Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-07-27, 18:28
Paweł_R, owiewki polecam, zwłaszcza jak się ma korbotronik, można jechać z otwartymi szybkami w deszczu albo zostawić w upał uchylone szyby, a czy jest ciszej to nawet nie pamiętam Smalcowane było najpierw Meguiars Ultimate Compound na pomarańczowym padzie (Flexipads) - zainwestowałem w polerkę rotacyjną i teraz czasem zarabiam na polerowaniu Później standardowo wosk, który męczę kilka lat i nie chce się skończyć - Collinite 476 Plastiki AG Bumber Care, opony Poorboys Bold N Bright.
hotdriver, ringi mają własne konwertery, więc w sumie powinny hulać Plug&Play. Co ciekawe lewy ring reklamowałem już 3 razy i co chwilę się coś wypalało, a prawy świeci cały czas tak samo Przekaźniki mam, ale po to, żeby ringi się wyłączały przy światłach mijania, wymieniałem ten przekaźnik na wszelki wypadek, ale nic to nie zmieniło.
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-07-29, 21:51
Paweł_R napisał/a:
Nie zostawia już zacieków na zderzakach, jak kiedyś wspominałeś?
Teraz za każdym razem przed nałożeniem go ostro mieszam i jest dużo lepiej. A wosku już mam nową puchę, też Colli, taką na zapas jakby się niespodziewanie tamten skończył
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-07-30, 21:47
Heavy, no czytałem właśnie, ale chyba w tygodniu byłeś, to ja i tak pewnie w robocie koczowałem Odnośnie wosku, co chcesz wiedzieć? Nakłada się go elegancko, wyciera też bez problemu fibrą. Trzyma spokojnie 6 miesięcy o ile nie myje się silną chemią lub na gównianych bezdotykach. Kropelkowanie - hmm... co tu dużo pisać, masakryczne, trzeba zobaczyć na własne oczy. Z resztą mam filmik, który nawet gdzieś tu wrzucałem na forum kiedyś
http://youtu.be/cf7a58FqtQ4
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-20, 23:13
Co tu dużo pisać, Vento sprzedane, w sobotę wyjeżdża ode mnie. Pierwszy oglądający po wyjściu "z pod" samochodu i oglądnięciu newralgicznych punktów modelu zostawił zaliczkę, bo mówi, że już wystarczająco gruzów się naoglądał i właśnie takiego zdrowego szukał
Lampy, felgi oraz gwint idą na sprzedaż osobno, więcej w dziale giełda.
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-24, 21:46
przemolas4 napisał/a:
jakiś nowy projekcik ?
vento czy coś bardziej ..... hmmmmm....... młodszego ??
A no już jest Sełat Lełon '04r., 1.9 TDI 130kuca z małym plusem, czyli obecnie okolice 170 koni i 380Nm. Kolor się zgadza, bo LP3G FlashRed, czyli bardzo blisko koloru Ventyla Wkrótce się pochwalę w odpowiednim dziale, na chwilę obecną fela 18", rozpórki góra i dół, tył gwint przód cupra, heble 312mm z ceramicznymi klockami itd. itd.
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-04, 23:38
Przecierałem dzisiaj oczy ze zdumienia, bo zobaczyłem kozacką furę na mieście Tak wygląda aktualnie ventyl u kolejnego właściciela. Może nie ma aż tak dobrze jak u mnie, ale widać, że furmanka w dobrych rękach No i z tego co zauważyłem to LPG już zagościło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum