Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Większy parownik
Autor Wiadomość
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-10, 15:56   Większy parownik

Witam. Otóż prawdopodobnie mam do wymiany parownik od gazu. I mam takie pytanko: teraz mam do 100hp a chcę do ok 150hp bo mam co do venciaka pewien plan i nie chcę potem kupować znów drugiego parownika. Czy mój aam będzie chodził na większym parowniku? Czy te pół roku może trochę więcej się muszę przekulać na tym co teraz mam?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-03-10, 18:46   

Ale te 150HP ma byc na Twoim silniku ?? Tzn na instalacji mieszalnikowej ?? Czy np.... masz teraz instalke na mieszalniku, swapujesz na 1.8T i zakładasz sekwencję ?? To dwie rózne sprawy. Bo jeśli potem gaz ma być zasysany przez mieszalnik tak jak masz teraz to powiedzmy że ok, ale jeśli ma byc potem podawany przez wtryski czyli sekwencja lub nowsze to niestety nie.
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-10, 19:07   

Planuję 9a lub abf, mój aam pewnie pójdzie na zlom bo wątpię że ktoś kupi 1.8 i to "ten słabszy", a szkoda bo silnik nie ma nawet pół życia za sobą. Więc tak dokładniej planuję coś 16v na blosie najprawdopodobniej, do tego w dalszej przyszłości digifant.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-03-10, 19:32   

9A ma wtrysk mechaniczny, więc ciężki temat dla instalacji mieszalnikowej.....tylko blos ratuje sprawę....jeśli masz wiedzę lub znasz kogos kto ogarnia blos no to ok......ABF-według mnie tylko sekwencja.....na blosie pojedzie, ale będa spadki mocy.
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-10, 19:40   

Właśnie bardziej skłaniam się do 9a bo abf to już wydatek, i właśnie tylko blos w tym silniku, a speca od takich cudów mam więc coś tam się wymodzi. Ale to jeszcze trochę czasu minie.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-03-10, 19:42   

No to jeśli ma być potem blos to wiekszy parownik możesz kupowac juz teraz i zakładać pod aam, byleby ktoś go dobrze ustawił.
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-10, 21:12   

Ok wielkie dzięki za pomoc! Punkt poleciał.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9