Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-22, 21:31
problem z moca i przyspieszaniem silnik 1,8 55kw
Autor Wiadomość
rumianek 
Autostopowicz


Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: stargard
Wysłany: 2007-04-17, 22:51   problem z moca i przyspieszaniem silnik 1,8 55kw

witam niedawno dolaczylem do grona posiadaczy ventek,mam pytanie mianowicie moje vento od niedawna stalo sie jakies slabe,nie wiem czym to jest spowodowane moze wy mi pomozecie,na wolnych obrotach chodzi normalnie w miare rowno,odpala zawsze,gdy juz jade i przyspieszam silnik raz ciagnie i raz sie jakby dlawi tak na zmiane,nie jest to bardzo widoczne ale dla kierujacego jest to odczuwalne,nie jest tak dynamiczne jak wczesniej,wzroslo tez chyba spalanie bo teraz srednio wychodzi ponad 10l na 100km,prosze o jakies porady gdyz za bardzo nie znam sie na mechanice,dodam ze wymienilem gume pod wtryskiem,pozdrawiam

_________________
fryta
 
 
zeusszwagier 
Kierowca eLki
zeusszwagier


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 35
Skąd: Józefów
Wysłany: 2007-04-18, 08:41   

najprościej pojedz i podłoncz go pod komputer i niech ci pokażą co w nim nie tak ja jak mam problem zaczynam od tego bo to może być też tylko przyczyna brudnego filtra powietrza albo dostaje lewego powietrza jak wymieniałeś tom gume pod wtryskiem igdzieś żle doszło ja mam 1,8 66kw 90KM iteż odejście mam słabe ale jak się rozrusza to dopiero widać te 90KM
 
 
mellow 
Kierowca eLki
mellowmania



Wiek: 50
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 26
Skąd: Soundtropolis
Wysłany: 2007-04-18, 19:49   

jeżeli chodzi o komputer (mówię na własnym przykładzie - 1,8 55KW 1992 ) to za dużo ci nie powie bo ja nazywam to bardziej sterownik za wiele informacji przynajmniej na temat spadku mocy itp to się nie dowiesz ja miałem niedawno podobny problemik - powiem tak najpierw pomiar kompresji potem :hmmm: (świece,kable,kopułka,palec)to z tańszych rzeczy dopiero potem bym się zajął poważniejszymi rzeczami .
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-18, 20:11   

Pierwsze na co stawiam to ustawienie zapłonu. Dokładnie identyczne objawy były u mnie, pisałem o tym już parokrotnie na forum. Pojedź niech CI ustawią kąt zapłonu (mechanik, który ma lampę UV no i katalog z danymi fabrycznymi). Po ustawieniu zapłonu problem minął jak ręką odjął, wróciła moc i przestał palić jak smok.

Jak ustawienie zapłonu będzie OK to jeszcze może być walnięta sonda, też są podobne objawy.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
mellow 
Kierowca eLki
mellowmania



Wiek: 50
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 26
Skąd: Soundtropolis
Wysłany: 2007-04-18, 21:01   

:nerwus: faktycznie pominąłem najważniejsze z podstaw zapłon !! ! :]
 
 
Hemi77 
Ventofan
V8 i jazda...


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 172
Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-04-20, 09:15   

jezeli ustawienie zaplonu nie pomoze , radze sprawdzic sonde lambda - objawy padnietej sondy to wlasnie wieksze spalanie i czasami mulowaty ,dlawi sie paliwem.
moga tez falowac obroty silnika . :tak:
_________________
Hemi.
Buduje HOT ROD-a.
 
 
rumianek 
Autostopowicz


Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: stargard
Wysłany: 2007-04-21, 13:12   

dzieki za odpowiedzi chyba najpierw zajme sie tym zaplonem,kable juz przekladalem co prawda uzywane bo od kolesia od takiego samego silnika i jest to samo,zobacze zaplon jak cos sie poprawi dam znac,pozdrawiam

_________________
fryta
 
 
zeusszwagier 
Kierowca eLki
zeusszwagier


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 35
Skąd: Józefów
Wysłany: 2007-04-24, 16:21   

znajomy ostatnio tyle że w pasacie 2 l miał też spadek mocy wyszło mu u mechanika że ma wypalone gniazdo cylindra i ma go wstawiać do naprawy tak jak mu muwił mechanik to coś około 300-400zł go wyniesie :co?:
 
 
rumianek 
Autostopowicz


Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: stargard
Wysłany: 2007-05-02, 19:21   

witam wzialem sie do roboty i zaczalem przestawiac zaplon sam,wiecie co poprawilo sie,spala teraz mniej paliwa i lepiej ciagnie,teraz pojade do dobrego mechanika niech to zrobi fachowo ale teraz wiem ze przyczyna byl zaplon,dzieki za wszystkie porady,pozdro
_________________
fryta
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-03, 12:49   

rumianek, nie ró tego samemu, bo możesz silnik rozwalić w ten sposób... Pojedź gdzieś mają "lampę" i ustawią CI to zgodnie z książką, bo tak na oko to nic dobrego z tego nie wyjdzie...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
rumianek 
Autostopowicz


Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 11
Skąd: stargard
Wysłany: 2007-05-03, 13:03   

ok tak zrobie jutro udam sie do mechanika,a orientujesz sie ile kosztuje ustawienie zaplonu
_________________
fryta
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-04, 11:36   

rumianek napisał/a:
orientujesz sie ile kosztuje ustawienie zaplonu

różnie najmniej co zapłaciłem to 10 zł przy okazji jak coś mi tak robili w silniku a osobno max to 30 zł...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 10