Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-22, 21:26
Przewody od płynu chłodniczego.
Autor Wiadomość
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-24, 22:34   Przewody od płynu chłodniczego.

Chłopaki, doradźcie mi.
Od paru tygodni zaczłą mi znikać płyn chłodniczy, co parę dni musiałem dolewać. Zacząłem się stresować, ale w misce olejowej na szczęście nic nie było. Dzisiaj czyszcząc kopułkę itp zauważyłem, że wycieka mi systematycznie z tego rozgałęźnika, który jest przy misce olejowej. Idzie taki gruby przewód od płynu i po tym rozgałęźiku jest już mnijeszy idący do zbiorniczka wyrównawczego. Gdzie tego badzieiwa szukać, bo obdzwoniłem wszystkie kslepy jakie mi przyszły do głowy i niestety nigdzien nie ma, podobne tanie to jak barszcz, ale ciężko dostać...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-07-25, 01:45   

a jakbys gdzies od jakiegos golfa na szrocie wykrecil ? tam chyba najpredzej-a jak nie to od Toledo-tego pelno lezy :)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-25, 03:41   

Nie wpadłem na to że z Toledo będą pasować :-) Muszę zacząć poszukiwania.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
VW VENTO 2.0 GL 
Niedzielny kierowca
piecia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 64
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 2006-07-25, 08:57   

Jedź na szrot, powinieneś coś znaleźć
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2006-07-25, 19:06   

ja dzis kupilem ta czesc kosztowala 5€
ja bym nie proponowal ze szrotu
tam jest uszczelka ktura sie starzeje

_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-25, 20:53   

Postaram się nie zapomnieć i zrobić fotę o co mi chodzi, bo to chyba nie to, ale kit wie, bo mam taki brud w silniku, że może to jest to co u mnie przecieka...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2006-07-25, 21:56   

tylko ja mam 2,0 vwntke
a to jest z prawej strony
pod ta wiazka kabli

_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
VW VENTO 2.0 GL 
Niedzielny kierowca
piecia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 64
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 2006-07-25, 22:23   

Jeżeli to ta część, którą pokazał jaca to bym też nie kupował ze szrotu tylko nową. Swego czasu puszczał mi trójnik przy głowicy z przodu (ma podobną konstrukcję). Ze starości oring sparciał oraz tworzywo sztuczne stało się bardzo kruche i łamliwe, i nie dociskało mi oringu.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-25, 22:30   

Jak to będzie do wymiany to jasne, że nie używka, to nie jest aż tak drogie, a używka może być dokłądnie taka sama jak moja, podobnie z przekładnią, w życiu ni ekupiłbym używanej...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
wojtek 
Ventofan


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-07-26, 00:45   

Spyro chodzi ci o kruciec wprowadzający chłodziwo do głowicy w 1.8 są dwa i ja juz wymieniłem oba za jednego dałem 60 zł w aso bo wydawało mi się ze nigdzie nie kupie odpowiedniego ale potem trafiłem sklepik gdzie kupiłem podrube włocha za 16 zł...Musisz dobrze poszukać napewno gdzieś trafisz,a jak nie to aso tam napewno będą mieli.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-26, 09:35   

Dzięki za wszystkie rady, zabieram się za poszukiwania...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-19, 00:16   

Wracam do tematu.
króciec wymieniony, niedawno wszystkie węże i trójniki LPG i nadal cieknie. CO prawda dużo mniej niż kiedyś, ale po 2 tygodniach dolałem 1 litr płynu. Pomóżcie, gdzie jeszcze może ciec.
Aha do silnika, przynajmniej do oleju nie idzie, bo nie przybywa oleju... Może podobno jeszcze na cylindrach się spalać, ale mam nadzieje, że to nie to...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-19, 14:06   

Spyro-mam ten sam problem-jak ostatnio zajzalem w zbiorniczek wyrownawczy to sie wystraszylem... i nigdzie wycieku nie widac :| i do oleju nie idzie... nie mam pojecia co sie dzieje...
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
kamilos 
Kierowca eLki
kamilex


Wiek: 42
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 37
Skąd: legnica
Wysłany: 2007-04-19, 22:03   

VW VENTO 2.0 GL napisał/a:
Jeżeli to ta część, którą pokazał jaca to bym też nie kupował ze szrotu tylko nową

Prawda te czesci najbardziej sa narazone na starzenie z uwagi na zmienna temp pracy czasami powstaja mikropekniecia ktorych na oko nie widac ja kupowalem za ok 10 zl we wroclawiu jest tego cala masa .
co do przedostawania sie wody do komory spalania to zwroc uwage przy odpalaniu silnika rano (pali na bialo) ja tak mialem przez walnieta uszczelke obym sie mylil
powodzenia pozdro
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-19, 22:24   

A może chłodnica?? Ja jak powymieniałem trójniki, wężyki do gazu, któćce to od 2- 3 miesięcy nawet kropli mi nie ubyło, czyli byłem w błędzie że to normalka że płynu ubywa.
spyro napisał/a:
Pomóżcie, gdzie jeszcze może ciec.

Szukaj takich jakby zacieków koło złączen, jeśli ma petrygo ta takich jakby niebiesko białych a borygo to tróżowe. Gdzieś muszą być zaschnięte zacieki no chba że to chłodnica albo uszczelka pod głowicą

[ Dodano: 2007-04-19, 22:25 ]
albo gdzięs na pompie wodnej cieknie

[ Dodano: 2007-04-19, 22:55 ]
albo może popuszczały zaciski na węzach, dokręcam co rapę miesięcy bo mi sie luzują, naszczęscie mam taki problem tylko z dwoma...
 
 
Hemi77 
Ventofan
V8 i jazda...


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 172
Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-04-20, 09:27   

jak nie widac w komorze silnika to moze wyciekac , bardziej kapac niz wyciekac z nagrzewnicy , tylko ze to ciezko wykryc bo pod kokpit ciezko wlezc a jak kapie na wykladzine to wsiaknie i pozniej wyparuje- zycze powodzenia w szukaniu usterki!
_________________
Hemi.
Buduje HOT ROD-a.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-20, 09:47   

No więc tak:
trójniki, węże i opaski wymienione
króciec nowy kupiony i wymieniony i nadal cieknie, choć mniej.
Wczoraj byłem u mechaniora w sprawie skrzyni biegów, która mi z deczka padła przy okazji zadałem mu temat wycieku. Oblukal wszystko i powiedzieli, że może to być z węża koło pompy wody, ale w poniedziałek kiedy będą robić skrzynie mają rozkręcić pompę wody i zobaczyć co i jak...

A co do dokręcania, to samo miałem, podobno węże się "doginają" do obejmy, stąd na początku należy je dokręcać co miesiąc, dwa...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-20, 10:24   

marmarmarek, odpal auto i podloz pod cala komore silnika suchy papier.. trzymaj je wlaczone az do wlaczenia wentylatora i patrz cy cos kapnie jesli nei to ew nagrzewnica... a sporo ci tego ubywa?
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-20, 10:52   

MAPET napisał/a:
a sporo ci tego ubywa?

u mnie np dolewam co jakiś tydzień, półtora litr płynu, więc sporo...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-20, 11:05   

no to zarobiscie sporo!!! bo jesli sie saczy na pare meisiacy wcm w zbiorniczku to ciezko wyciek zlokalizowac.. mi wlasnie na pol roku ze 2 cm ubywa w zbiorniczku...
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-20, 11:14   

Do niedawna nie ubywała nawet kropla, ale od jakiegoś czasu ubywa. Kolejny mechanik sie głowi, może ten cos wymyśli, choć jego stwierdzenie, ze może to spod uszczelki pod głowicą mi sie nie podoba, bo to już grubsza robota wtedy...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-20, 11:29   

no pare stowek taka robota.. ale to najprostsze stwierdzenie..
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-20, 12:09   

MAPET napisał/a:
no pare stowek taka robota..

mi powiedział koło tysiaka z robocizną, planowaniem i uszczelką, a wiadomo czy jeszcze czegoś nie znajda przy okazji. Aż się boje poniedziałku...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-20, 12:23   

no ja za wszystko w mk2 placilem chyba 600-700zl ale to wiesz moj staly mechnik gdzie zbierznosc i katy 30 zl wiec napewno leszpa cena niz w lodzi ;)
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-20, 12:52   

Oby udało się bez tych zabiegów bo mam w planach malowanie furki przed wakacjami a nie robienie silnika...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-04-20, 21:53   

A mój mechanik wziął o de mnie tylko 100 za wymianę a za planowanie biorą 150 zl
No i raz sam wymieniłem uszczelkę nigdy wcześniej tego nie robiąc i dałem rade
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-21, 14:39   

mi od kiedy zdarzylo sie auto przegrzac (do ok 120 stopni-dokladnie juz nie pamietam...-bo pekl mi waz i uciekl plyn i za pozno spojzalem na wskazowke temp... :burak: bo to noc byla :P ) no i trudo mi okreslic ile ubywa, bo dawno tam nie zagladalem- oj dawno(ostatnio chyba po tym peknieciu weza wlasnie, czyli rok temu) no i jak w koncu zajzalem to brakowalo ok poltora litra...
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-21, 15:22   

skoro tak sie stalo (jak u meni w mk2) i przegrzales silnik to mozliwe ze uszczelka pod glowica trafiona :(
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-21, 15:31   

i to mnie najbardziej wku.... bo jakis miesiac przed tym zdarzeniem bylo planowanie glowicy :| ale odpala noramalnie i normalnie chodzi-zobaczymy jak sie to bedzie rozwijac...
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-21, 15:33   

moj golf tez normalnei chodzil i jezdzil a plyn ginal...
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-22, 18:32   

MAPET napisał/a:
moj golf tez normalnei chodzil i jezdzil a plyn ginal...

no ale przez uszczelke pod gowica wlasnie?
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-22, 18:38   

dokaldnie
wracalem z krakowa ze zlotu z pekneitym wezem i dolwealem wody pozniej po wymainie weza plyn ginal...
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-22, 21:55   

Ale mnie pocieszacie Panowie... zobaczymy co jutro mechanior powie, oby to nie było to...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-22, 21:58   

ale to wystarczy sprwadzic ciśnienie w cylindrach aby wyeliminować uszczelkę, to prosty zzabieg. A może cieknie płyn z tego czegoś co jest pod wrtyslkiem, tam są takie metalowe zaślepki, które lubią rdzewieć, przechodziłem ostatnio, poxilina pomogła i jest gitt
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-22, 22:12   

Tygrysisko napisał/a:
ale to wystarczy sprwadzic ciśnienie w cylindrach aby wyeliminować uszczelkę, to prosty zzabieg

tzn jak w prosty sposób?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 15