Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-05-05, 17:25 Vw Vento by pawelvw
Vw Vento 1,9 Td - pawelvwgti
W skrócie opis modelu i wyposażenia:
Auto: VW Vento
Rok produkcji: 1995 (pierwsza rejestracja 01-XII.1995 w Niemczech)
Motor:/Typ: 1900 cm3 Td/AAZ 75 KM (nie wiem tylko dlaczego na klapie jest oznaczenie TDI, ale ładnie wygląda wiec zostało)
Wersja: GLX
Kolor: srebrny metalik LB7Z
- 2 x poducha
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- kierownica regulowana w jednej płaszczyźnie
- el. szyberdach
- el. lusterka
- 2x el. szyby
- podgrzewane spryskiwacze
- lampki w drzwiach przednich, z tyłu nad głowami pasażerów
- wykładzina bagażnika (klapy) z boczkami na apteczkę (trójkąt) oraz narzędzia
- lampy tylne przyciemniane czarno-czerwone HELLA
- hak holowniczy
- ABS
- welurowe boczki drzwi x4
- podgrzewane fotele przednie
- dzielona tylna kanapa + zagłówki(zamykana na kluczyk)
- lusterka, zderzaki i listwy w kolorze
- elektryczna regulacja wysokości lamp przednich
- wygłuszenie pod przednią maską
- kocyk na akumulator
Wprowadzone modyfikacje:
Nadwozie:
- dokładka zderzaka od VR6/GTI
- gril fk bez znaczka
- lifty przedniej maski
- kierunki boczne klary
- sportowy tłumik końcowy ze stali nierdzewnej firmy MONTII MOTORSPORT o oznaczeniu T1X1N1
- przednie kierunki i halogeny clary firmy Ka.Tuning - czyli oryginalne fabryczne halogeny firmy HELLA na zabudowie atrapy halogenów w/g wlasnego pomyslu
Wnętrze:
- alu. rygielki wolfsburg - edition x4
- zielone 4x diodowe podświetlenie zegarów + ramki alu.
- srebrne tarcze zegarów + czerwone wskazówki
- chromowane klamki wewnetrzne x4
- diodowe podswietlenie pokręteł nawiewów na zielono-niebiesko-czerwono-zielone
- aluminowa gałka lewarka biegów ze skórzanym mieszkiem od audi A3/S3
- chromowana ramka w około lewarka
- skórzany mieszek ręcznego z czerwoną nicią
- fotele kubełkowe (podgrzewane) i dzielona kanapa tylna + zagłówki(zamykana na kluczyk)z Vw Golfa III GTI 20 Jahre Edition
- alu. ramki na pokrętła nawiewu
- kluczyk scyzoryk według porady by Rydzu
Koła:
- Alufelgi RH Artec Cup 7Jx15 cali ET37 4x100 z polerowanym rantem
- opony 4x TOYO PROXES T1R 195/50r15 82V
Audio:
- TEVION T1000 DVD/MP4 Player, USB, MMC
- 2 oryginalne głosniki vw w desce na podszybiu
Bardzo bogata wersja, auto ładnie się prezentuje, widzę dużo pracy i kasy włożyłeś w Ventkę. Modziłeś coś z silnikiem? Bo ja intensywnie zastanawiam się nad boost pinem, czy to coś w ogóle daje?
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-05-05, 17:52
przy silniku nic nie grzebałem ten bost pin mnie nie interesuje ja tym autem jeżdzę spokojnie i ekonomicznie i tylko na czas wymieniam to co trzeba wymienic
no wkoncu jak to sie mówi auto to jest jedna wielka inwestycja i skarbonka bez dna jak o tego mojego szajswagena nie będę dbał to sie rozleci i czym się będę woził, wtedy by mi jeszcze został tylko rower ale to przerabiałem zanim kupiłem Vento
ładny ładny ventylek
no i w środku super wypasik - też bym chciał taką elektrykę i grzaną du..
widać ze potrafisz zadbać o samochód
a foty to chyba w tym zajeżdzie niedaleko kocka robione?
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-05-05, 21:43
oj jak na staruszka który zaczął 15 lat to jeszcze nie ma tragedii no ale ruda lubi kazdą blache i sa pryszcze małe kropeczki na dach przed przednią szyba no i na tylnych błotnikach jak są nadkola jak się zderzak kończy ale jak tylko bedzie pogoda to się za to biorę mam ocynk w sprayu farbę podkładową i farbę w kolorze nadwozia no trzeba walczyc z tą ruda i nie mozna się poddac
tak w zajeździe koło kocka i w zajeździe miedzy rykami i garwolinem alę w tym drugim zajeździe poszedłem do kierownika zapytac się czy mozna zrobic sobie u nich sesje zdjęciową bo nie którzy lubią pogonic ale jak widac uzyskałem zgodę i sa foty
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-05-05, 22:07
spokojnie nie można zrobic w aucie wszyskiego na raz bo co bym później zmieniał nie był by juz co a i nie na wszystko ma sie odrazu fundusze zebranie kasy troche czasu zajmuje, na wszystko przyjdzie czas i pora zawias też z czasem się wrzuci
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-05-11, 23:04
fmic to intercooler umieszczony centralnie przed chłodnicą, a jeśli chodzi o TD to można sie z nim troszkę pobawić i poprawić mu sporo dynamikę choć jak dla mnie jest ok
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-07-02, 18:58
o taki mądry jesteś kolego i myślisz że tak łatwo jest znaleźc taką dokładke od vento rzadko spotykane rzeczy, a mi nie przeszkadza to że jest to dokładka od golfa i że jest krótsza o 1 cm
W porządku nie gorączkuj się...ja tylko pisze swoją opinie.Wiem ze ciężko jest dostać taką dokładkę.To twoje wozidło i ty wiesz co dobre dla niego...Pozdrawiam
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-07-02, 20:37
ja tam się nie gorączkuje , a ty masz prawo do własnej opinii, nie mogłem znaleźc tej dokadki więc kupiłem taką lepsza taka jak ta zwykła spoko, ale ty za to masz u siebie climatronic, a wersje z climą też rzadko sa spotykane no ale nie można miec wszystkiego
powiem tak,jak rozwaliłem czarne vw w sobotę to przez niedziele miałem czas na znalezienie nowego auta bo w poniedziałek już miałem kupować.Wybrałem vento bo miałem cześć z tego rozbitego,ale jak szukałem to chciałem VR 6 tylko z tym ze nie było takich wyposażeń jak ten ma i były same staruchy wiec wybrałem słabsze ale wypasione i młodsze.Widziałeś moje czarne VW??jest na PJ.w moim temacie jest link do strony.luknij.
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2009-07-19, 22:30
rozpórka przednia własnej produkcji już gotowa i pomalowana, zawias ta technix też leży, nowy komplet gum amortyzatorów przednich i tylnych produkcji niemieckiej tez jest, nowe tarcze na przód i bębny na tył firmy bosch też są, a także nowiutkie łożyska na tył teraz tylko trzeba to wszystko zamontowac ale najpierw muszę zlapac mojego mechanika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum