Szanowni Koledzy! Dzisiaj w ostatni dzień roku moje Vento zawiodło! Po prostu nie chciało zapalić. Objawy były takie: Jak zwykle po podgrzaniu świec kręciłem rozrusznikiem, i nic. Zawsze palił od razu. Sprawdziłem świece, grzeją, przewody zasilające dokręciłem, i nic. Dopiero po długim kręceniu zaskoczył. Na ziemi z rury jest czarna plama spalin i tak jakby oleju. W przewodzie zasilającym od filtra paliwa do pompy wtryskowej, tym plastikowym widać bąbelki powietrza. Zmieniłem nawet zaworek filtra paliwa i dalej to samo. Jak odpalił, jeździłem i żadnych innych objawów nie widać. Olej i filtr paliwa zmieniałem w autoryzowanej stacji w listopadzie. Do dzisiaj było normalnie. Co mogę zrobić proszę o pomoc!
szczerze mowiac to ja nigdy tego nie robilem ale wiem ze cos takiego istnieje, moga byc wlasnie takie objawy jak piszesz gdy sie zepsuje i prosto sie go wymienia.
Silnik: 1.9 D 1Y Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 210 Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-02, 14:04
I zapalanie wyglada tak ze sie czlowiek ukreci tym rozrusznikiem po czym samochod zacznie zaskakiwac na jeden cylinder pozniej na dwa i na 3 i dopiero zapala i bardzo nierówno chodzi i zostawia za sobą mega wielka czarna chmure? A jak sie tak zrobi rano to pozniej caly dzien prawie normalnie zapala? I po nocy od nowa? Bo przed tym wszystkim odpalal z pierwszego ale chodzil strasznie nie równo przez pierwsze 20sekund po jakims czasie potrzebowal 30sekund i potrafil zgasnac. Pozniej trzeba bylo z 3-4 sekundy pokreci rozrusznikiem i zapalal, nierówno chodzil przez 30 sekund i kopcil a teraz jest tak jak opisywalem.
wlasnie takie obiawy sa jak sie zapowietrza uklad wtryskowy ewentualnie nie dzialaja swiece zarowe ale wtedy im nizsza temperatura na dworzu tym gorzej bedzie odpalal.
Silnik: 1.9 D 1Y Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 210 Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-02, 16:12
chopin87 napisał/a:
wlasnie takie obiawy sa jak sie zapowietrza uklad wtryskowy ewentualnie nie dzialaja swiece zarowe ale wtedy im nizsza temperatura na dworzu tym gorzej bedzie odpalal.
zacznij od tego zeby zobaczyc bezpiecznik od swiec (pod maska na scianie grodziowej nad pompa hamulcowa) bo jak mialem golfa i mi sie tak zrobilo to zaczalem od swiec (80zl) potem regenerowalem pompe (180zl) a na koniec okazalo sie ze to byl bezpiecznik za 1,5zl ...
Silnik: 1.9 D 1Y Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 210 Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-04, 18:24
Zadna swieca nie nadawala sie do niczego. Wszystkie poszly do wymiany i zobaczymy czy to to bo jak patrzylem po przezroczystych rurkach przewodu paliwowego to paliwo sie nie cofa do baku
Silnik: 1.9 D 1Y Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 210 Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-05, 00:50
Brutal napisał/a:
Zagrzej świece na krotko i będzie wszystko wiadomo
Tak byly sprawdzane, prosto pod akumulator i sie nawet cieple nie zrobily. Wszystkie wylecialy do kosza a wsadzone nowe i po podgrzaniu swiec pali z tykniecia kluczykiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum