Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Cisnienie oleju
Autor Wiadomość
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-05-24, 13:52   Cisnienie oleju

Witam.
Po wymianie oleju i filtra oleju przy 2000-2200 obr/min mryga i piszczy kontrolka cisnienia oleju ale dopiero po zagrzaniu silnika (ok. 30km). Cisnienie jest napewno. Kabel od alternatora i czujników dobre. Licznik dziala super. I moje pytanie czy mogli uszkodzic czujnik przy wymianie filtra czy moze wystarczy go jakos wyczyscic? I czy mozna odłaczyc czujniki bo jestem aktualnie w berlinie i uciazliwie jest to piszczenie i jazda 80-90km/h na 4 biegu i prawie 3tys obrotów?
Dzieki za odpowiedz.
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-05-24, 17:26   

To zalezy ktory czujnik piszczy. Od za malego czy za duzego cisnienia. Jeden zwierny drugi rozwierny. Wiec jak jednemu zdejmiesz wtyczke to nie bedzie sie nic dziac, a drugi bedzie piszczal.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-05-24, 19:55   

Najciekawsze było to ze jak zdejmowalem i jeden i drugi to nic nie piszczalo. To dopiero po jakiejs chwili piszczy czy odrazu po odpieciu?
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-07-10, 15:08   

normalka bo deska bierze pomiar z jednego lub drugiego czujnika zależnie od obrotów silnika. Nie da rady ominąć czujników (chyba), bo na niskich obrotach jeden jest załączony, a drugi rozłączony i zmienia się to na obrotach wyższych. Mam to samo. Rok temu wymieniłem pompę oleju było dobrze, ale znowu zaczyna świecić przy 3tys. obr.(moze dlatego ze to była najtańsza pompa Topran :D )) Ktoś gdzieś pisał ze częsta przyczyna jest siadająca deska.
 
 
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-07-11, 03:21   

Dowiedzialem sie od poprzedniego wlasciciela ze poziom oleju musi byc takie dobre max na miarce i wtedy piszczec nie bedzie
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9