Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2012-11-24, 20:13
pamietajcie o tym że TDk-a mocno ogranicza skrzynia biegów wieć Radex na seri dobry wynik ma. Radex jak mocno zalezy Ci na mocy to zmiana pina dołożyć IC-ka lekko potkrecic turbine i jazda
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 1,9 TD 75KM Pomógł: 9 razy Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 308 Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2013-02-14, 18:58
Na Sobieskiego ... jedyne światła z kamerą, które działają krótko i dlatego wiele osób kusi przelecieć na czerwonym ... stało się, więc 300 i 6 pkt zaliczone.
Silnik: 1,9 TD 75KM Pomógł: 9 razy Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 308 Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2013-03-25, 10:00
w środę mechanik i wymiana oleju, uszczelki pod miską i najważniejsze hamulce ... gdzieś mi ucieka płyn hamulcowy (może zacisk) ... są zapowietrzone lekko i co 3 dni musze 50gr dolać ... wszystko będę wiedział w połowie tygodnia
_________________ pierwszy mój VW ;-)
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-25, 10:14
pewnie cylinderki z tylu w bebnach leja. Tez tak mialem, tylko nie wiedzialem o tym, az pewnego dnia zaczal hamowac tylko na jedno kolo. :p
U mnie plyn uciekal przez dwa tylne cylinderki, czasami nawet nie moglem samochodu na podjezdzie utrzymac. Pedal spadal do podlogi. Reagowal dopiero po tzw, pompowaniu.
Silnik: 1,9 TD 75KM Pomógł: 9 razy Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 308 Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2013-03-25, 18:42
Tak żle, to jeszcze nie jest, ale już czasami muszę podpompować, bo pedał powolutku schodzi jak wciśnięty non stop.
Tragedii nie ma, bo jeszcze hamuje... przy wymianie opon na zimowe coś było wilgotne w okolicy cylinderków z tyłu, ale zbagatelizowałem tak czy siak muszę to doprowadzić do porządku, bo bezpieczeństwo bliskich najważniejsze
Zrob to jak najszybciej, bo z tym nie ma zartow. Skoro bylo wilgotne w okolicy cylinderkow, to raczej napewno ich wina ew. jakies nieszczelnosci w przewodach.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Silnik: 1,9 TD 75KM Pomógł: 9 razy Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 308 Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2013-04-13, 17:34
Odebrałem auto od mechaniora ... tuleje tylnej belki wymienione + przewody hamulcowe tył ... nic nie stuka, nie puka (nareszcie! ), auto nie myszkuje podczas wyprzedzania (koleiny głównie), kierownica nie drży (byłem pewny, że to wina przodu, ale tak tył latał) ... nie było gumy w starych tulejach, metal walił o metal ... a miałem to zrobić rok temu
Silnik: 1,9 TD 75KM Pomógł: 9 razy Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 308 Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2014-01-24, 18:06
Dawno nie pisałem
Szukałem podłokietnika, ale na razie poszedł w odstawkę, bo kupiłem alana 28 ... stara poczciwa konstrukcja. Ale jest jeden problem, czyli rozmiar radia 1DIN (czyli krótko mówiąc duże). W schowek pod popielniczką nie chce wejść nawet kawałek. Myślałem pod kierownicą koło prawego kolana. Już przymierzałem i fajnie pasuje. Nie chcę dawać koło tunelu środkowego, bo parkuje pod chmurką i nie chciałbym żeby kusiło. A może znacie jakieś inne miejsce. Jutro chcę pociągnąć kabel od akumulatora, a w przyszłości dziura w dach ;-)
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-01-24, 20:35
Ja u siebie mam schowane koło tunelu od strony pasażera, ale na samym końcu, jak masz wkręt od mocowania tunelu, niestety nie posiadam fotek. Słychać dobrze a jeden minus to taki że musisz się trochę wyciągnąć przy włączaniu i wyłączaniu.
Silnik: 1,9 TD 75KM Pomógł: 9 razy Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 308 Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2014-01-24, 20:40
Wolałbym coś bliżej ręki i dlatego taki problem ... jutro ściągnę plastik spod kierownicy i zobaczę co jest pod spodem ... może uda mi się wyciąć otwór i tam wcisnąć ... drugi plastik można mieć za 15zł, więc nie problem
Silnik: 1,9 TD 75KM Pomógł: 9 razy Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 308 Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2014-01-25, 14:03
Na razie radio wylądowało koło prawej nogi ... nie przeszkadza mi podczas jazdy.
Alan 28
Przewód ( OW 2X2,5mm2 )pociągnięty z akumulatora. Prosta sprawa, bo tamtędy też idzie wiązka do skrzynki bezpieczników. Dobezpieczony 5A. Przed radiem dwa bezpieczniki (oryginalne) 1A na podtrzymaniu i 3A na zasilaniu.
Jeszcze tylko antena, ale już na spokojnie bo mam starą na magnesie i na razie działa ... chyba że ktoś ma do sprzedania alan 9 + ;-)
_________________ pierwszy mój VW ;-)
Ostatnio zmieniony przez Radex 2014-01-25, 14:05, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum