Swistakes, nie myl typu skrzyn 020 i 02A. 1.8 75km ma CHD, a 1.8 90km ma chuba CHB. W tdi byly juz 02A na linki i hydtauliczny wysprzeglik, wiem ze 110km mialo CTN ale nir jest jakos mocno dluga. Najdluzsze do tdi sa z jakiejs skody GGU chyba, a w vento byly dlugie ASD.
Silnik: 2.0 ABA Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 112 Skąd: GWE
Wysłany: 2019-08-01, 20:30
Fabryczne skrzynie z TDI:
CTN
przełożenie główne 3,158
I -3.778
II - 2.118
III - 1.360
IV - 1.029
V- 0.755
CYP
przełożenie główne 3,158
I -3,778
II - 2,063
III - 1,348
IV - 0,967
V - 0,744
ASD
przełożenie główne 3,158
I - 3,300
II - 1,944
III - 1,308
IV - 0,917
V - 0,717
Jeśli chodzi skrzynie które można założyć, to GGU, EWT
GGU
przelozenie glowne: 3,157
I - 3,778
II- 2,063
III - 1,304
IV - 0,903
V - 0,700
Jeśli chodzi o przeróbki to: wybierak biegów(nie pasuje zamiennie), łapa, wtyczka czujnika biegu wstecznego.
Ewentualnie można przerzucić całą kasetę wybieraka wraz z linkami z któregoś Polo.
Silnik: 2.0 ABA Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 112 Skąd: GWE
Wysłany: 2019-08-06, 05:57
Dokładnie, dobrze rozumiesz.
Ewentualnie można się pokusić o zębatkę 5 biegu z VW T4, głównie silniki R5 2.5TDI. "Standardem" było 0,717 i 0,700. Dłuższy V bieg miały CPV 0,694, DQR 0,694, DDQ 0,681.
Jeszcze dłuższe były w T5 2.5TDI PD, nie pamiętam oznaczenia ale mam zapisane, że przełożenie 0,627, no ale na tym to już serią nie ujedziesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum