Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 16:13
Wymiana pompy wodnej z paskiem rozrządu.
Autor Wiadomość
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 2007-05-11, 12:59   Wymiana pompy wodnej z paskiem rozrządu.

Witam.
Mam pytanie. Zamierzam wymienić pasek rozrządu w swoim vento, silnik 1.6 ABU. Pompa wodna jest napędzana od paska. Mechanik powiedział mi że najlepiej wymienić również pompę wodną. Rozumiem napinacz, ale pompa?. Nigdy z czymś takim się nie spotkałem. Proszę o radę. Czy wymiana pompy jest konieczna.

[ Dodano: 2007-05-11, 13:34 ]
Jeszcze jedno. Czy silnik 1.6 ABU jest bezkolizyjny w przypadku zerwania paska? Jest to silnik 8 -zaworowy.
_________________
Morfeusz142
 
 
tomala2301 
Zapalony Ventkarz
VW Vento 1.9 TD



Silnik: 1,9TD
Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 219
Skąd: dolnyśląsk- WOŁÓW
Wysłany: 2007-05-11, 14:05   

No ja bym wymienił pompe wodną też razem z rozrządem co do silnika to jest konfliktowy czyli jak pasek rozrządu strzeli to głowica do ściągnięcia i wymiana zaworów.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-14, 00:57   

Czyli 1,6 aż tak się różniły od 1,8? Nie wiedziałem. Bo mi strzelił pasek i urwało się koło pasowe i nic się nie stało, a paseczek miał koło 10 tys przebiegu...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
tomala2301 
Zapalony Ventkarz
VW Vento 1.9 TD



Silnik: 1,9TD
Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 219
Skąd: dolnyśląsk- WOŁÓW
Wysłany: 2007-05-14, 06:56   

spyro no to miałeś szczęście bo twój 1,8 to też jest kolizyjny z zaworami . Ale nieraz tak jest , że silniki kolizyjne po urwaniu paska nic się nie dzieje ale to jest sporadycznie , zazwyczaj krzywi zawory . Pozdrawiam
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-14, 09:59   

O kurka wodna,. u mnie to urwały sie koła pasowe i cały rozrząd, bo pękła śruba na wale, a co najlepsze stało się to przy zrywie, tzn ruszałem ostro (zamknięty obrotomierz) po czym nagle było jebut i cisza, silnik zgasł i nie chciał się zapalić. Dopchałem do mechaniora, siedział jeden dzień, bo ciężko było wyciągnąć resztę śruby, ale udało się bez remontu silnika... Dlatego też myślałem, że silniki 1,8 8V są nie kolizyjne...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 11