Co do kontrolki sprawdz zarowke, przekaznik swiec zarowych.


Żarówka wymieniana, przekaźnik dobry, świece grzeją słychac pyknięcie, na liczniku ścieżki były sprawdzane więc to raczej nie wina licznika :buuu:

Własnie jeden będzie chyba ciekawiej wyglądał :faja:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-04, 23:31   

Zmieniałeś wiązkę licznika przy swapie? Dieslowska ma jeden kabelek więcej właśnie do kontrolki grzania świec.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-01-05, 08:44   

Wiązka do licznika nie była właśnie wymieniana. Jesteś pewny z tym jednym pinem? Bo raczej nic innego nie zostało. Chyba że w skrzynce bezpieczników jest taki mostek (czerwony gruby przewód) i tylko jego nie jestem pewien, ale piny porównam bo mam wiązkę od diesla
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-05, 09:27   

Wiesz na mk2 to się w sumie nie znam, ale w vencie tak jest na 100%.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-01-20, 00:35   

No i wyszło tak jak pisał tom cio, W benzyniaku jest 14 przewodów a w TDi jeden przewód więcej :D Szybka przekładka wiązki licznika i kontrolka hula aż miło :diabełek:

Miałem trochę czasu więc wpadła brewka, wygłuszenie maski, załozyłem tunel środkowy z duzym schowkiem, ciemne orginalne tło ikon nawiewów, i podłaczyłem porządniej głosniki do radia bo zawsze 4 lepiej zagrają niz 1 :diabełek:

Jest już nowy plan wyeksponowania kokpitu w czym pomogą mi wskaźniki z Audi 80 :cheesburger:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-01-26, 21:09   

Poszukałem zdjęć i tak się brewka prezentuje, po kupnie od razu została wyczyszczona i pomalowana w czarny mat :)





i bestia w nocy z Mk3 kolegi :faja:



Efekt postojówek bardzo mi sie podoba, Ledy SMD w halogenach, a w reszta te o szerokim kącie świecenia ;)

I walka z kabelkami :mur: przekładka wiązki i opanowywanie kabelków od radia i głośników, wszystko opanowane, tylko syki pasowałoby jakieś konkretniejsze, załozone Radio pioneer mhv 170ub więc koniec udręki z transmiterem :diabełek:



Tuba już czeka wiec teraz powoli można zaczynać polować za wzmacniaczem :dresik:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
Ostatnio zmieniony przez Tomaszex 2015-01-26, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-26, 21:36   

Ladna dwojka ale mi te felgi nie pasuja jakies steffany może? ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-01-28, 20:54   

Hmm od zawsze w dwójkach podobały mi się borbety A i zapewne takie koło kiedyś zagości, ale puki co skromne fundusze to celuje w szeroką stal serduszka ;)
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-02-05, 20:18   

Ponowie potrzebuję porady :hmmm: jako ze ostatnio sprawdzałem stan płynu chłodniczego i zobaczyłem to
to od razu nasuwa sie do głowy że uszczelka, a jeszcze bardziej sugerowało to że na miarce troszkę ubywa oleju. Jednak podczas przekładki załozony zbiorniczek nie był od poczatku przejzysty (akuratnie ja go nie zakładałem), pomyslałem ze wyczyszcze zbiorniczek. I gdy odciagałem płyn wygladał tak


Oczywiscie w zbiorniczku pełno czarnej mazi którą z trudem wyplukałem, i tu moje pytanie : czy gdy jest nieszczelność przy głowicy i olej przedostaje się do płynu to pojawia się tylko korzuch w zbiorniczku, czy barwi cały płyn ? :co?:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-02-05, 20:48   

Raczej tylko kożuch, ale w sumie zależy to również od samego płynu i oleju czy nie da się ich wymieszać ze sobą.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Budda 
Ventofan



Silnik: AAZ
Wiek: 28
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 136
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 2015-02-06, 00:01   

U mnie było podobnie jak chłodniczka oleju była do wymiany.
_________________
Oldschool diesel :P
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-02-07, 12:50   

czyli najlepiej zrobić eksperyment czy jedno miesza się z drugim :diabełek: Dzisiaj troszkę pojeżdzę i zobacze jak bedzie wygladała sytuacja w zbiorniczku i wszystko bd wiadomo :)
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-02-14, 16:38   

mały aktual, Żeby w Golfie nie było tak cicho wrzuciłem wzmacniacz mac audio 1200W max, i tube jbl 200rms, i od razu jakoś się raźniej zrobiło :D


jako ze w bagaju nic się nie świeciło zamontowałem tak jak miałem w vento, ventylowskie lampki z podsufitki z tyłu, jak narazie normalne żarówki ale ładniej będzie zimny biały :faja:

No i w końcu miękka deska doczekała się załozenia, jak się okazało po ściągnięciu były urwane obydwa mocowania do podszybia i dlatego tak trzeszczała. Teraz wszystko jest porządnie skręcone, podłaczone podświetlenie schowka, przy okazji ściągnietej deski ogranąłem trochę kable żeby się tak nie motały.
Teraz do kompletu pasuje jeszcze oznaczenia GTD :diabełek:



_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-04-09, 21:17   

W golfie coś tam porzdurałem, jako że w środku troszkę sztyrgotało bo miał za niskie obroty podniosłem mu lekko dawkę uregulowałem obroty i jest git, wymieniony czujnik wstecznych świateł, emblematy w błotniki wolfsburg edition, emblemat z tyłu z golf GTi zmienił się na turbo intercooler, poprawiona folia na halogenach w grillu, pomalowana lotka szyberdachu i wymienione jej przerdzewiałe elementy.

Tak z ciekawosci spróbowałem go wypolerować pastą k2 turbo i miejscami jakiś tam efekt jest ale szału nie ma :D



została również wymieniona podkładka pod wtryskiem i jest sucho, pasowałoby jeszcze wykombinować osłonę pod silnik bo aż żal patrzeć jak silnik się tak brudzi..
Przerobione podświetlenie panelu nawiewów zrobione na diodzie led, jak narazie biało ale będzie na zielono żeby pasowało do licznika :)



No i to na co tyle czekałem, czyli krany od tdi'ka :faja: Na wydechu jest tylko koncowy tłumik wm sport bez wyciszenia i brzmi świetnie :diabełek: tzn tak https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-04-09, 21:52   

Zdecydowałeś się jednak na dwa krany, prawidłowo.
Zielony licznik panie, wstawiaj tam jakieś niebieskie lub czerwone oświetlenie :D

Ogólnie fajny motyw, z tą przysłoniętą rejestracją z tyłu, dopiero dojrzałem.
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-04-11, 01:42   

No to jakoś nie jestem fanem rynien choć mojemu do rynny i tak było daleko ale to taki sentyment z vento :kot: Jak już to niebieski mi się podoba, ale czerwony tak średnio, tzn może i wygląda fajnie ale trzeba dobrze dobrać barwę żeby nie męczyło oczu.

Troszkę insiej z ta klapą, ale fachowcy tak zrobili że wszystko wychodzi :mur: W planach jest ori klapa z lotką i zamaskowany przycisk otwierania wtedy będzie pięknie :D

Za radą chłopaków z vag podkapacie (a właściwie hejtów :diabełek: ) rejestracja załozona na swoje miejsce i nawet nie myślałem że będzie tak spoko wyglądać :)


No i zmienione podświetlenie na zielony tak żeby nie krasić :D

_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2015-06-02, 22:45   

Mały up, jako ze ciekło spod kolektora dolotowego wziałem sie za wymiane uszczelki i miałem go wyczyścić ale okazał się czysty jak łza tak jak kanały w głowicy :)



Został również obrócony boost pin o 90 stopni i spiłowana podkładka, tylko zastanawia mnie skąd wział się na nim zaschniety brazowy osad :co?:



Wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów a sama pokrywa zaworów ładnie wymalowana w czarny mat i od razu mniej szczypie w oczy, a odma została puszczona poza dolot bo trochę oleju było w wężu :diabełek:






Małe przygotowanie do wskaźnika doładowania, czyli radio w konsole środką i mała przeróbka umiejscowienia zapalniczki



I wreszcie wpadł wskaźnik, umiejscowienie bedzie jeszcze przerabiane żeby było ładnie :faja:



Jak narazie suszrka dmucha 0,7 bara ale będzię więcej, chcę dojśc do 1 tak bezpiecznie żeby w najblizszym czasie nie było potrzeby wymienia uszczelki pod głowicą :diabełek:

PO obróceniu pina w dolnych obrotach golf zbiera się duzo lepiej ale znowu przy górze szału nie ma i wydaje mi się że to może być przed zbyt niskie doładowanie ale zobaczymy :D

Czarnego dymu troszkę przybyło, a spalanie z 5.7 do 6.5 zmieniło się na 4.7 do 8.5L/100km :głupek2:

Teraz jeszcze FMIC i można z ciekawości wybrać się na hamownie co tam ciekawego pokaże :pila:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
pawlik1993 
Zapalony Ventkarz
Golf mkII



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2015-06-07, 18:14   

TD maja potencjał ;p ładnie działasz :)
_________________
Diesel musi dymić

oferujemy:
-uslugi blacharsko lakiernicze
-elektryka samochodowa
-Swapy silnikow
-remonty silnikow
Wszystko w przystepnych cenach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13