Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-05-30, 22:55
Kierunki zaspawales w blotnikach? czekam na efekty prac lakiernika a i mam nadzieje ze vento kiedys wroci tam gdzie je kupiles przy okazji spota zrobimy
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-05-31, 01:33
Wrocic ode mnie juz nigdzie nie wroci, ale zawitam tam do Was pokazac co wyszlo, kierunki zostawilem bo wiem jak sie policajsy do tego czepiaja, a jak mi sie znudzi z kierunkami to sie zaspawa
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2013-05-31, 14:48
Swistakes, jesli samochód nie ma haka to kierunki w błotnikach nie sa wymagane ja nie mam kierunków i ostatnio miałem kontrole i nic sie nie czepili o kierunki a ogladali sobie panowie calego a hak mam wbity w dowód
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-05-31, 15:58
Tak wiem, czytalem o tym ze hak , dlugosc pojazdu itd mimo wszystko narazie kierunki bedą bo juz nie chce truć lakiernikowi jak pomalowane, dzis wpadly 2 ostatnie opony na moje keskinki, 205x45x16 choineczki Goodyeara
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-06-13, 04:12
Nic specjalnego nie nacykalem bo brak czasu i prądu przez caly dzien zeby naladować baterie do aparatu wiec z komorki. A jesli chodiz o vento to do zalozenia jeszcze progi, obrysówki do kupienia i zamalowanie srebrnej obwódki na soczewce lub wymiana na smoked i wieleeee innych
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-06-14, 11:52
TT600 napisał/a:
Albo musisz mu sprawić porządną polerkę
Foty tego nie oddają bo telefonem ale polerka tez musi byc bo troche skatowany, w tym miesiacu jeszcze go oddam do polerki
karolek_ust, Dopiero we wrześniu pojdzie na maxa w dół (jak odbiore prawko)
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-06-16, 13:15
Przedwczoraj sie troche pobawilem w skladanie, zalozylem nadkola, listwy na blotniki, przykrecilem 2 zderzaki, zakonserwowalem klape pod blenda, ustaqwilem kierownice na prtosto
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-16, 19:55
jak kierownice ustawiałes? Na wieloklinie? Jesli tak to ustaw tak jak było i jedz na geometrie, bo pozniej jak Ci ustawia to w jedna strone bedziesz miał wiekszy skret, a w druga mniejszy. Wiem bo sam to przerabiałem.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-06-16, 20:19
Ciekawe a jak ktos zmienia kierownice albo stacyjke i w tym przypadku musi wybijac wieloklin to co wtedy? z powrotem napewno w to samo miejsce nie trafi nie ma takiej opcji przy wieloklinie, ustawialem zbieznosc 3 razy juz i za kazdym razem kierownica nie byla tak pozniej ustawiona jak przed robieniem, pozniej musialem ustawiac ja na wprost wlasnie i co ciekawe auta nie sciagalo bo i zbieznosc byla dobrze zrobiona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum