No więc podczas kąpieli autka zrobiłem kilka fotek i postanowiłem przedstawić wreszcie swojego przeciętnego Ventylka
Auto posiadam od 3 lat no i podoba mi sie tak samo jak na początku Służy mi do dalekich codziennych dojazdów do pracy, oraz wożenia dupy po różnych dziurach w okolicy i po kraju - jednym słowem "CAFEVENTO DAJE RADE" Samochód w pełni użytkowy który nadaje sie do wielu czasami najdziwniejszych celów
VW Vento ( od chrztu VENTOCAFE ) rok produkcji 1992, silnik 1.8 benzyna 90KM + podtlenek LPG Tomasetto.
Seryjne dodatkowe wyposażenie takie jak:
- wspomaganie kierownicy,
- elektryczne, podgrzewane lusterka,
- centralny zamek otwierany z pilota,
- ciemne, welurowe fotele (regulowany fotel kierowcy) i dzielona, welurowa kanapa,
- światełka nad tylnymi drzwiami,
- termotronic,
- elektryczny szyberdach ( z pękniętą prowadnicą ).
Sam niewiele przy nim zrobiłem
- przyciemnione tylne szyby w drzwiach na 90%,
- zamontowałem CB,
- obiłem tylne nadkole
Modów nie przewiduje - chcę go tylko do porządku wreszcie doprowadzić tzn.
- priorytet to zakup nowego radia - bo mi niedawno stare zdechło i jeżdze bez muzyczki
- sprawa kolejna to naprawy lakiernicze bo jest kilka miejsc na aucie które trzeba podrobic
- wymiana parownika na nowy,
- jak sie uda to na lato jakieś alu... bo teraz mam dwa komplety blaszaków - zimowe z opnkami PIRELLI 185/70 R14, lato to FIRESTONE 185/60 R14
- wymiana głośników w drzwiach do której już podchodziłem 3 razy i zawsze coś wypadło innego
- przyciemnić tylną szybę,
- jak kaski bedzie zbywało to jakiś subufer albo cuś do bagażnika
no i kilka fotek zwykłego starego ale jarego Ventyla
i kilka ze środka
kabina pilota
miejsce nawigatora
pokój zwierzeń
_________________ VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-03-12, 06:52, w całości zmieniany 2 razy
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-03-11, 15:30
No i fajny golasek (ale mój jeszcze gorszy, bo nawet nie mam el. lusterek ) i oczywiście najlepszy grill z dostępnych. Fajna fela na lato i będzie good Ja tez się przymierzam do alu.
A jaki to kolorek, bo albo mnie daltonizm dopadł albo tak jakby jakiś fiolet
No No kolejny spoko Ventyl sie pojawil na forum ;]
Z zewnatrz podobny do mojego brakuje tylko koncowki wydechu i halogenow z przodu, no i delikatnego przeswitu niebieskich pzrednich lamp ;] w srodku juz sie troszke rozni. Naprawde ladnie utrzymana seria <
po za tym że foty w słabej jakości to - jak na niego patrze to też mnie dopada - powiem ci szczerze że nie wiem jak go nazwać bo pod słońce to niebieski ze słońcem fioletowy a przeważnie w brąz wpada wszystko - ale widziałem dużo takich, na forum również
- ale podobno facet to tylko kilka podstawowych kolorów ma znać więc nie przejmuje sie zbytnio mi sie podoba
_________________ VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2009-03-11, 16:31, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-03-11, 16:34
No tak facetowi wystarcza podstawa kolorystyki Ja bym nie wpadł na określenie "paryski błękit"
No to się ciesz że tyle kolorów, Ty wiesz ile kosztuje zrobienie lakieru tzw kameleon
hahahaha - tak napewno - tylko teraz stoi na zimowych 185/70 - wiem że wyglądają jak koła do busa ale jak sie na nich cudnie jeżdzi
wszyscy mówią że za wysokie ale ja innych nie chce na zimę po pierwsze - te dziurska pod wodą i szlapą mi nie straszne a po drugie czasmi mam problem z dojazdem pod dom a na 70 Ventyl idzie jak czołg przez śniegi i błota
muszę przyznać ze jeszce nie widziałem takiego rozmiaru na vento.
nie mam fot z wakacji bo musiałem sformatować razem z dyskiem ale jak przerzuce koła to coś napstrykam
krzeszak napisał/a:
mojej maskotki
krzeszak, z kad ty masz takie cudo? to jest idealnie ten sam model na którym ja pracuje - 4CX na równych kołach - ten gadżet jest boski!!! -załatw mi takie cuś
dzięki ale wierz mi że jak patrze na inne to mam wyrzuty sumienia za moje zaniedbania...
cinek82 napisał/a:
kamil Ci powie co tam masz za silnik
hahaha na tych sprzętach wierz mi ze nie wiele osób sie zna dokładnie
a silnik to sie zdziwisz jaki ma - bo to czterocylindrowy PERKINS z turbiną o mocy 92KM czyli ciut więcej niż mój Ventyl
A co mi tam - pokaże i "kruszynkę",
porównaj krzeszak,
muszę przyznać ze jeszce nie widziałem takiego rozmiaru na vento.
Tygrysisko, czujny jesteś odrazu zaczaiłeś że coś nie tak i miałeś racje - letnie mam 185/60 R14 - sory za wprowadzanie w błąd
w niedziele ogladałem alu na których brakowało dwóch gum właśnie 195/50 R15 - tak mi te cyfry w głowe zaszły że plote durnoty - nie zastanowiłem sie nawet nad tym co przecież mam i klepie tu bzdury
sory jeszcze chłopaki i Tygrysisko, popraw to jak możesz przy moim opisie
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-04-11, 18:26
Na fotce ładne radyjko ale jeszcze by się posłuchać chciało....
A tak z ciekawości to jakiego miałeś soniacza Bo ja też mam ale właśnie rewelki nie ma w słuchaniu.
powiem wam że jak podłączyłem to mi dech zaparło - nie wiedziałem ze z seryjnymi głośnikami taki efekt może być ale znawcą co prawda nie jestem
na wszystkich forach tylko alpine i alpine - teraz wiem dlaczego
cinek82 napisał/a:
to jakiego miałeś soniacza
to był stary SONY na minidyski dokładnie taki ja ten
http://www.allegro.pl/ite..._mini_disc.html
mi sie wydawało ze grał ok - ale okazało sie że jednak nie
dodam że mój nabytek to sama jednostka sterująca - bez mechamiznu CD - narazie gra z penem ale zmieniarke też mu podłącze
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-11, 20:55
zlotykamil napisał/a:
na minidyski
WOW!
Pamiętam jaki eto drogie było w 2000 roku kiedy to kupiłem Ventyla i od razu założyłem nagłośnienie. Pamiętam, zę cena tego na minidiscs była parokrotnie droższa od kaseciaka o tych samych parametrach...
rozwiązanie nie najgorsze bo sporo muzyki wchodzi na taki minidosc i to w bardzo dobrej jakości - ale nie przyjoł sie ten tryb zapisu przynajmiej u nas - ja też z tego nie kożystałem - działało ze zmieniarką na 10 CD - szkoda tyłko że nie chce ona teraż działać z Alpinem
piotr nowok napisał/a:
bo tez chce alpina ale cde-9882ri
no mnie nie stać na taki bajerek - ale w tych granicach cenowych to już kupisz coś z serii CDA - podobno ma lepsze podstawy do rozbudowy audio w furce - tak gdzieś wyczytałem a dla mnie osobiście to są o wiele ładniejsze piotr nowok, - ja przewertowałem mnóstwo stron o tematyce caraudio i nigdzie złego słowa o alpinie nie znalazłem (poza jego wyglądem ) - więc śmiało kupuj ALPINA - napewno sie nie zawiedziesz
_________________ VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2009-04-11, 23:14, w całości zmieniany 1 raz
dzisiaj grzebałem troche w Ventylu i w sumie nic konkretnego nie zrobiłem oprócz ogarnięcia go troche - chciłem zlikwidowac ten brzęk po prawej stronie deski ale też nie wyszło juz jestem głupi co to może brzeczeć - myślałem ze to dmuchawa - a jednak nie - ta akutat działa bez zarzutu - odłączyłem ją nawet i dalej brzęczy coś:
- odgłos jest jak by jakiś wiatrak sie przycierał, pojawia sie nawet na postoju jak obroty wskoczą na 2, 3 tyś brżeczy coś niesamowicie i to w miejscu gdzie jest dmuchawa -ale powtarzam nawiew sprawdzałem na wszystkie sposoby, jak sie jedzie szybciej to ten odgłos mnie do k... doprowadza pomóżcie - co tam może jeszcze być takiego co by mogło tak brzęczec?
- znalazłem cos takiego - to jakieś cięgiełko na układzie wentylacyjnym - ale jak kręce pokrętłami to nie reaguje wogle na nic ( wszystkie pokrętła i i ch funkcje dziłają prawidłowo)
to własnie to tajemnicze niedziałające cięgiełko
i co to jest pod filtrem pyłkowym? gumowe badziewie z dziwnym białym końcem
no i jeszcze kilka mam pytań co do "tajemniczych" rzeczy w moim aucie
np: co to jest to pod szybą i do czego służy?
no i mam taką dziwną kostkę nie podłączoną do niczego pod tym trójnikiem płynu chłodzącego?
sory za jakość zdjęc -ale chwilowo wypożyczyłem aparat i telefon tylko pozostał
_________________ VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2009-05-05, 22:09, w całości zmieniany 1 raz
i jeszcze jedno pytanie bo ja sie w tym wszystkim juz gubie który z czujników jest odpowiedzialny za wskazania na zegarze w środku? bo dziś sie tym troche bawiłem i sam juz nie wiem co mnie oszkuje w tym samochodzie
czujnik na chłodnicy?
czy ten na tym trójniku? dodam że ten wydaje mi sie podejrzany - bo jak go wypinam to widać w nim jakąś ciecz a jak odpinam go na odpalonym silniku to oboty spadją z ok 900 do 700 - czy tak ma być?
muszę wreszcie zrobić porządek z tą temperatura bo wskazówka przewżnie mi sie nie podnosi ale wiatrak działa jak najbardziej tylko że przy 71 stopniach .... i musze od czegoś zacząc a wydaje mi sie że własnie od czujnika trzeba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum