Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
VENTO VR6 by patryq
Autor Wiadomość
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-05-08, 04:34   

Jak robisz sam to czeka Cię dużo roboty. Powodzenia i czekamy na efekt końcowy. Jestem ciekawy ile wszystko bedzie kosztowało i jaki przyrost mocy ze sobą przyniesie.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-08, 08:31   

no to tak jak wczesniej juz pisalem moc bedzie w granicach 280 koni moze 300 a koszt mysle ze w granicach 5 tys zł .
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-05-08, 08:36   

może te 280KM. Na wdmuchaniu 0,5 bara będzie jakieś 220KM i to już wy wystarczyło. Więcej bym nie kombinował, bo po co. Chyba że robisz samochód do dragu. I tak nie będzie trakcji. Do 280/300KM przydałoby się wymienić sprzęgło i nawet skrzynię na mocniejszą. Tak samo układ hamulcowy i półosie.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-08, 14:21   

Jeśli ma być 280km to trzeba w cholerę rzeczy powymieniać, seria tego nie wytrzyma.
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-05-08, 14:32   

wytrzyma, kilka dni :diabełek: Seryjne graty są wytrzymałe. Słyszałem, że do 300KM wytrzymują, ale tylko wał :D odprężenie silnika to podstawa, ale przyrost 100KM to sporo nawet po odprężeniu.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-08, 23:47   

sprzegło mam nowe sportowe spiekane zalozylem jakies 500 km temu . A silnik wytrzyma te 280 koni tak powiedzial mi gosciu zajmujący sie zakladaniem turbo do vr6 w ameryce ale pozyjemy zobaczymy przekonam sie na wąłsnej skórze jak cos to kolejna rozbiórka silnika i wtsawaim wszystko kute:) pozdravwiam
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-05-08, 23:58   

:OK: działaj
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2009-05-09, 11:09   

tez jestem ciekaw jak to bedzie chodzilo :D
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-09, 20:22   

patryq, a Ty samochód robisz na jakieś wyścigi np na ćwiartkę....czy tak do codziennego użytku ?? Hamowałeś swojego VR-a ??
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-09, 20:52   

Podejrzewam że auto na co dzień, ale jak bym miał tyle kucyków pod maska, to na pewno bym go sprawdził na ćwiartkę.

Ale martwi mnie to że silnik jest seria :(
_________________

 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-10, 00:02   

tak bylem na hamowni i wyszło ze ma 170 koni a vr bedzie do codziennej jazdy a na ćwiartke tez go spróboje ale tak szczeze to robie go zeby miec cos innego niez wszyscy :) pozdr
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-05-10, 09:59   

widzę że kolega uderza w grube mody.Każdy robi autka,według własnego widzi mi się,a ja powiem tylko tyle.Mam kolegę który jest strasznym napaleńcem co do modów i do golfa II wsadził silnik od audi TT,który ma w serii 180KM.Było mu mało i tak go wyrzeżbił,że teraz ma 312KM,autko obecnie mało co nadaje się do jazdy po mieście,bo dopiero od trójki łapie trakcję.Robił to autko z myślą o startach na 1/4 mili i co? Pojechał na zawody i się rozczarował,bo jak się okazało jego 312KM w porównaniu z furami jakie tam przyjeżdżają po 500/600KM to pikuś.Więc po co mu to było,jak się okazało że autko na ulicę jest za mocne,a na 1/4 mili jest za słabe.Uważam że na nasze drogi starcza autko do 200KM i tak nie ma gdzie tym jeżdzić,przemyśl czy warto pakować tyle kasy w takie mody i będziesz miał z tego satysfakcję.No chyba że nie masz co zrobić z nadmiarem kasy to się baw,ale na Twoim miejscu odrazu bym go zakuł.Pozdro :papa:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-05-10, 10:25   

Ja sie juz powoli zastanawiam czy nie dac sobie spokoju i zbierac kase na inny samochod z bardziej przyszlosciowa baza silnikowa;) Do swojego wstawie jeszcze kolektor z AJMa i FMICa bo im cieplej tym bardziej batorzy. Jesli wysra sie turbina to wtedy bede myslal nad VNT - jakas hybryda. Jesli turbina bedzie dzialac to nie bede jej zmienial bo nie widze sensu. Nie gwizdze, nie huczy, nie puszcza oleju, laduje co trzeba, wiec zostaje.

slaw71 napisał/a:
jak się okazało że autko na ulicę jest za mocne,a na 1/4 mili jest za słabe

Jest jeszcze opcja 2 programow - ride for rolls i no traction street :)

