Dzięki za dobre słowo pany Tak silnik to ABF. Zakupiony docelowy olej Millers trident 5w40, tylko nie mam kiedy wymienić, poza tym jak to w takim składaku, kilka problemów wieku dziecięcego, mały wyciek spod zaślepki aparatu zapłonowego, za duże doładowanie przez za mały wg i albo poduszki nie wyrabiają albo coś dotyka karoseri przy ciśnięciu, jadąc normalnie jest ok, cisnąc czuć na karoserii drgania.
vwjanekvento, celem było 300+, ale pojeździłem trochę z szacunkowymi 300km, i jakby było 350km to bym był zadowolony
Olej wymieniony, niby dobry, polecany a jednak coś z nim nie tak. Temperatura w normie, ciśnienie trzyma a po pałowaniu szklanki klepią. I 150zł psu w d... Trzeba szukać czegoś lepszego, ktoś coś poleci może?
vwjanekvento, celem było 300+, ale pojeździłem trochę z szacunkowymi 300km, i jakby było 350km to bym był zadowolony
Olej wymieniony, niby dobry, polecany a jednak coś z nim nie tak. Temperatura w normie, ciśnienie trzyma a po pałowaniu szklanki klepią. I 150zł psu w d... Trzeba szukać czegoś lepszego, ktoś coś poleci może?
Ja do swojego 1.9 TDI bede teraz taki zalewał shell helix ultra 10w60. Niby nie traci gęstości przy wysokich temperaturach. Niby stosowany do silników rajdowych :p
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-16, 23:16
PawełM napisał/a:
Ja do swojego 1.9 TDI bede teraz taki zalewał shell helix ultra 10w60.
Że tak zapytam złośliwie - po co? Spokojnie dobrej jakości W50 ci starczy Przy okazji cytat z innego forum: "oleje o "rozszerzonej klasie lepkości" (5W50, 10W60) znacznie różnią się parametrami w niskich temperaturach od "standardowych" olejów - wymagają do optymalnej pracy optymalnej temperatury a w nie optymalnej szybciej tracą swoje parametry = wymagają częstej wymiany nawet co 5000-6000 km, nie są zbyt dobre do codziennego użytkowania w cywilnych autach jeżdżonych w większości po mieście"
Źródło: http://kosmetykaaut.pl/vi...hp?f=35&t=20823 Tomcio, tobie też polecam uderzyć w link powyżej, szczególnie do autora tematu, zaoszczędzisz kupę czasu na lekturze i na pewno poradzi ci jaki olej wybrać i nie mówię tu tylko o klasie lepkości, lecz o wszystkich parametrach oleju
Dzięki Janek za życzenia
Dziś piękna pogoda to coś się nakręciło:
https://www.youtube.com/watch?v=LXKMgzlJC_w
Nie długo może jakieś fotki w końcu ogarnę bo jak na razie to cieszę się jazdą, upierdzielony konkretnie, w środku pół roku nie sprzątane. Ale jutro może się wezmę i ogarnę trochę go
http://imgur.com/a/xYvlJ dziś kolega zrobił kilka fotek. Tak wiem na masce są ślady po twardej wodzie ale nie chciało mi się dziś tego czyścić, taka pogoda była, trzeba było upalać Ale cisnę zdrowo tylko na znanych mi drogach i się pilnuję także będzie ok
A dużo zdjęć w dobrej jakości nie będzie bo mnie to nie kręci, auto teraz ma zapierdalać i to zdrowo, dlatego wpadły baloniaste opony i 15" felgi. Wygląd schodzi na drugi plan.
No coś tam poczynię w kierunku wyglądu, ale to szczegóły np koła wypoleruję na nowo, dokładkę założę, polakieruję tą maskę i zderzaki, przedni zderzak wpadnie z vento bo jest z golfa, i skręcę tył z 1cm w dół. I to będzie tyle Ewentualnie jak trafi się kiedyś to zmienię koła na 16" ale to odległe plany.
theority, słabo słuchałeś bo nawet była o tym mowa
Vento cały czas jeździ na codzień Wczoraj wystrojone finalnie na tym słupku, więcej boję się kręcić ze względu na seryjne korby. Robi powtarzalne 335km i 400nm i w sumie na ośkę jest to wystarczające jak dla mnie. Doładowanie to lekko powyżej 1 bara, niestety czuć jak górą turbo robi się wąskim gardłem.
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
Wykres na 297km jest na 0,6b, jednak jakoś nie było tego czuć Teraz jeździ sporo lepiej a niby tylko 40km/40nm doszło. Tylko zbierać na opony zostało bo zerwanie trakcji przy 140km/h nie należy do przyjemnych zjawisk
Dobra troszkę odświeżę. Wystawiłem, bo jak pisałem w ogłoszeniu była możliwość kupna czegoś wg mnie lepszego. To lepsze coś się sprzedało, vento nie więc dalej jeździ
Wpadł podłokietnik kamei od Muchomorka, znajoma krawcowa zrobiła mi poszycie recaro ze starego boczka.
Uploaded with fotem.pl
Po 5tyś km ciągłego upalania zdarzyła się mała awaria, pękł kolektor wydechowy przy zbiegu runnerów, oczywiście naprawiony, powzmacniany zarówno sam kolektor jak i downpipe i wspornik turbo aby drugi raz się to nie przydarzyło.
Uploaded with fotem.pl
I jeszcze jedno foto turbosprężarki w swoim naturalnym zabarwieniu można powiedzieć, tak samo kolektor wydechowy, wszystko się świeci po butowaniu
Uploaded with fotem.pl
No i gadanie
Cytat:
Robi powtarzalne 335km i 400nm i w sumie na ośkę jest to wystarczające jak dla mnie.
można włożyć między bajki, aktualnie dorzucone nieco doładowania na 1.2-1,3b. Myślę, że 350km pękło. Z trakcją na 3 biegu jak jest ciepło jest ok więc tak zostanie, mam nadzieję, że po sezonie wpadną kute korbowody i wtedy spróbujemy z Łukaszem dmuchnąć tyle na ile turbo pozwoli bo reszta jest przygotowana na te 420-450km.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum