Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
VR6 przygasa dusi się
Autor Wiadomość
Danioss 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8 VR6
Dołączył: 20 Paź 2018
Posty: 57
Skąd: Praszka
Wysłany: 2019-01-19, 13:41   VR6 przygasa dusi się

Problem przygasania był od początku zakupu Venta. Przy dojeźdzaniu do skrzyżowania przygasał lub nawet czasami sie zdażyło że zgasł (na benzynie).
Filtr aktualnie jest stożkowy na moje oko do zużycia jeszcze mu daleko, filtr paliwa wymieniony świeżutki. Na gazie jeźdze baaardzo rzadko, praktycznie wcale.
Na zimnym silniku żadnych takich objawów nie posiada.
Mianowicie czułem od paru dni że coś czasami go przydusi, lekko pryknie z wydechu (cięzko było odróżnić bo przez przelot ogólnie lubi sobie pryknąc) czasami szarpnął ale to było na tyle. Jednak wczoraj problem sie nasilił, po rozgrzaniu silnika do temperatury 70-80stopni (nie wiem czy czujnik dobrze pokazuje ponieważ jest od VR6 T4 inne oznaczenie silnika) Olej temp 78-83 stopnie , zaczął sie dusić, gasnąc strzelać ale już konkretniej z wydechu i ewidentnie zdażało mu sie chodzić na 5 cylindrach podczas jazdy, jednak na wysokich obrotach problem znikał i chodził jak należy poniżej 3tys obr temat przygasania duszenia sie wracał. Odwiozłem samochód pod dom żeby zobaczyć co sie stało i dojeźdzając problem ustąpił. Wszystko wróciło do normy pod maską nic nadzwyczajnego nie zauważyłem. Po zgaszeniu i odpaleniu zaś przez jakieś 5 minut pochodził w taki sposób dziwny i nagle sam się unormował i przestał.
Troche masło maślane, nie potrafie opisywać sytuacji za co przepraszam.
Konkreniej gdzie moge szukać przyczyny, co moge przeczyścić i sprawdzić. Jako świeżak VR6 troche boje się ruszać zanim czegoś się nie dowiem konkretniej :D
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2019-01-19, 15:32   

Swiece, kable do przegladu, diagnostyka vagiem, posprawdzanie kabli i wtyczek w szczegolnosci, sprawdzenie sondy lambda (ale tu juz oscyloskop potrzebny). To takie podstawowe sprawy ktore trzeba przejrzec na poczatek zanim zavznie sie wymieniac cokolwiek.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Danioss 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8 VR6
Dołączył: 20 Paź 2018
Posty: 57
Skąd: Praszka
Wysłany: 2019-01-19, 18:29   

Jest jakiś tańszy zamiennik lub sposób na wykrecenie świec bez klucza do Vr6? I kolejne pytanie czy sonda przypadkiem nie będzie wykrywać błędów ze względu na przelot?
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2019-01-20, 09:38   

Co do klucza nie wiem, przelot sondzie nic nie przeszkadza.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 13