Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z LT35 2.5 TDI
Autor Wiadomość
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2018-03-28, 22:29   Problem z LT35 2.5 TDI

Cześć wszystkim, wiem że nie o Vento aleeee może ktoś coś podpowie, w końcu też VW, potrzebowałem dostawczaka takie typu rama kontener itd, założenie było kupić coś zaniedbanego i dać drugie życie.
Kupiłem więc Lt35 2.5 TDI, Z 2000R, Z kontenerem i winda, trochę zaniedbany kolorowy, rudy, brak ręcznego, klucz oczkowy zamiast korbki szyb, Pierwsze jazdy no jedzie, turbo słychać ale pewnie kontener z winda go trzyma 🙄 kontener zdjety owiewka winda, no pocisk poprostu, banan na twarzy nie schodził z pyska.
Zaczął się remont generalny, silnik w sensie słupek nie ruszamy wszystko gra, kompresja jest ok, pali od strzała przy - 17. Auto miało jechać na piaskowanie więc w między czasie wymieniony filtr powietrza który był poprostu czarny, egr zaslepiony, jazda na piaskowanie i moc znika, jedzie jak wtedy gdy miał kontener i windę, prędkość maks 110 na długiej prostej. Auto wraca na warsztat. Dolot sprawdzony pod względem szczelności wymyty, wężyki podciśnienia nowe, n75 nowy, czujnik temperatury w dolocie nowy, intercooler sprawdzony na szczelność, wyplukany, turbo oddane do sprawdzenia, byłem obecny przy sprawdzaniu stan bdb. Iiiiiiiiiiii tu się zaczynają schody. Chcę założyć turbo idę do sklepu po komplet uszczelek do montażu turbo w moim silniku a na pokrywce od bezpiecznikow mam kod ANJ, vin to potwierdza, a to oznacza że ma 109 KM, i turbo że zmienna geometria, a ja trzymam w ręku normalne turbo po numerze okazuje się że to turbo od lt-ka ale 102KM, nooooooooooo i tu pojawia się przerażenie w moich oczach. I moje pytanie do was czy można takie turbiny zamienić między sobą i sterownik silnika to obsłuży bez problemu??? Bo może na tym polega problem mocy że poprostu sterownik silnika nie ogarnia tematu. A mój pojedynczy objaw pocisku to tylko odczucie psychiki. Sam nie wiem. Auto się składa, do jazdy będzie za tydzień najszybciej, a ja już nie mogę spać, bo myślę czy szukać turbo że zmienna geometria kolektora pod to i przewodów dolotowych, czy poprostu ANJ też były że zwykła turbina i mój to taki rodzyn
Ostatnio zmieniony przez theority 2018-03-29, 09:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2018-03-29, 09:06   

aro1120, poszukaj czy gdzieś nie masz luźnego przewodu podciśnieniowego.
Ja na moje zdanie, to taka zmiana turbo nie powinno mieć wpływu na zamulenie auta.
Podłączyłeś kompa pod niego?

Jeśli piszesz że dolot jest ok, pompa i wtryski też to sprawdź wydech. Zapchany katalizator też będzie zamulał silnik.

Znajomemu kiedyś piankę montażową wstrzyknęli do tłumika i już nie odpalił nawet :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2018-03-29, 10:18   

Wszystkie 109km mialy zmienna geo i inny zaworek n75 niz 102km, sprawdzilbym przeplywomierz bo czesto ze wzgledu na wyeksploatowanie ludzie lataja z odpietymi. Ogolnie to turbo zwykle nie ma prawa dzialac ze sterownikiem 109km, bo on w wezyk od gruszki ma podcisnienie i ciagle domyka sztange, ster widzi przeladowanie i odcina moc. No i miedzy 102 a 109km jest ogromna roznica w jezdzie, 102km zaczyna jechac od 2500obr gdzie 109km juz przed 2tys.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2018-03-30, 10:59   

No chyba że miał też zmieniony sterownik, okaże się jak poda numer sterownika silnika.

Ale z przepływką Tom cio dobrze pisze ;)
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2018-03-31, 08:17   

Maja inne sterowniki, w 109km wgl sa rozne bo sa wersje z mapsensorem wbudowanym i wersje z mapsensorem na rurze dolotowej.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14