Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-03, 10:36
Hmmm, mój Ventylek takich nie ma, podłoga prościutka, u Ciebie te wgłębienia są krzywe i ogólnie coś ta podłoga taka powgniatana, no chyba że wozisz bagaże bez tej maty...
Hey.... szczerze, wygląda to jak byś miał tyłeczek w Ventce robiony, coś chyba było puknięte, popatrz na elementy pod plastikami, spawy itp. tam a pewno jeszcze coś najedziesz... pozdro
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Sie 2006 Posty: 268 Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-09-03, 18:48
Na to co widać przychodzi tylko wykladzina i tak woże bagaże. Przez pewien czas lała się do bagażnika woda dopóki nie znalazłem wycieku, myślicie że woda mogła zrobić to co widać? W trakcie upałów to wytułmienie też miekknie dość mocno i jest plastyczne. A pod plastkiami popatrze w wolnej chwili.
Pomógł: 11 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2007-09-04, 03:43
to jest wytlumienie...rozumiem takimi matami platycznymi? jak tam byla woda, to napewno to byl jeden w wazniejszych czynnikow ze tak to teraz wyglada. Woda moze duzo. jak rozwala skaly to czemu nie miala by sie zajac jakas masa bitumiczna
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-09-12, 08:16
to nie jest od wody anie od dzwona .. jakby tam byla prostowana podloga to by to bylo powywalane przeciez nie wyprostowalby nikt tego zeby tylko pekniecia zostaly... to wg mnei nromalne skoro to ma swoje lata inaczej poprostu twardnieje i inaczej pracuje jak blacha i takei rysy to normalne wg mnie...
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: 1,9TD Pomógł: 1 raz Wiek: 58 Dołączył: 27 Maj 2007 Posty: 70 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-17, 21:23
Witam
I tutaj Mapet ma całkowitą rację.
To jest mata bitumiczna. Wyłożona jest ona na prawie całej podłodze i przegrodzie silnikowej. Ma ona dwa zadania: po 1 i najważniejsze chroni blachę podłogi (i nie tylko) przed wszędobylską wilgocią; po 2 spełnia również rolę izolacji dźwiękochłonnej.
Spękania są standardowe jeżeli na tej macie pojawi się większa wilgoć, a samochód stoi (podkreślam stoi) na słońcu. Jeżeli nie chcecie mieć takich problemów jak ja miałem (zdjęcia pokażę na zlocie) to należy stan tej maty kontrolować co jakiś czas czy nie pojawiają się pęknięcia odsłaniające blachę pod nią.
Mniejsze ubytki tej maty można zabezpieczyć jakimś silikonowym preparatem. Większe uszkodzenia polecam naprawić poprzez odłupanie starej maty i położenie nowej (odradzam naklejanie nowej na starą). Matę można kupić w prawie każdym sklepie z akcesoriami lakierniczymi. Ja za arkusz maty 25x50cm dzisiaj dałem 4,80pln przy czym musiałem kupić na całą podłogę w kabinie pasażerskiej.
[ Dodano: 2007-09-17, 21:30 ]
acha
jeszcze jedno
warto podczas tej większej naprawy zaopatrzyć się (np pożyczyć) w opalarkę do kabli bo matę powinno się rozkładać na ciepło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum