Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento się obraziło - dusi się, strzela...
Autor Wiadomość
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2012-11-28, 16:40   Vento się obraziło - dusi się, strzela...

Witam.
Koledzy, problem jest...

Dziś odpaliłem samochód, na początku było wszystko ok. Rozgrzałem na benzynie, przełączył się na gaz, pojechałem... Zrobiłem ok 2km, zatrzymałem się, zgasiłem, poleciałem na pocztę, wracam, odpalam, jest ok... Ruszam, dusi się i pach - zgasł...
Odpaliłem no i się zaczęło. Nie faluje na obrotach, tylko jak dodaje "trochę ostrzej" gazu, to się dusi, kaszle, mniej więcej od 1000 do 2000 obrotów, wyżej jest ok.

Postanowiłem wrócić, zaparkowałem i kilka razy przegazowałem, cały czas to samo, zarówno na PB jak i LPG, do tego kilka razy strzelił pod maską na parkingu...

Jakieś propozycje co go boli?
Kurde, miałem przyciemnić szyby, kupić sportowy tłumik końcowy, a tu widzę że trzeba będzie przeznaczyć pieniążki na co innego... Ehh :(
_________________

Ostatnio zmieniony przez Ferbus 2012-11-28, 16:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-11-28, 17:38   

Sprawdz układ zapłonowy. Świece kable no i obowiązkowo kopułka i palec rozdzielacza.
_________________
"SZEWCIO"
 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2012-11-29, 16:09   

Nie wiem co mu się wczoraj porobiło, ale dziś już jest wszystko ok... Może jakiś paproch, czy co? Albo marnej jakości gaz, bo z rury wydechowej, to woda "tryskała"... Wypaliłem ten gaz do końca i zatankowałem na Orlenie... Rura prawie sucha... Może to było winowajcą?
_________________

 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-11-29, 16:33   

może być.... woda z rury to normalne zjawisko bo skrapla tam sie para wodna ze spalania. ja jezdze caly czas na orlenowskim gazie i woda z tłumika caly czas mi pryska
_________________
"SZEWCIO"
 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2012-11-29, 19:11   

Ja wiem że norma, ale teraz to już tak jak napisałem... Dosłownie "tryskało"...
_________________

 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 18:45   

Koledzy, teraz to mam już poważniejszy problem...
Ventka odpalić nie chce... Kręci normalnie, ale od odpala, czasem strzeli złapie 200 obrotów i nic... Akumulator pada, podłączam rozruch i po jakimś czasie tetrania w końcu odpali, ale strasznie przerywa do puki dobrze się nie rozgrzeje, zarówno na benzynie jak i na gazie. Obroty też później trzyma w granicach 1100 i faluje 1000-1100...
Dziś jak w końcu odpalił, postanowiłem się przejechać, na jedynce jechał, wrzucałem dwa, szarpał itd. W końcu jak dałem mu trochę "popalić" do 5000 na 1,2,3 biegu i złapał 90 stopni, to wszystko wróciło do normy...

Jakieś pomysły? Dodam że kabli, kopułki i palca nie wymieniałem jeszcze. Dziś wrzuciłem nowe świece. Dodatkowo filtr powietrza zrobił się czarny i wilgotny.
_________________

 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2013-02-01, 19:30   

Kolego to wina pogody wilgoc i inne sprawy i problem tkwi w ukladzie zaplonowym poprostu sprawdz cewke kable kopulke cy nie ma przebicia najlepiej jak jes ciemno wtedy wszystko widac, no chyba ze parkujesz w ogrzewanym garazu :] Ja mam ten sam problem tylko ze moj stoi pod chmurka :(
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 19:55   

Niestety pod gołym niebem stoi... To samo mi brat powiedział, że wilgoć i żebym kable "wysuszył".
To raczej innej opcji nie ma, jak kable, kopułka, palec i cewka?
Teraz jeszcze pół biedy, bo w domu jestem, ale jutro jadę do Wawy, a tam nie będę miał możliwości żeby rozruch podłączyć i tetrać aż odpali...
Tobie też kicha jak kręcisz i jak odpali, to biały dym za samochodem?
_________________

 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2013-02-01, 20:38   

Sprawdzałem przewody wn ohmomierzem i wszystkie są niby w dobrej kondycji... Pomiary do 5,76ohma. Teraz jeszcze odpalił, choć nie od strzała. Stygnie ok 5 godzin.
_________________

 
 
Danielos 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 80
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2013-02-01, 20:47   

najlepiej jak byś wymienił przewody,myśle że problem zniknie od ręki, ngk polecam mam 3 lata 80 tysi zrobione i bez problemu :)
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-01, 21:38   

Ferbus, Sprawdź czy masz iskrę jak nie może odpalić.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Ostatnio zmieniony przez pawel39106 2013-02-01, 21:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2013-02-01, 23:44   

Cytat:
Tobie też kicha jak kręcisz i jak odpali, to biały dym za samochodem?

Akurat z odpalaniem niema problemu bo co dziwne to pali dobrze tylko pozniej sa objawy nieraz odrazu a niekiedy po kilkuset metrach i jest naprawde kicha :(
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2013-02-02, 12:31   

Dziś dziad już normalnie odpala...
W tygodniu wymienię kable wn, kopułkę i palec... A i ten czarny filtr od razu, mam nadzieję że po tym już nie będzie robił psikusów.
_________________

 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2013-02-07, 00:14   

Bart29, ale u mnie raz pali dobrze, a raz nie chce... Od ostatniego postu, było dobrze, dziś znów musiałem długo kręcić, ale na szczęście odpalił... A i we wtorek też odpalił normalnie, tylko jeździć nie chciał, dusił się, gasł, przerywał itp.
_________________

 
 
4sin 
Ventofan
Ventowystarczalna.



Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączyła: 30 Kwi 2012
Posty: 132
Skąd: Bogatynia
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-02-07, 12:25   

Ferbus, normalnie jakbym słuchała o swoim,


nie wiadomo było o co chodziło, jak mi stanął na amen, każdy rozkładał ręce. pomogło odpięcie komputera . Potem kręcenie na maxaa i

Problem zniknął .

i to się zdarza rzadko . Przede wszystkim jak auto postoi na mrozie, na benzynie jeszcze jakoś, na gazie to masakra, Ty mu w gaz ,obrotów brak.


Teraz , zauważyliśmy ze świstakiem że chyba powietrze łapie i jakby nim strzelał przy dolocie do filtra . To może być kluczem do rozwiązania problemu, czekam tylko na warsztat. ogólnie czarna magia z patologią, pozdrawiam
_________________
Ride4Sin
Chodź, pokaże Ci co oznacza kobieta za kierownicą.
 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2013-02-07, 15:11   

Dziś na odpalonym silniku zacząłem grzebać przy kablach wn, no i mnie popieściło... Przebicie ma kablem idący z cewki do kopułki...
Wymieniłem, zobaczymy co będzie. Czekam jeszcze na nową kopułkę i palec.
W dalszym ciągu jednak trzyma ok 1100 obrotów.
_________________

 
 
dymuus 
Niedzielny kierowca


Silnik: ADZ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 47
Skąd: leszno
Wysłany: 2013-02-07, 18:35   

Co do wysokich obrotów na jałowym.. Sprawdź czujniczek temperatury. Dalej krokowca a przede wszystkim kable i reszta od WN. Pozdr. :)
 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2013-03-21, 21:10   

Jakiś czas był spokój, po czym ostatnio 3 razy znów nie chciał odpalić...
Dodatkowo ostatnim razem, rozładowałem aku i musiałem palić z kabli. Podczas kręcenia, moment przed tym jak w końcu załapał, podobno poszły iskry z cewki, tak mi powiedział typ, który poratował mnie prądem.
Wymieniłem w końcu praktycznie wszystko... Cewka, kable, kopułka, palec no i jak na razie (odpukać), jest wszystko ok :) myślę że sama cewka załatwiła by sprawę, ale teraz przynajmniej będę miał wszystko nowe :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez Ferbus 2013-03-21, 21:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 9