Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Mułowatość silnika AAM i kilka innych pytań
Autor Wiadomość
hagop 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 75KM
Wiek: 40
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-05-25, 16:35   Mułowatość silnika AAM i kilka innych pytań

Witam

Jakiś czas temu auto odmówiło mi posłuszeństwa w trasie. Okazało się ze rozleciała się kopułka i palec. Został zmieniony cały rozdzielacz zapłonu + świece (świece myślę ze to takie naciaganie klienta, bo na tych co były przejechałem okolo 5tys km ). Auto zostało naprawione w miejscu awarii. Od tego czasu mam wrażenie że ventolot zrobił się żółwiolotem. Moim zdaniem stracił na mocy. Silnik dopiero ma kopa przy około 3,5-4 tys obrotów a wcześniej już przy 2700 był całkiem zrywny. Rozpędzanie auta przy niskich obrotach też jest mułowate. Dziś z ciekawości obracałem rozdzielaczem zapłonu co skutkowało zmianą obrotów jałowych silnika. W książce opisane jest regulowanie kąta wyprzedzenia zapłonu, lecz nie za bardzo wiem jak się za to zabrać ponieważ nie widzę ani stałego znacznika ani znaczniak na kole (używam do tego stroboskopu). Stroboskop jest wyzwalany iskrą świecy (taka przejściówka między świecą a przewodem wysokiego napięcia).

Doradzicie jakoś z tym kątem bo to pewnie jest przyczyną. Jeżeli nie to co jest problemem?

A teraz kilka innych pytań z innej beczki :P
1. Hamulce słabo działają auto hamuje jak moje poprzednie jetta2 (kupując je miałem wrażenie że lepiej hamował). Całkowita wymiana płynu hamulcowego pomoże? Klocki tarcze i okładziny z tyłu są w dość dobrym stanie.
2. Czy tłumik środkowy od innej wersji silnikowej (1,6, 18 90KM, 2.0) będzie pasował? Dlaczego nie taki jak powinien być? Bo chce kupić jakiś używany jak najtaniej, a może akurat do tego modelu nie być. Czy tłumik z golfa 3 będzie pasować?
3. Jakieś stworzenie człekopodobne lecz o dużo niższym współczynniku inteligencji potraktował mi całą długość samochodu kluczem (pewnie zazdrościł umytego i lśniącego w słońcu lakieru) w wyniku czego powstałą długa biała rysa (w niektórych miejscach głęboka). Jak ją usunąć bez lakierowania połowy samochodu? Ktoś już coś takiego usuwał i z jakim skutkiem. Mówię tutaj oczywiście o naprawie własnoręcznej a nie zleconej lakiernikowi.
4. Podobne pytanie odnośnie napraw rysek a raczej dziurek na zderzaku. Kretyni ktorzy nie powinni dostać prawka szalejący na parkingach supermarketów zdewastowali mi ten zderzak... Pełno jest rysek, otarć i takich głębszych dziur. Zwykła szpachla i papier ścierny wystarczą do usunięcia tego i przygotwania do własnoręcznego lakierowania zderzaka? Czy jest jakaś specjalna szpachla do zderzaków?
5. Ile może kosztować usunięcie rdzy z progów, a dokladnie naprawa progów. Po zimie okazało się że zostałem nabity w butelke przy zakupie auta bo zabezpieczenie na podwoziu tylko maskowało dziury rdzy.... Z prawej stornyz przodu podnośnik o mało co nie wpadł do środka auta, a z lewej na całęj długości jest rdza, która zacyzna się rozwarstwiac. Z lewej strony był napewno bity na całej długości. Chodzi mi chyba tylko o wycięcie i wspawanie nowej blachy. Zabezpieczniem tego przed korozją, zaszpachlowaniem i pomalowaniem czarną farbą zajmę się sam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9