Witam. Panowie i panie, takie pytanko. Macie jakiś patent na odkrecenie rolki napinacza? Śruba objechana a wlozyslo w niej padło w środku.. ta sruba sie wkreca tylko w rolke czy gwint też jest w tej rurce do której jest przykrecona rolka?
PS : nie ma może ktoś nie potrzebnej już rolki używki?
Witam. Panowie i panie, takie pytanko. Macie jakiś patent na odkrecenie rolki napinacza? Śruba objechana a wlozyslo w niej padło w środku.. ta sruba sie wkreca tylko w rolke czy gwint też jest w tej rurce do której jest przykrecona rolka?
PS : nie ma może ktoś nie potrzebnej już rolki używki?
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-08-02, 21:16
Pany mam krótkie pytanie i liczę na krótką odpowiedź. Ostatnio przy gwałtownym dodawaniu gazu miga mi kontrolka "warningu" (tak co od ręcznego). Rzecz się dzieje głównie na jedynce, dwójce, czaaaaasami na trójce. Jak jeżdzę mniej dynamicznie nic takiego nie ma. Rzecz niezależna od obrotów ani temp silnika. Ki pierun to może być
Btw. Tak, żyję ale zalatany ostatnio stąd mniej czasu na forum
Silnik: 1,9 TDI Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 110 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-08-03, 14:49
Hitchhiker, może płynu hamulcowego masz minimum i czujnik czasem łapie za niski poziom. Ja kiedyś coś takiego miałem ale jednorazowo,po dolaniu płynu ustało. Po za tym może czujnik od ręcznego się poluźnia? Pozdro
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-02, 21:23
To znowu ja niestety i znów z problemem. Od kiedy mam Ventyla nigdy nie mialem problemów ze skrzynią i biegi wchodziły jak ta lala. Dziś normalnie dojechałem do pracy, auto postało po czym biegi przestały współpracować. 1 - trzeba się mocno naszarpać, 2 - z dużym oporem, 3 - z lekkim oporem, 4 względnie ok i prawie płynnie, 5- bez problemu. WTF ? Z czego może wynikać takie zachowanie bez wcześniejszych objawów ? Dodam, że olej wymieniany jakiś czas temu (10-20tyś)
Nie poluzowała się taka niewielka obejma na rurce wybieraka? Ona jest zaraz jak się tunel kończy i zaczyna komora silnika, tam się reguluje biegi i może ona coś broi?
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-03, 08:48
tom cio napisał/a:
Nie poluzowała się taka niewielka obejma na rurce wybieraka? Ona jest zaraz jak się tunel kończy i zaczyna komora silnika, tam się reguluje biegi i może ona coś broi?
Sprawdzę to. Póki mam mam jednak dokładniejsze obserwacje. Jak zgaszę silnik i wyłączę zasilanie biegi zaczynają wchodzić gładziutko. Po odpaleniu blokują się i trzeba się szarpać. Gdy ponownie wyłączę silnik i zasilanie wszystko wraca do normy.
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-03, 10:25
Ok, poczytałem trochę, poszukałem i z racji na to, że mi się śpieszy wstawiłem auto do mechaniora z podejrzeniem wysprzęglika. Dzięki Tom cio za podpowiedź
Tyle, że u Ciebie w aam i skrzyni na wodziki nie ma wysprzęglika Jeśli masz linkę z samoregulatorem to do sprawdzenia, jak nie to, to skrzynia pewnie do zdjęcia i coś z dociskiem/tarczą, bo gdyby talerzyk wysprzęglający się uszkodził to pedał wpadłby do podłogi i już nie odbił, inaczej nie ma jak się on popsuć. Ewentualnie łapa od sprzęgła mogła się jeszcze wygiąć.
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-03, 16:07
tom cio napisał/a:
Tyle, że u Ciebie w aam i skrzyni na wodziki nie ma wysprzęglika Jeśli masz linkę z samoregulatorem to do sprawdzenia, jak nie to, to skrzynia pewnie do zdjęcia i coś z dociskiem/tarczą, bo gdyby talerzyk wysprzęglający się uszkodził to pedał wpadłby do podłogi i już nie odbił, inaczej nie ma jak się on popsuć. Ewentualnie łapa od sprzęgła mogła się jeszcze wygiąć.
No nic, zobaczymy... Ostatnio Ventyl domaga się uwagi, ale tak łatwo się nie zniechęcę
Panowie mam taki problem. Światło wewnętrzne ustawione by się zapalało przy otwarciu drzwi. Auto zgaszone, drzwi pozamykane, lampka cały czas się pali. Ktoś powie, że któryś czujnik drzwi ale dlaczego siedząc w środku z pozamykanymi wszystkimi drzwiami po czasie gdy już lampka powinna zgasnąć wystarczy przekręcić kluczyk na zapłon i lampka gaśnie. Gdzie jak wszyscy pewnie wiedzą, przy odpalonym aucie gdy są otwarte drzwi lampka się zapala a po zamknięciu od razu gaśnie. A na zgaszonym powinna zgasnąć od zamknięcia drzwi po jakichś nie całych 10 sek ale tego nie robi.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2016-10-16, 08:56
kowal323 zamow na allegro, koszt znikomy, Ja sobie zamowilem 3 szt odrazu. Z tym ze Ja przekladam sama klamke bo mam schowek z ta dluga listwa i jedna klameczka spokojnie 2 lata wytrzymala, no chyba ze ktos mocno szarpnie to wiadomo ze peknie
Drugie pytanie, bo Ja już się pogubiłem. Listwy tylne na drzwiach mają wysokie spinki czy niskie? Bo z tego co pamiętam to ściągałem wysokie a tu piszę, że jest odwrotnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum