Wysłany: 2014-11-09, 17:45 Kapitan Batory by Pozor
Cześć i czołem ,nareszcie kupiłem samochód o którym myślałem od dłuższego czasu , co niektórzy wiedzą co będzie się działo , ale to wyjdzie wszystko z czasem , nie byłem do końca zdecydowany w jakim kierunku to się podąży ale trafił się o to ten venciak za niecałe 800 zł Fakt że to że był w TD i na lokalnych tablicach i za małe pieniądz to się zdecydowałem mimo ogromu pracy jaki mnie czeka .
Dane:
Model: VW Vento GLX
Silnik: TD AAZ (niedługo AAS)
Moc: 75 KM (będzie więcej)
Rok produkcji: 1993
Wyposażenie:
-El. lusterka
-Wspomaganie
-Deska stary typ z podświetlanymi ikonkami
-Lampki wewnętrzne z tyłu (pierdół ale mnie urzekł)
-Tapicerka welurowa z podłokietnikiem z tyłu a z przodu przednie fotele w pełnym zakresie regulacji
-Thermotronic (tylko ktoś panel podmienił)
-Szyberdach
-Halogeny z włącznikiem pod starą deskę na fullu
-Podgrzewane spryskiwacze
Plany na przyszłość :
- Zamontowanie tego potworka
- Zamontowanie gratów które kompletowałem w poprzednim samochodzie
- Zmiana rozstawu na 5x100 razem z tylną belką VR6
- Spore poprawki blacharskie razem z kilkoma zmianami
- Smoked front
- Zderzak US na tył
- Zderzak od G III EU na przód
- Pakiet GTD
- Zmiana koloru na RAL 6003
- Detaling pod projekt
- Mody pod maską (FMIC,T3,Struganie pompy,itp.)
- Znaleźć jakieś fajne skręcane felgi i zrobić spasowanie
- Poszerzyć nadkola
- Zrobić czarne wnętrze
- Zamontować fotele recaro
I wiele więcej
Zdjęcia:
Pierwsze poglądowe , z czym mamy do czynienia :hyhy:
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-11-09, 18:07
Vento jak vento, ale czego można się spodziewać za 800 zł. Plany ambitne i bardzo czasochłonne, a przy tym i kosztowne jak policzyć wszystko. A tak na marginesie to ie można wyskrobać z tego pięciocylindrowca z audi 100?
Z tym dołem silnika to nic dużego nie ustrugam ale , zdecydowałem się na ten silnik bo na forach audi piszą że podejdą tam korby ARL i wg. specjalistów na tych forach silniki 2,5 tdi sięgają ponad 230 KM ale mają problemy z niutonami bo sięgają tam aż ponad 700 , ale ja specjalnie kupiłem 2,4 na komorze wirowej , bo wg. arwama po odpowiednich modach i zbudowaniu odpowiedniej pompy 250 i więcej ale to teoria bo nikt nigdy nie modził tego słupka w audi
A tak poza nawiasem chciałbym wam pokazać graty które udało mi się zebrać do tej pory do venciaka
A mianowicie :
- Klimatyzacja manual
- Podbitka klapy vento
-Tunel USA na fullu
-Halogeny ZKW
-Grzane fotele z włącznikiem pod starą deskę
-Manetka tempomatu
-Komplet elektrycznych szyb na 4 drzwi
-Gałka xx jahre
-Obudowa fisherboxa do zrobienia adaptera wskaźników
Niektóre fanty mam od tego samego vento co ty wojtas masz skóry
Witaj Pozor Fajnie, że jesteś z nami Przyda mi się ktoś kto ogarnia AAZ
Plany grube, powodzenia w modach Z wraka zrobisz rumaka Coś widzę, że na forum nastala moda na swapowanie Powodzenia jeszcze raz
dzięki wielkie za miłe komentarze Dziś po rozebraniu tylnej części samochodu , dostałem koleją niespodziankę , a mianowicie prawy bok jakby nie istniał podłoga ,wlew,i błotnik ledwo co się trzyma i chyba się zapowiada z racji tego że nie będzie tylnego wózka a wachacze z tyłu , bo podobno tylna podłoga vento to to samo co golf variant , a wtajemniczeni będą wiedzieli z czego wachacze na tył
