Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Kupno Vw Bory!
Autor Wiadomość
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-12-11, 18:57   Kupno Vw Bory!

Witam planuje kupno Vw Bory noi zastanawiam sie z jakim motorem po glowie mi chodza.
1.9 tdi 90km 101km 130km i 150km oraz jednostki benzynowe 2.0 115km i 2.3 150km, ktos cos wie na ich temat? jakies wady? czeste usterki? jak ze sprzeglem? co jeszcze ulega awarii ogolnie w Borach? wiem duzo pytan ale mam dylemat ;) Jakby ktos mial stycznosc niech pisze ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2015-12-11, 20:45   

1.9 tdi 90 km :D
Mój typ :D
Najmniej problematyczny i najtańszy w naprawach ;)

W borach często padał zamek pokrywy bagażnika :)
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-12-11, 21:04   

Jak już na starej pompie to wolałbym 110 KM ;) Minus tylko ten w porównaniu do 90, że ma już dwumase.. Ale przynajmniej 20KM więcej :P Pozostałe silniki diesla są już na pompowtryskach do których powoli zaczynam się przekonywać gdyż sam szukam Bory lub A6 w 1.9 ;)
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-12-12, 10:36   

Wlasnie mnie przeraza dwumasa :]
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2015-12-12, 12:43   

kowal323 napisał/a:
Minus tylko ten w porównaniu do 90

90KM też ma dwumase, ze zwykłym kołem występowały na początku produkcji. Kolega ma agr-a z 1999r i tam już siedział dwumas.
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-12-12, 15:02   

Paweł J. napisał/a:
kowal323 napisał/a:
Minus tylko ten w porównaniu do 90

90KM też ma dwumase, ze zwykłym kołem występowały na początku produkcji. Kolega ma agr-a z 1999r i tam już siedział dwumas.


Po części zwracam honor. W pierwszych AGR'ach przez krótki czas montowali sztywne koło, później już dwumas. Także na starej pompie lepiej już brać 110KM.
A na dwumase są przecież patenty.
Gdy padnie to zawsze możesz wstawić sprzęgło od G60 / VR6 .

Z tych silników benzynowych co wymienił Janek, w 2.3 V5 występowała jeszcze dwumasa. Problem zażegnać można w ten sam sposób, zamach od MK3 VR6 12v i nowe sprzęgło od VR6 i problem znika i taniej wychodzi.

Ja preferuję Diesla więc i go będę Ci polecał. Pytanie tylko ile mocy Ci wystarczy :)
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-12-12, 17:50   

Mam dylemat tez bo kupilbym odrazu Bore ale w wersji US czyli Jette pod ewentualne pozniejsze mody o ile sie zdecyduje, a jak wiadomo takowa idzie znalesc tylko z silnikiem 2.0 115 km wiec sam nie wiem :P Zobaczymy jeszcze mam troche czasu ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-12-12, 18:14   

Bora jako drugie auto czy Vento idzie na sprzedaż ?
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-12-12, 19:52   

vwjanekvento, nie ważne z jakim silnikiem kupisz, każdy może paść. Zastanów nad czym Ci zależy, czy chcesz mieć auto ekonomiczne, rozwojowe, czy z ładnym dźwiękiem i pier...ciem. Najważniejsze żebyś trafił zadbany egzemplarz i każdy wtedy będzie dobry. Gdybym ja był na Twoim miejscu zastanawiał bym się nad 1.9 ARL (umiarkowane spalanie, dość duża moc wyjściowa i rozwojowy motor) a 2.3 V5 najlepiej AQN bo po wymianie wydechu i lekkiej mapie można zrobić ok 190KM, no i zostaje jeszcze jedna możliwość czyli 2.8 V6. I może poszukaj sobie 4motion, żebyś później nie żałował.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-12-13, 11:51   

kowal323 czas pokaze ;) Co do ARL-a to cholernie ciezko znalesc zadbany egzemplarz z takim motorem ;) co dziwne 2.3 V5 sa bardzo tanie, i to mnie dziwi albo sie tak psuja albo nie wiem. Dlatego bardziej brne w kierunku 2.0 115km ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-12-13, 12:01   

2.3 są tanie bo ludzie boją się dużej pojemności -> duże spalanie (teoretycznie), i wysokie opłaty oc.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2016-01-10, 11:16   

Nadal mam dylemat choc mam na oku piekna sztuke 2.0 115km na gwincie i ladnych 18 stkach :P
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2016-01-10, 12:49   

i pewnie jest zielona
;)
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2016-01-10, 13:13   

Wydym nie o ta chodzi jest niebieska na felgach porsche i z ladnym jasnym wnetrzem ;-)
http://olx.pl/oferta/volk...D5-IDdhlTf.html
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2016-01-10, 15:26   

fajna
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2016-01-20, 18:40   

A ma lub mial ktos Panowie doswiadczenia z audi a4 b6?
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2016-01-20, 20:39   

A4 B6 = Passat B5 FL. Auta dobre, awaryjne zawieszenie. Jeśli chcesz bardzo glebić to z przodu górne wahacze opierają się o budę. Co do zakupu to chyba sporo droższe są od Bory?
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2016-01-20, 21:17   

Troszke drozsze czytalem wlasnie o nich na forach to np silniki benzynowe strasznie pozeraja olej, diesle znowu pompowtryski siadaja i dwumas noi do tego te cholerne zawieszenia. Szczerze to nie widze zadnej alternatywy do kupna nowszego auta, wszystko jakies takie badziewne. A znalesc zadbana Bore to taj jak znalesc nie zgnite Vento haha :P
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Barti 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9TDI 1Z
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 20
Skąd: FMI
Wysłany: 2016-01-21, 11:47   

Siemasz, mój brat starszy ma Borę (jeśli nadal cię bory interesują) w TDI 160KM po chip-tuningu na sprzedaż. więcej nic nie wiem, bym musiał się dowiedzieć, a daleko nie masz, jakieś może 100km do niego :)
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2016-02-08, 13:48   

No i tak lipa troche auta ktore do tej pory ogladalem strasznie zaniedbane moje vento jest w lepszym syanie niz te 2 bory ktore widzialem ;)
Pierwsza Bora 2003r 1.9 tdi 130 km 250tys najechane na liczniku kirownica wytarta starsznie i mieszek do tego boczki fotela wygniecione, silnik po odpaleniu chodzil nierowno i poszarpywal lakier do poprawki przelacznik do wymiany (manetka) cena 11000tys, zrezygnowalem bo niestety w moim mniemaniu Bora mial walniete cos kolo 500-600tys km takze odpuscilem.
Druga Bora 1.9tdi 110km silnik ladnie chodzil, przebieg realny 342tys kierownica lekko wytarta jak i mieszek fotel kierowcy lekko wgnieciony, po przejechaniu sie wrazenia super naprawde, sprzeglo ok po wymianie, rozrzad tez po wymianie, widac ze o auto ktos dbal w sensie mechanicznym, lakier niesety pozostawia wiele do zyczenia dach maska blotniki do malowania i dol klapy pozatym ok, cena 8900 ale do zabrania za 8000 mialem wziasc ale nie wiem cos mam jakis dylemat ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
dratek 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 464
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2016-02-10, 18:35   

Ja tam po vencie przez trochę e39 2.0 150 (niebo, a ziemia) Jednak w celach zarobkowych sprzedałem i kupiłem A4 b5 1.8TQ 180KM z gazem z pełnym możliwym wyposażeniem (czarna podsufitka, grzane półskóry, tempomaty itp) (wiem chwalę się, ale cóż :D ) I jestem mega mega zadowolony. Przebieg 290 tyś prawie i raczej realny sądząc po papierach. Dwumasa, może i jest, ale co z tego, co tydzień się to przecież nie psuje. Rozrząd mam po zniżkach (rozwożę części samochodowe) więc tragedii też nie ma. Szukałem wczęsniej też bory, ale tylko 1.8T. 2.3 dla mnie to tylko fajny dźwięk w koncu to nie 4 cylindry, ale spalanie, osiągi i "łatwość" podoszenia mocy całkowicie przekreśla ten silnik stąd też wybór 1.8T (wtryski 380mm, wydech 2.5', fmic, turbo i program = 240KM), czemu audi? Bo takie się trafiło, chociaż z blachą spokój (jak szpachla nie odpadnie :kosci: )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 13