Jestem ciekaw co z tego wyjdzie patryq. Mysle, ze koszt takiej modyfikacji to koszt jednego silnika VR6 a remont VR6 to jak polowa silnika. Koszty ogromne, przyrosty na pewno nie skromne :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-10, 10:50   

jezeli bym zakuł silnik to kupil bym skrzynie ze szperą i robił do na 500 koni ale narazie daje go na 280 i zobaczymy :)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-05-10, 10:55   

Powyzej 250KM przednionapedowcem nawet ze szpera to IMO bezsens. A napedu na 4 lapy nie zrobisz bo bys musial wyrznac pol dupy i wspawac nowa podloge :diabełek:
U nas nie ma gdzie jezdzic. Ledwo sie rozpedzisz to musisz juz hamowac. Torow bez dziur jak na lekarstwo.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-10, 10:59   

Głupoty opowiadacie że nie ma gdzie jeździć :P , jak bym miał taka moc to jeździł bym tylko nocą i robił kil na innych użytkownikach. Co by niektórym pokazać jak się buja furka :) . W Rzeszowie mamy kilka aut które maja napęd na przód i moc około 300km, nikt z nich nie narzeka że nie ma gdzie jeździć. A frajda z jazdy jest nie do opisania.
_________________

 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-10, 11:10   

tak jak kolega napisal jezdzic mozna a najlepsze jest uczucie ze prawie nie ma aut które by cie wyprzedziły :)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-10, 11:26   

patryq napisał/a:
a najlepsze jest uczucie ze prawie nie ma aut które by cie wyprzedziły :)

Oj Panowie....pamiętajcie tylko, że na drogach są także inni ludzie i czasami można także im wyrządzić krzywdę, okaleczyć lub zabrać życie. ;)
 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-10, 11:49   

tak tak my wiemy wszystko w granicach rozsądku :)
 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-13, 20:31   

Panowie juz turbo, intercooler, kolektor i blow off mam w domu jeszcze pale detali i zaczynam robote:)
 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-13, 20:35   

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-05-13, 20:38   

no ładne graty. Jeszcze orurowanie :P i można wodę lać.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
grzybek31 
Kierowca eLki
Vw Maniak



Silnik: 2.0 LPg 2E
Wiek: 35
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 40
Skąd: iława
Wysłany: 2009-05-13, 20:42   

no to niedługo się zacznie mi osobiscie starczyło by koło 200 km ale apetyt Rośnie w miarę jedzenia wiec życzę powodzenia i jestem ciekawy jak to będzie jeździć :oklaski:
_________________

 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2009-05-13, 21:08   

no ladny sprzecik ;) jestem ciekaw efektow
_________________

 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-14, 14:25   

czekam jeszcze tylko na uszczelke pod głowice i westgata i to było by na tyle natomiast robie cały nowy wydech pod turbo 3 calowy
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-05-14, 14:34   

Materiały pomocnicze:

http://www.insanedubz.com/engine_rebuild3.html

chyba, że już widziałeś.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-14, 21:14   

Dzieki kolego za stronke mam inne materiały dostałem od gosci co mi zestaw ten turbo sprzedał posiada golfa 550KM którym sie pieknie jezdzi mialem okazje :)
 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-16, 21:36   

przymierzylem turbo i niestety oryginalny kolektor dolotowy sie nie miesciu musi by krótki a tak to teraz wygląda
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-05-16, 21:42   

takie BIG TURBO robi wrażenie,ale ten FMIC chyba schowasz,bo tak na wierzchu to porażka :diabełek:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-16, 22:45   

bedzie do połowy zakryty rejstracją a inaczej go nie umieszcze bo sie nie miesci :)
 
 
levis521 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 1210
Skąd: Rozprza
Wysłany: 2009-05-16, 23:25   

i tak bedzie ladnie.
_________________

 
 
patryq 
Kierowca eLki


Silnik: vr6
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 24
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-05-24, 21:10   

panowie juz mam wszystkie czesci jutro składam silnik mam nadzieje ze do konca tyg odpali :)
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2009-05-27, 08:36   

Z braku czasu dopiero natrafiłem na ten temat i jestem pełen podziwu że znalazł się ktoś, kto chce z Ventki pocisk zrobić.
patryq trzymam kciuki za mody i czekam na jakieś fotki z prac :OK:
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
levis521 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 1210
Skąd: Rozprza
Wysłany: 2009-06-28, 10:47   

patryq, i jak tam z ta turbinka,nic nie piszesz.pochwal sie cos tam wymodzil. ;)
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-06-28, 10:51   

no właśnie pisałem do niego maila jakiś czas temu. Nic się nie odzywa...
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 12