no stan blachy raczej pcha mnie w tym kierunku ,prawy błotnik niczego się nie trzyma , więc czemu nie spróbować jak już bym to robił to jak wojtas mówisz , wszystko co potrzebne bym dołożył , czyli tunel,tylna część bagażnika ,uchwyty pod wózek syncro, a kielichy są raczej takie same , póki co muszę dorwać jakiegoś varianta w okolicy i obejżeć co podobne a co nie
Hej , niedługo vento powinno zajechać do blacharza i zacznie się zabawa tylko jeszcze musimy 3 samochody dokończyć , będzie delikatna zmiana i silnik wpadnie jednak 2,5 L (na sam początek starczy) https://www.youtube.com/watch?v=6C9TNic0wlM póki co vento powoli rozbierane mimo takiego stanu rzeczy
no i jako że trochę śniegu napadało to wstawiam ostatnie zdjęcia golfa przed pocięciem
a no 2,5 bo 1 sezon na zlotach potraktowałem na ocenę co ludzie mają w swoich cudach , co się powtarza ,czego jest za dużo ,co mi się podoba a co nie No i doszedłem do wniosku że taki cudak jak chcę ukleić będzie fajną odskocznią na zlotach , jak to jest w USA gdzie jest pełna różnorodność ,Silnik łatwy do zamontowania bo na podzespołach T4 i osobowych VR6/VR5 dzwięk tak samo fajny jak każde inne , a cena aż zbija z nóg bo tylko 1200 za słupek , Póki co 10 zaworowa jednostka ,a może potem 20V jak mi się spodoba
no na tym słupku dużo nie przewiduję , coś 2xx ale nie sądzę nawet żeby z wolnossaka dało tyle wycisnąć ,raczej chodzi tu o dźwięk a jak wcześniej wspomniałem ja będę głodny mocy to dozbieram na silnik 2,2 T i mocy mi nie zabraknie , może w innym samochodzie zajmę się moim 2,4 D i tam też nie powinno brakować mocy
Widze ze cos pieknego sie szykuje, klasyczne rzedowe 2.5TDI. Jaki kod silnika AEL jak na filmikach? Jakie sprzeglo wpada? Jakie turbo i wtryski jesli to nie tajemnica?
nie nie ;p ja mam w garażu słupek AAS czyli taki 5-tłokowy aaz różnica pomiędzy nimi jest w konstrukcji wtrysku a pośredni jakoś bardziej mi odpowiada dzięki temu że nie ma takiego kopa z dolnych obrotów za to można uderzać wyżej jak 5 tyś. obrotów . Sprzęgło z tego co zauważyłem bez problemu podejdzie z VR6 z tym że na kole zamachowym od t4 , skrzynię muszę jeszcze zbadać czy dzwon od tdi będzie pasował na otwory ,jeżeli nie to albo skrzynia z volvo albo z vr6 ze zmienionymi trybami na diesla ,turbo też leży w garażu T3 AR/48 na początek starczy , a wtryski najmocniejsze jakie da radę czyli sb 165 bar z tym że 5 sztuk
Po dzisiejszych małych zakupach z kolegą muchomorek165 w Bydgoszczy udało mi się wyrwać baaardzo tanio dobrś tylną belkę z Vr6 . Rozstaw 5x100 ,stabilizator,nowe łożyska,linki,korektor hamowania i w miarę dobre tarcze z klockami , za jedyne 80 PLN :hyhy:
Ładnie, ładnie... też kiedyś miałem plan pakowania 2.5TDI R5.
Masz więcej fotek tego golfa? Bo z tego co mi się wydawało to bardzo mocno przeszkadza podłużnica by 5-ty gar upchnąć, a nawet jeśli nie to potem robienie rozrządu było by katorgą.
Ja w końcu się zdecydowałem na 1.8T
niestety tylko te 2 zdjęcia mam ale ja chyba też na benzynę się przesiądę po tym jak wracałem z bydgoszczy AAZ na 190 km/h szedł fajnie ale to za mało , myślę o silnik 2,5 l z t4 na sam początek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum