witam...dzieki za pokierowanie na forum o zarowkach:)Teraz mam pytanko ma ktos moze w spzredazy albo macie jakiegos kolesia ktory by sprzedawal obraczki na zegary(srebne takie aluminiowe)tansze niz 84zl.Bo na allegro tyle stoja...moze macie kolesia z allegro ktory ma taniej.Bo wydaje mi sie ze moze by taniej kupil takie cos;>dzieki z gory pozdro
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-21, 14:54
wejdz na nasza www
www.vwvento-fans.com i dzial skelp i uslugi... i tam masz producenta ramek na zegary
uwazaj na neiktroe na alelgro bo czasem slyszlalem przypadki ze tocza z dziadowskeigo materialu i jak ci upadnie na ziemei to sie rozsypuje...
jak bedziesz mial pytanie pisz
zalatwie ci...
pzdr
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
ja mam od tego gościa, kupiłem je na Allegro ze 2 lata temu jak nic i do tej pory nic się z nimi nie dzieje. Tyle, że jeśli masz licznik w Vento MOTOMETER czy jakoś tak to od razu pisz do gościa o tym, bo wszyscy robią pod VDO, które mają węższe zegary od paliwa i temperatury, ja się nieźle z tym namęczyłem, facet sę fer zachował bo dosłał mi drugie, bardziej pasujące... Ale narobiłem się przy tym ogólnie nieźle...
Wysłany: 2007-04-25, 14:35 Instrukcja zalozenia obraczek na zegary
siema.dzieki za adres tego goscia od obraczek na zegary wyglada na wporzadku i widzialem same pozytywne zdanie na jego temat.moze ktos ma albo mzoe napisac jak dostac sie do miejsca gdzie te obraczki musze zalozyc tzn jak wyjac zegary i ta przezroczysta oslone....jak juz ktos oczywiscie zmienial,zebym nie polamal niczego:)
co do dojscia to muszisz okrecic plastyk ktory leci wkolo zegarow a w zaleznosci jak masz deske od mk3 czy od vento to roznie tam sie dosatniesz.. ogolnie srubki ukryte sa pod wlacnzikeim swiatem w vento i przy zaslepce obok radia wyjmujesz ta obudowe zegarow pozniej .. nastepnie zegary sa 2 srubkami po bokach przykrecone i je tez wyciagasz i odpinasz od nich wtyczki.. wszystko spokojnei itd.. wyjda...
nastepnie rozkrecasz od tylu zegary - kilka wkretow na krzyzaki rozkładasz zegary i montujesz ramki
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Ostatnio zmieniony przez MAPET 2007-04-25, 22:32, w całości zmieniany 1 raz
Dokładnie tak jak Mapet ci napisał Ja to jeszcze miałem problem z odkręceniem tylnich śrubek z zegarów bo trudno było śrubokręt do nich dopasować. Kupiłęm 3 dodatkowe komplety śrubokrętów i też nie mogłem odkręcić, aż sie wk..i odkręciłem małymi kombinerkami a tak montaż i demontaż całej reszty był prosty
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-25, 20:18
Szpiker, to miałeś jakieś dziwne śrubki. Ogólni rozłożyłem już trochę zegarów i nigdy z tym nie miałem problemów.
Sam montaż alu ramek jest banalnie prosty, sam zobaczysz.
Instrukcja dostania się do zegarów jest tutaj:
http://www.vwvento.org/porady/zegary/index.htm
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-04-25, 22:13
z tego co pamiętam to kovval też klął na te "dziwne" gwiazdkowe śrubki...
Szpiker ma te same nowsze zegary bez ograniczników więc pewnie w tych zegarach standardowo pakowali te gwiazdki
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-25, 22:17
Chłopaki, poprostu zabieraliście się od d... strony. Tzn najpierw trzeba zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzia. Ana poważnie to teraz mądry jestem odkąd pracuje w wielkiej hurtowni narzędzi, to trochę się podszkoliłem w narzędziach, np. ile ja sie zawsze namęczyłem aby zdjąć opaski metalowe w silniku ten a wężach od płynu od chłodzenia, a wystarczy mieć odpowiednie szczypce i zdejmowanie/zakładanie tych obejm to czysta przyjemność...
sorki . to ja wole sie pomeczyc moimi specjalnie zpreparowanymi kombinerkami za jedyne 7.50
rozumie , gdybym codziennie mial takie weze sciagac , ale jak narazie to raz kiedys od wielkiego dzwonu .
aczkolwiek gdybym spal na mamonie to czemu nie .
bardziej by mi pasowalo jakis dobry komplet kluczy wygietych .
i co by kurna nie pekaly .
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-27, 16:43
przemolas4 napisał/a:
i co by kurna nie pekaly .
to za 5 dyzek takich nie wyrwiesz... Do tej pory uważałem, że np. Stanley to zaje... firma, a okazuje się że to firma dla klasycznego Kowalskiego... Ileż to człowiek jeszcze może się nauczyć...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum