Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Turbina garrett vnt20 do 1.9td aaz
Autor Wiadomość
Młody 
Ventofan


Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 24
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 138
Skąd: Sztum
Wysłany: 2017-06-07, 16:36   Turbina garrett vnt20 do 1.9td aaz

Pytanko co trzeba byłoby przerabiać żeby zamontować turbine vnt20 do 1.9td azz? Czy ogólnie da radę taką zamontować? :P
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2017-06-07, 20:32   

Da sie wszystko, o montazu tutbosprezarrk ze zmienna geometria do aaz bylo sporo na forum golfa, pamietam dosc dluugi temat.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Młody 
Ventofan


Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 24
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 138
Skąd: Sztum
Wysłany: 2017-06-07, 21:41   

tylko znowu czy ta będzie dobra czy pakować coś innego?
 
 
Aezmo 
Ventofan
Towarzysz Patryk



Silnik: 2.0 ABA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 112
Skąd: GWE
Wysłany: 2017-06-09, 11:52   

Z AAZ-ta można wyciągnąć te 110-120KM, ale pytanie czego oczekujesz od tego silnika i jak jeździsz.
Ja bym się osobiście zastanowił nad swapem na TDI bo ostateczny koszt takiej zabawy może być podobny, ewentualnie jeśli chcesz żeby był silnik oryginalny/katalogowy to turbina T3/K24.

Na pewno potrzebujesz FMIC, przy okazji takiej zmiany możesz założyć kolektor ssący od TDI(jest wydajniejszy), najlepiej również pompę 10mm.
_________________
Aktualnie: [b]1990 Jetta GTD 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | 1998 Jetta GLS 2.0 ABA | 2001 LT 35 2.5 ANJ

"Ona by tak chciała,
ze mną w Vento,
kręcić gwintem i wymieniać sprzęgło"...
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2017-06-09, 20:11   

To juz wolalbym td04 zalozyc zamiast t3 ;) Szybciej wstanie na pewno. A malym nakladem to podkrec boost i dawke i zaloz fmic. Wiecej mocy to kolejne mody i koszty, lepiej jak kolega wyzej pisze swapowac tdi.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Aezmo 
Ventofan
Towarzysz Patryk



Silnik: 2.0 ABA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 112
Skąd: GWE
Wysłany: 2017-06-10, 10:46   

Ewentualnie można założyć K16(- 2.5TDI AEL, Audi A6C4), która jest nieco wydajniejsza od K14.

Dużo ludzi nazywa turbiny T3 i K24 opornymi mułami, a one nie zawsze taka jest. Osobiście wolałbym założyć coś takiego niż myśleć nad VNT w AAZ. U kolegi po swapie na 1Z mTDI, z wtryskami 0.205 i pompą 11mm K24 wstawało już przy 1800 obr, a odpychało się to na prawdę bardzo przyjemnie.
_________________
Aktualnie: [b]1990 Jetta GTD 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | 1998 Jetta GLS 2.0 ABA | 2001 LT 35 2.5 ANJ

"Ona by tak chciała,
ze mną w Vento,
kręcić gwintem i wymieniać sprzęgło"...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13