Nie wiem jak w przypadku thermotronica ale u mnie (bez thermotronica) przy największych mrozach auto w środku nagrzewało się do 10 stopni . Szukałem przyczyny, myślałem że to termostat już siada (fakt że już nie trzyma tych 87 stopni), albo nagrzewnica, ale w tym przypadku chociaż trochę ciepłe powietrze powinno lecieć. W związku z tym nie wierzyłem że to termostat i nagrzewnica, a zupełnie coś błahego. Okazało się że do regulacji ciepło/zimno niemieccy inżynierowie zastosowali klapkę z okrągłymi dziurami, które to dziury zaklejone były pianką. Swego czasu dziwiłem się skąd tyle pianki wylatuje mi z kratek i to była odpowiedz. Po prostu pianka wykruszyła się i zostały duże otwory w klapce i stąd zimno w aucie. Udało mi się zakleić te dziury i pomimo że teraz auto łapie 80 stopni to mam gorąco w samochodzie Tak więc to że nie ma ciepłego powietrza to nie zawsze nagrzewnica i termostat.
_________________
Ostatnio zmieniony przez piotrek_inf 2012-02-18, 08:53, w całości zmieniany 2 razy
Nie wyjmowałem, bo nie miałem jak mróz był wtedy zaje...isty a mi się kroiła długa droga. Odkręciłem tunel środkowy, i półkę pod schowkiem. Widać było kawałek tunelu, który idzie od wentylatora i łączy się z obudową nagrzewnicy. Połączone są spinkami które trzeba zdjąć i na siłę to rozdzieliłem. Udało mi się pokleić klapkę, ale do złożenia użyłem za dużo siły i się troszkę połamało. Pokleiłem ale to tylko prowizorka. Szukam powoli tej części tunelu od wentylatora do obudowy nagrzewnicy i będę wymieniał. Możemy się umówić na tą operację. Ale wtedy to trzeba będzie porządnie zrobić przy zdjętej desce.
no i to może być tak jak u mnie problem tej klapki
też miałem problem z tą "dziurawą" klapką, tak jak opisałeś ale na 100-we to niewykluczałbym termotronika bo manualnie zamkniesz klapę i wiesz że jest zamknięta a tutaj steruje czujnik otwarciem klapy... proponuje to sprawdzić ale i tak bez dobrania się do obudowy nagrzewnicy się nieobędzie.
_________________ moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
na 100-we to niewykluczałbym termotronika bo manualnie zamkniesz klapę i wiesz że jest zamknięta a tutaj steruje czujnik otwarciem klapy... proponuje to sprawdzić
a niemówiłem...
_________________ moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum