[quote="Tygrysisko"]No własnie chyba nie.....bo był gdzies niedawno jakiś temat na forum odnośnie spalania w TD i wygląda na to że TDI jest bardziej ekonomiczny.
Jeśli chodzi o ekonomie to wygrywa zwykły dieselek. Tanie części i pali mniej niż TD. Najmniejsze spalanie ma TDi 110 kucy o ile dobrze pamiętam, ale wyrwać takiego nie bitego to sami wiecie jak lekko Teraz dieselek to tylko jak się ma dostęp do oszczędności i to w dobrej cenie. Tylko LPG trzyma cenę która i tak jest sztucznie utrzymywana powyżej 2 zł bo w hurcie jest dużo taniej i cena już powinna być w granicach 1,95 ale przy takiej różnicy to i tak np. 2,05 jest niezłą ceną
No własnie chyba nie.....bo był gdzies niedawno jakiś temat na forum odnośnie spalania w TD i wygląda na to że TDI jest bardziej ekonomiczny.
Zgodzę się, spalanie w TDi jest mniejsze bo w końcu ma też co pociągnąć A ceny części pomiędzy TD a TDI są na podobnym poziomie tylko że w TDi dochodzą inne pierdoły, które i tak nie trzeba naprawiać bo awaryjność jest znikoma.
Myślałem o czymś takim jak 1,8 i na gaźik, a że siedze w gazie to tym bardziej mi sięto opłaci.
marmarmarek napisał/a:
to mogles nie remontowac silnika, tylko pchanac do zyda... napewno ktos by sie trafil, co by bez problemu kupil
No niestety to do końca nie wypaliło, do głowicy nawet nie szedłem
A kto mi powie ile mogę za niego wołać wg Was?
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Noo własnie , daj fote na jakim etapie jesteś .
Generalnie biały to jeden z ładniejszych dla mnie kolorów na Vento
i z chęcią zobaczył bym Twoją sztuke na maX glebie i dobrym laczku
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-20, 23:03
heh, jednak w benzynie? Przcież diesel i to jeszcze ten nie wysilony jak Twój to nie do zdarcia i lac można wszystko do niego. Może zostaw go i zacznij jeździc na oleju z frytek, bedzie paliwko za free
Wystarczy dostosować całą instalację pod siebie i pod swoją "nogę" (nowy mikser,silniczek itp), oczywiście uwzględniając wymianę świec na jedno elektrodowe
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
tu chodzi o właściwości faz. Benzyna jest płynem który wtryski wtryskują do komory i tu jego właściwości spalania poprawia trzy elektrodowa świeca, zaś gaz jest w fazie lotnej i on nie potrzebuje kilku iskier tylko jednej ale mocnej. no to tak opisałem w skrócie.
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
biorac pod uwage moje doswiadczenia ....... radze - nie zakladaj gleby .
dobra wysoka zawiecha jest "the best" a adobre kolo dodaje uroku hihihi.....
no nie wierzę Kto to napisał
Gleba u mnie i tak nie zawita bo bym niestety do garażu nie podjechał przez te wyrwy na drodze
Myślę że autko można by było zrobić na poduszkach, onegdaj kiedyś Jaca dał link do eBaya gdzie był taki zawias
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Silnik: 1.9TDI 110KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 91 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2009-01-04, 09:40
spyro napisał/a:
No mi sie jednak nie podoba, ze lampy z golfa, fu.... Reszta spox.
Wydam swoją skromną opinie fakt te lampy z przodu nie pasują ,bo robi się z niego Golv bądzmy tradycjonalistami to tak jak by do samochodu z 1920 roku wsadzic ksenony masakra, następnie biały zderzak i białe listwy szpecą ładniej by wyglądał w jednolitym kolorze i jescze jedna uwaga jesli doczytałe dobrze ze chłop za te fele dał 2000euro no to sorki ale za te kase bym wsadził taką fele ze na noc i oddalając sie od furki musiał bym je zabierac ze sobą .
Taka moja skromna opinia ale fakt na temat gustu się nie dyskutuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum