Jak robisz sam to czeka Cię dużo roboty. Powodzenia i czekamy na efekt końcowy. Jestem ciekawy ile wszystko bedzie kosztowało i jaki przyrost mocy ze sobą przyniesie.
może te 280KM. Na wdmuchaniu 0,5 bara będzie jakieś 220KM i to już wy wystarczyło. Więcej bym nie kombinował, bo po co. Chyba że robisz samochód do dragu. I tak nie będzie trakcji. Do 280/300KM przydałoby się wymienić sprzęgło i nawet skrzynię na mocniejszą. Tak samo układ hamulcowy i półosie.
wytrzyma, kilka dni Seryjne graty są wytrzymałe. Słyszałem, że do 300KM wytrzymują, ale tylko wał odprężenie silnika to podstawa, ale przyrost 100KM to sporo nawet po odprężeniu.
sprzegło mam nowe sportowe spiekane zalozylem jakies 500 km temu . A silnik wytrzyma te 280 koni tak powiedzial mi gosciu zajmujący sie zakladaniem turbo do vr6 w ameryce ale pozyjemy zobaczymy przekonam sie na wąłsnej skórze jak cos to kolejna rozbiórka silnika i wtsawaim wszystko kute:) pozdravwiam
tak bylem na hamowni i wyszło ze ma 170 koni a vr bedzie do codziennej jazdy a na ćwiartke tez go spróboje ale tak szczeze to robie go zeby miec cos innego niez wszyscy pozdr
widzę że kolega uderza w grube mody.Każdy robi autka,według własnego widzi mi się,a ja powiem tylko tyle.Mam kolegę który jest strasznym napaleńcem co do modów i do golfa II wsadził silnik od audi TT,który ma w serii 180KM.Było mu mało i tak go wyrzeżbił,że teraz ma 312KM,autko obecnie mało co nadaje się do jazdy po mieście,bo dopiero od trójki łapie trakcję.Robił to autko z myślą o startach na 1/4 mili i co? Pojechał na zawody i się rozczarował,bo jak się okazało jego 312KM w porównaniu z furami jakie tam przyjeżdżają po 500/600KM to pikuś.Więc po co mu to było,jak się okazało że autko na ulicę jest za mocne,a na 1/4 mili jest za słabe.Uważam że na nasze drogi starcza autko do 200KM i tak nie ma gdzie tym jeżdzić,przemyśl czy warto pakować tyle kasy w takie mody i będziesz miał z tego satysfakcję.No chyba że nie masz co zrobić z nadmiarem kasy to się baw,ale na Twoim miejscu odrazu bym go zakuł.Pozdro
Ja sie juz powoli zastanawiam czy nie dac sobie spokoju i zbierac kase na inny samochod z bardziej przyszlosciowa baza silnikowa;) Do swojego wstawie jeszcze kolektor z AJMa i FMICa bo im cieplej tym bardziej batorzy. Jesli wysra sie turbina to wtedy bede myslal nad VNT - jakas hybryda. Jesli turbina bedzie dzialac to nie bede jej zmienial bo nie widze sensu. Nie gwizdze, nie huczy, nie puszcza oleju, laduje co trzeba, wiec zostaje.
slaw71 napisał/a:
jak się okazało że autko na ulicę jest za mocne,a na 1/4 mili jest za słabe
Jest jeszcze opcja 2 programow - ride for rolls i no traction street
Jestem ciekaw co z tego wyjdzie patryq. Mysle, ze koszt takiej modyfikacji to koszt jednego silnika VR6 a remont VR6 to jak polowa silnika. Koszty ogromne, przyrosty na pewno nie skromne
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Powyzej 250KM przednionapedowcem nawet ze szpera to IMO bezsens. A napedu na 4 lapy nie zrobisz bo bys musial wyrznac pol dupy i wspawac nowa podloge
U nas nie ma gdzie jezdzic. Ledwo sie rozpedzisz to musisz juz hamowac. Torow bez dziur jak na lekarstwo.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-10, 10:59
Głupoty opowiadacie że nie ma gdzie jeździć , jak bym miał taka moc to jeździł bym tylko nocą i robił kil na innych użytkownikach. Co by niektórym pokazać jak się buja furka . W Rzeszowie mamy kilka aut które maja napęd na przód i moc około 300km, nikt z nich nie narzeka że nie ma gdzie jeździć. A frajda z jazdy jest nie do opisania.
Silnik: 2.0 LPg 2E
Wiek: 35 Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 40 Skąd: iława
Wysłany: 2009-05-13, 20:42
no to niedługo się zacznie mi osobiscie starczyło by koło 200 km ale apetyt Rośnie w miarę jedzenia wiec życzę powodzenia i jestem ciekawy jak to będzie jeździć
Dzieki kolego za stronke mam inne materiały dostałem od gosci co mi zestaw ten turbo sprzedał posiada golfa 550KM którym sie pieknie jezdzi mialem okazje
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2009-05-27, 08:36
Z braku czasu dopiero natrafiłem na ten temat i jestem pełen podziwu że znalazł się ktoś, kto chce z Ventki pocisk zrobić.
patryq trzymam kciuki za mody i czekam na jakieś fotki z prac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum