Na drodze stanął pewien problem,mianowicie okazało się że obie maty w przednich siedzeniach skórzanych są prawdopodobnie spalone..ma ktoś z Was doświadczenie na ten temat?jak moge je wymienić?Na allegro widziałem ich dużo,nadadzą się?
Kilka postów wyżej pisałeś że kupiłeś blendę na tylną szybę o nią pytam, gdzie kupiłeś
Kupiłem ją na allegro,ale z tego co widzę nie sprzedają już tam tego.Ale znalazłem w necie:http://www.spojler.pl/produkt/5766/volkswagen-vento-1992-1998-vento---blenda---daszek-tylnej-szyby-tuning
Od początku roku tak jak mówiłem działam ostro,i już za dwa tygodnie auto idzie do malowania mam nadzieję;)W tym miesiącu zmieniłem podświetlenie przycisków na niebiesko:
Skończone zostały błotniki,wcześniej miałem zbyt poszerzone z przodu,przystosowane do 9jet15,co wydawało mi się zbyt szeroko,teraz mam zrobione pod 9j et25,tutaj zdj w trakcje pracy:
Oddałem alufelgi do odświeżenia:
Wcześniej,w marcu,zgodnie z planami odebrałem przedni zderzak z zaspawanymi listwami oraz tylny ,zniżony o około 5 cm na równo z progami oraz z zaspawanymi listwami oraz otworem na hak i na mocowanie do holowania:
W międzyczasie kupiłem maskę oraz opony Hankook 205/45/16 na jedną oś,gdyż posiadam jedną parę.W tym miesiącu auto najprawdopodobniej dostarczę do lakiernika,a po tym ciąg dalszy
-robiony bedzie od podstaw nowy układ wydechowy,
-przyciemnienie lamp tylnych,
-potrzebne będą dystanse na tył,
-lampy przednie,
-nowe szyby boczne przednie,gdyż te mają ślady użytkowania,muszę wymienic mechanizmy opuszczania z przodu,
-powalczę z zapieczonymi nakrętkami na gwincie z tyłu,gdyż chcę dać go trochę w dół,i mam nadzieję go ruszyc;]
-dokończenie modelowania trójkątów lusterek,i to chyba będzie najtrudniejsze;/
Plany jak ma wyglądać ostatecznie są proste:tutaj zdjęcie z przerobionym obniżonym juz zderzakiem z tyłu;
a tutaj z przodu:
I tak jak kiedyś wspomniałem,stopniowo inne rzeczy;obszycie boczków skają,zmiana wskazówek na podświetlane,podrasowanie trochę audio;para głośników+wzmaczniacz 4-kanałowy+kondensator,i pewnie cos się jeszcze znajdzie;)Gdy pomalują wrzucę następne zdjęcia,pozdro (sorki za rozpisanie się,ale wolę raz a konkretnie,bo rzadko wrzucam tutaj posty,z braku czasu;)
Auto pomalowane,już jeździ,zostało jeszcze kilka detali,takich jak dokupienie śrubek imitacyjnych do alufelg na jedną stronę,bo zgubiłem,założenie dekielków,kupno dystansów,zamontowanie znaczka na klapę.Lusterka krótkie golf 4/lupo też ogarnięte;)
A tutaj w trakcie woskowania pastą Collinite 476s
Boczki już obszyte,auto z zewnątrz z grubsza ogarnięte,teraz pora na silnik
W sumie sam juz nie wiem czy od lupo czy od polo,nie pamietam,bo w pewnym momencie mialem na stanie z 6 roznych lusterek.ale i polo i lupo mialy te same krotkie
Dawno nic nie dodawałem,więc przydałoby się ;Od sierpnia trochę przy nim podziałałem,z pamięci szybko to:rozrząd,wymiana przednich mechanizmów szyb ,wymiana tulei tylnej belki na poliuretanowe,zaślepiony EGR,wymiana szczęk hamulcowych,dziś np musiałem uszczelnić dwie przednie felgi,bo przy rancie bardzo powoli schodziło powietrze,tak,że po 3-4 dniach szło z 2,2 na 1,5 bar.W najbliższym czasie chcę odstawić auto aby zlokalizowali mi co mi stuka z tylu,właśnie obstawiałem te tuleje,ale po wymianie nadal takie stuki na nierównościach,sam juz nie wiem co to może być.Kilka zdjęć z dziś,czarny kolor ma to do siebie że o tej porze roku da radę go utrzymać w czystości maks dwa dni;]
Amory nie, byłem ostatnio na przeglądzie i wszystkie 4 są w stanie dobrym, bardziej obstawiałbym jakieś ich gumy czy odboje, serio, nie mam pojęcia a co do lamp to nie, te mają u mnie dożywocie, bardziej zastanawiam się nad tylnymi,w sensie czy nie okleić czarnej ich części folią, by były jeszcze bardziej czarne
Silnik: 1,9 TDI Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 110 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-12-31, 15:41
też miałem podobnie ze stukami w okolicy górnych mocowań amorków. Jak podniosłem na lewarku i podniosłem i opuściłem koło kilka chwil był spokój. Po wymianie amorków ustało.
mała aktualizacja;)
Od ostatniego wpisu porobiłem parę rzeczy,np wymieniłem gwint na nowy,dzięki temu te hałasy z tyłu ustały,teraz przód jest o około 2cm wyżej,i od razu jeździ się o wiele pewniej;). Nowe tarcze i klocki firmy TRW,przeguby zewnętrzne.Ponadto najważniejsze to udało mi się w końcu zchipować silnik ;
Z efektu jestem bardzo zadowolony,można powiedzieć że to całkiem inne auto;)
Dziś odebrałem go z warsztatu, wymieniali mi przednią szybę, powodu podawał nie będę,bo wstyd , a na dniach zostaną wymienione końcówki drążków,górne mocowania amorków przednich oraz zrobiona geometria przednich kół. Ponadto Keskiny odzyskają swój połysk,dojdą dekle do nich,dokończę malowanie plastików wewnątrz na czarno orraz zacisków. Raczej zdążę ze wszystkim przed zlotem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum