Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Uszczelka pod glowica co i jak?
Autor Wiadomość
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-10-16, 15:20   Uszczelka pod glowica co i jak?

Hey.. Niestety przed godzina zaliczylem uszczelke... jako ze VW jeszcze nie robilem pod tym kontem tu mam pare pytan...!
Czy do zrobienia uszczelki pod glowica musze sciagać wałek rozrządu i zawory czy moze moga zostać na glowicy??
Czy ktos moze mi napsiać jak sie za to z grubsza zabrac bo wiem jak sie robi uszczelke pod glowica ale VW jeszcze nie robilem nigdy i nie wiem na co uwzac???!! Czy pozniej cos musze odpowietrzać odtykać?
Co wymieniac przy walnietej uszczelce pod glowicą? Uszczelka, szlif glowicy i szpilki glowicy czy cos jeszcze?

POZDRO :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


Ps. PROSZE O SZYBKIE I KONKRETNE ODPOWIEDZI Z GORY DZIEKUJE!
_________________

Ostatnio zmieniony przez RedRace 2011-10-16, 15:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2011-10-23, 20:20   

a na grzyba Ci wyjmować wałek i całą resztę? zdejmiesz głowice to się dowiesz czy masz jakieś nierówności lub wżery na głowicy i czy zawory są całe i to wszystko a no i zacznij od ustawienia silnika tak jak do wymiany rozrządu

a dla pomocy radzę poszukać książki sam naprawiam vento golf III wystarczy wpisać w google i tam jest krok po kroku co i jak
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
chopin87 
Ventofan



Silnik: 1.9 D 1Y
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 154
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-23, 20:54   

teoretycznie za kazdym razem jak zdejmiesz glowice powinno sie ja oddac do planowania a do tego raczej trzeba ja rozebrac. ale niech sie wypowiedza jeszcze inni.
 
 
ventylmar 
Ventofan
nisko szeroko gładko



Silnik: 1,8
Wiek: 34
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2011-10-23, 22:04   

tak jak napisal kolega wyzej, sciagasz jedynie głowice, proponował bym jedynie oddac glowice do planowania, koszt niewielki, ale zawsze dodaje kompresji,
widze ze na gazie nie frygales
takze zawory powinny byc ok, po dłuzszej jezdzie na gazie gniazda sie wypalaja,
ale to mniejsza z tym, zakładasz nowa uszczelke i smigasz dalej,
powodzenia i pozdro
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2011-10-26, 19:40   

teoretycznie może i tak bo w sumie z jakiegoś powodu ta uszczelka wyfrunęła
gniazda się wypalają ale od zbytnio skręconego gazu w szczególności
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10