Wysłany: 2012-04-05, 00:12 Po przestawieniu kąta wtrysku na pompie słaby na wolnych obr
Witam,
posiadam Venciaka z silnikiem 1,9TD (AAZ). Ostatnio wymieniłem sobie pompę wtryskową (od 1,6TD). Po wymianie ustawiłem ją odchylając maksymalnie od bloku, czyli wtrysk opóźniony. Był wiele słabszy, niż na oryginalnej pompie, podniosłem mu dawkę tak, że śmiagał jak należy, tylko spalanie poszło trochę w górę.
Po tych zabiegach cofnąłem mu kąt wtrysku, przybliżając pompę do głowicy aż do usłyszenia wyraźnego efektu zapłonu stukowego, po czym odchyliłem ją minimalnie z powrotem aż do zaprzestania głośnych stuków, tak , jak radzono na forum VW golf.
Problem jest w tym, że Vento jest minimalnie mocniejsze, ale deko wolniej się wkręca w obroty, dużo pali i przede wszystkim jest słabe na biegu jałowym, wcześniej można było bez gazu ruszać, teraz praktycznie wogóle.
Czy będę miał zbyt wyprzedzony kąt wtrysku? Niestety nie mam zegara do precyzyjnego ustawienia pompy. (Może ktoś ma z okolic Limanowej?)
Ktoś zna dobry sposób na poprawne ustawienie kątu wtrysku?
Pozdrawiam i proszę o odp.
Pablo170
_________________ Vento 1,9TD AAZ, po kapitalce, Boost Pin z 1,6TD >> jest Power
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum