A tymczasem już od roku jest w moim posiadaniu godny następca, czyli Seat Leon 1.9 TDI, fabrycznie wersja Sport, jednak docelowo Cupra. Krótki opis fury:
✔ Silnik: 1.9 TDI, kod ASZ na lekkim dymie + Launch Control i Popcorn limiter, dwumas i sprzęgło Sharan BTB, wydech przelot na małym tłumiku przelotowym, końcówka "Kaliński XXL".
✔ Hamulce: przód 312mm (Audi S3), tył 256 mm nacinane, nawiercane i wentylowane (Cupra), klocki ceramiczne.
✔ Rozpórki przodu góra i dół z Audi S3
✔ Zawieszenie: tył gwint Weitec, przód seria na tulejach Cupry, poliuretan na stabilizatorze
✔ Koła: Ronal LZ 18" 8j + 225/40, na zimę ori 16" Seata
✔ Środek: czarny sufit i reszta środka, czerwone pasy, podświetlenie klamek, gałka z S3, podstopnica i nakładki pedałów Audi TT, kierownica i grzane kubły Top Sport, w słupku mojej roboty boost i temp. oleju.
✔ Z zewnątrz: Kompletny pakiet Cupry (tył do założenia na dniach), niedługo wleci lotka bagażnika własnej roboty na bazie lotki z Cupry, dzienne w halogenach, mała włoska blacha z przodu, ciemne szybki tylne, zaślepka wycieraczki tył, lampy bixenon mojej roboty.
To tyle, ale pewnie o czymś zapomniałem, bo modów jest dużo.
Tak wyglądał pakiet startowy z pierwszą modyfikacją, czyli lampami przednimi:
A tak wygląda teraz:
Więcej na temat samochodu, czyli jak było, a jak jest można zobaczyć na FP: https://www.facebook.com/FakeCupra/ Powoli będę aktualizował, bo przy tej furze wiecznie coś się dzieję, a w głowie milion pomysłów Z czasem postaram się wrzucić także tutaj jakiegoś aktuala
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-11-10, 23:39
Obecnie tylko około 160-170KM, ale jeździ już przyjemnie Docelowo następny Stage to m.in. GTB22 i tyle Niutków ile sprzęgło z Sharana da radę przenieść Powinno być do 250KM/500Nm, aczkolwiek tak jak pisałem, reszta osprzętu zweryfikuje wynik
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-11-11, 22:34
Jeśli chodzi o zawieszenie to przód jest seria, a tył gwint Weiteca maksymalnie podniesiony do góry. Przód i tak pieje, ale może jak dorwę kiedyś jakiś fajny komfortowy gwint/kit to się to zmieni. Generalnie chciałbym uniknąć twardego zawieszenia, bo nie będę ukrywał, że samochód nie jeździ wolno Felga jest 18", postaram się jeszcze wrzucić jakieś fotki z profilu. Fela zostanie, jedynie zmieni pewnie kolor na nieco ciemniejszy.
tom cio napisał/a:
Ten sam dobry styl jak przy Vento Podoba mi się, i auto i ogółem Twój wkład w to auto
Cieszy mnie, że trafia w różne gusta, choć wiadomo, idealny nie jest Powoli trzeba dążyć do ideału
A dziś z okazji chwili wolnego, tak zmienił się tył Leona
Kolory minimalnie nie trybią, bo reszta fury brudna
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-04, 00:13
Wypadałoby odkurzyć trochę temat No to po kolei: kierownica obszyta z delikatnie pogłębionymi kciukami, wpadła lampka kabiny z Passata W8, oczywiście musiałem ją pomalować, żeby pasowała do reszty. Trochę zaspałem z wymianą kół na letnie, ale zaległości nadrobione. Kierunki w błotnikach oklejone z logiem Seata. Zamontowałem też poduszki amorów z Polo 6N, także poszła koza w dół chociaż o ten 1 cm, ale i tak niedosyt pozostał. Kółka zmieniły barwę na nieco bardziej pasującą do samochodu i pomimo nieudolnego lakierowania zostały pokryte kwarcem Na razie tyle, ale to jeszcze nie koniec na ten sezon
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-11, 15:17
A dorzucę jeszcze aktuala co by zachować ciągłość tematu
Leoś już jakiś czas temu dostał wlepy na boki robione na zamówienie przez Przema z "Odjazdowych Naklejek". Skromnie napiszę, że był to strzał w 10 i w końcu fura wygląda tak jak powinna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum